Eufy Security Video - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Eufy Security Video op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

r****************@g******** 14-04-2024
Geschreven voor: Eufy Security Video

Hoe durf je als bedrijf achter een product te staan wat totaal niet werk naar behoren het gaat hier wel om mensen hun veiligheid!!!!. en op alle slechte reactie reageren ze ook niet. Meldingen komen niet meer goed binnen terwijl alle moties en bewegingen op zijn hoogst staan. ik weet niet wat voor ontwikkelaars er zitten want oplossen doen ze ook niet het word aleen maar van kwaad tot erger. Ze kunnen beter de stekker eruit trekken met zoveel slechten reacties want oplossen doen ze toch niet!!!!

Gerrit Venema 12-11-2023

Eufy deurbel krijgen na ca 1 jaar vochtproblemen.

Geschreven voor: Eufy Security Video

Lees a.u.b. goed de reviews van dit product. Heb het zelf in 2022 gekocht. Eerst beviel het product heel goed, maar nu anderhalf jaar verder toch niet. De lens van de Eufy deurbel laat vocht door en is zo wazig dat het niets meer registreert. Contact opnemen met Anker heeft mij niets meer opgeleverd dan een advies om de deurbel 48 uur in een bak met silicagelkorrels te leggen (alsof je dat zo kunt kopen), of in een bak rijst. Dat heb ik gedaan en inderdaad trok het vocht uit de lens, maar na het opnieuw buiten terugplaatsen was het probleem direct weer terug. Andere mensen hebben hetzelfde probleem. Uiteindelijk schijnt de lens los te laten, maar dat is bij mij nog niet het geval.

Pluspunten

• design

Minpunten

• Vocht in de lens

A. De Kroon 25-01-2023

Fijne deurbel

Hele fijne deurbel !
Goed beeldkwaliteit !
Duidelijke omschrijving en makkelijk te intstalleren.

Pluspunten

• Beeld
  • Geluid
  • Opname

j************@g******** 20-08-2022

Te laat beeld bij aanbellen

Geschreven voor: Eufy Security Video

Al zeker 2 jaar in bezit. Nog steeds niet direct beeld bij aanbellen. Zowel op iphone als op android toestel niet. Diverse malen over gemaild, krijg allerlei adviezen, alles geprobeerd maar niets helpt.
Wie kan mij vertellen hoe je het wel goed krijgt? WiFi en alles is uitstekend. Eufy wil niet toegeven dat het aan de software zal liggen, heb dat al gelezen ook dat dat een oplossing zou geven.
Een binnencamera van eufy die ik ook heb geeft direct beeld bij beweging, de bel niet.
Wie weet een oplossing, heb alles eraan gedaan, ook diverse instellingen uitgeprobeerd, niets helpt.
Alles up to date, snel internet, prima wifi voor de voordeur met deur dicht, ik weet het nu niet meer.

Pluspunten

• Goed beeld
  • Gratis opslag
  • Geen abo kosten

Minpunten

• Beeld bij aanbellen te laat

Theo Veeken 11-04-2022

Instellen te moeilijk

Geschreven voor: Eufy Security Video

Installatie was makkelijk. Zoeken in programma naar juiste instelling moeilijk. Omdat er veel vertaging in zat geprobeerd dit aan te passen. Nu werkt er niets meer. Engelstalige service is niet te volgen .

Pluspunten

• Installatie makkelijk

Minpunten

• Wijzigen instellingen te moeilijk
  • Engelse service niet te volgen

G**********@h********** 24-02-2022

Bel bevalt goed, maar detectie is ZWAAR onder de maat.

Geschreven voor: Eufy Security Video

Het detectie gebied is met geen mogelijkheid goed ingesteld te krijgen.
Met of zonder gebieds aanduiding, de ene keer heb je alles of niets.
Buiten het gebied komt er wat beweging en reageert dan.
Als je hem op persoon zet komt er meestal geen melding binnen, wat je ook voor de camera doet.

Dus van alles al gedaan echter zonder bevredigend resultaat.
Zelfs al een keer alles terug gestuurd.

Volgens mij zou een detectie toch eenvoudig moeten kunnen zijn, mijn lamp van €15 werkt achter perfect.

Pluspunten

• Bel met video
  • eenvoudig instellen

Minpunten

• beweging waarneming
  • persoon waarneming

Adrie 20-02-2022

Matige kwaliteit Eufy

Geschreven voor: Eufy Security Video

Eufy set op17.02.2022 aangekocht. Helaas moet ik constateren dat de set (Video deurbel 2K+Homebase) uitstekend werkt op een IPhone maar voor geen meter op een Android toestel. De ellende is dat je in tegenstelling tot een IPhone je met een Android toestel telkens opnieuw moet inloggen wanneer er aangebeld wordt. D.w.z, je moet dan opnieuw je emailadres, wachtwoord en als klap op de vuurpeil ook nog een verificatiecode ingeven waarna je beeld krijgt maar dan zie je nog net de koerier de straat uitrijden. Aan Anker de vraag om zo snel mogelijk te komen met een upgrade t.b.v. Android. Het is een mooie set maar alleen aan mooi heb je niet veel indien het niet functioneel is.

Auteur, ..

• Installatie
  • Geen abonnement nodig

Minpunten

• Slechte verbinding met android
  • Diefstalgevoelig
  • Geen verticale wig meegeleverd

Hans 21-11-2021

Succesaankoop

Geschreven voor: Eufy Security Video

Eufy op aanbeveling van familieleden die deze al hebben. Pluspunten: haarzuiver beeld, Nederlandse gebruiksaanwijzing. Heel makkelijk te installeren, daar handleiding boekje en gesproken tekst bij de installatie helpt. Zelfs iemand die niet technisch is kan de aanwijzingen volgen.
Het enige is dat je de bel moet monteren op de buitenmuur, steen of hout.
Na installatie is het mogelijk om instellingen qua geluid en beeld te veranderen.
Zelf de belcamera aangesloten op de beldraden die er nog zaten van de vorige bel, zodat de oude huisbel het ook nog doet en de bel van de basisstation, die ook instelbaar is.
Werkt zowel op wifi als bedraad.
Kortom een succes en hoop er nog vele jaren plezier van te hebben..

Pluspunten

• Makkelijk installeren
  • Nederlandse gebruiksaanwijzing

Minpunten

• Er ontbreekt een anti diefstal klem

j************@g******** 10-11-2021

Bevalt wel en niet

Geschreven voor: Eufy Security Video

Prima bel, goed beeld maaaar ben ik de enige die pas beeld ziet als de beller weg of bijna weg gelopen is?
Alles gedaan na contact met eufy, niks helpt. Hij is juist daarvoor bedoeld.
Vrijwel direct zien wie er aanbelt, komt dus te laat. Homebase dichtbij bel helpt ook niet.
Heel fijn is wel dat alles opgeslagen wordt op de homebase. Geluid is ook prima, heb een extra bel boven er op aangesloten werkt ook perfect.
Ook een extra camera die buiten hangt met super beeld en een directe reactie bij beweging wat ik ook bij de bel zou verwachten.
Wie heeft hier nog meer last van of wie weet de oplossing? Eufy in ieder geval niet, alles al uitgeprobeerd. Collega met 2 andere smartphones in huis ervaart hetzelfde. Alle 3 de smartphones vrij nieuw en up to date ook daarop de juiste instellingen in de app.

Pluspunten

• Goed beeld ook ‘s nachts
  • Homebase gratis opslag
  • Goed hoorbaar

Minpunten

• Te late reactie bij aanbellen
  • Mis veel qua instelmogelijkheden handleiding dus
  • Kan te gemakkelijk gejat worden

JOHN 16-10-2021

Koop iets anders...

Geschreven voor: Eufy Security Video

Product heeft als voordeel dat het zonder cloud werkt. Daar is ook alles mee gezegd
Deurbel verliest om de haverklap de verbinding en gaat dan offline. Veelal na een week.
Dit probleem iwordt veel gemeld maar lijkt niet opgelost te worden.
Eufy is niet echt behulpzaam en verwijst naar de winkel alleen rechtstreeks bij Eufy aangeschaft geeft garantie afhandeling rechtstreeks van Eufy.
Voor een prijs van rond de 200 euro moet je goed nadenken of je dit product wel wilt aanschaffen
Advies.. Blijf er vanaf en koop wat beters dan Eufy.

Minpunten

• Instabiel
  • Slechte garante afhanddlong

jelmerh 21-09-2021

bevalt zeker niet.

Geschreven voor: Eufy Security Video

Werkelijk waar een bagger product, ik heb de Home base 2, letterlijk 1 meter van de deurbel staan, en ik krijg nooit beeld als er wordt aangebeld, en zelden direct snel beeld als ik op de camera wil kijken.

Ik heb de deurbel nu 3-4 maanden, de postbezorger komt dagelijks, ik heb hem in totaal 2 keer gesproken.

Hij is al eens gereset, maar niets helpt. het zou ook fijn zijn als je gewoon een bericht kan afspelen als je op dat moment niet kan beantwoorden, je kan dit wel instellen, maar je kan het niet afspelen als je geen beeld hebt.. in mijn ogen heb je dus niets aan de camera.

de mensen die aanbellen zien dat je een camera hebt, en wachten daarom ook extra lang, ookal zien ze geen auto op de oprit, ze verwachten dat je dan alsnog opneemt. Erg vervelend als je weet dat er een postbode voor de deur staat, je na 12 seconden bericht krijg dat de chauffeur heeft aangebeld, en na 34 sec nog geen beeld hebt. De bezorgers staan er geen kwartier tot ik een verbinding heb..

Elders wifi in huis gewoon prima alles zit aangesloten met glasvezel

Pluspunten

• leuk voor offline

Minpunten

• werkt niet zoals het moet
  • reactie tijd veel te lang.

h***************@u********* 09-07-2021

Eufy deurbel is top, en dat voor bijna nop.

Geschreven voor: Eufy Security Video

Geweldig / beeld/geluid/geen abonnement nodig.. En heel veel uitbreiding mogelijk heden .

Pluspunten

• 50 karakters om te beschrijven is te weinig

Minpunten

• niet verticaal op een schuinere stand in testellen
  • niet verticaal op een schuinere stand in testellen

Vlakkie 30-04-2021

Top product

Geschreven voor: Eufy Security Video

Inmiddels een paar maanden in gebruik hiervoor een ander merk gehad maar die beviel niet zo goed maar deze eufy bevalt super goed en geen enkele kosten voor opslag o.i.d dus ik beveel deze eufy zeker aan super ding mvg h vlak

Pluspunten

• Geen kosten goed beeld en simpele bediening

Han 15-04-2021

Eufy video deurbel met homebase

Geschreven voor: Eufy Security Video

Op zoek naar een goede video deurbel. Uitgekomen bij eufy. Werkt naar behoren. Installatie was wel ff een dingetje. Als je handig bent, kan je hem bedraad aansluiten. Dan werkt de trafo als een druppellader, want de deurbel werkt op een batterij. Ik heb hem aangesloten op 8v 0,5a en het werkt. Verder is in de zeer uitgebreide app heel veel in te stellen.

Pluspunten

• Heel goed beeld
  • Geen abonnement nodig
  • Draadloos uit te breiden met meerdere bellen
  • Snelle respons

Minpunten

• Prijzig

Vakkie 10-01-2021

Mooi beeld goed geluid top ding

Geschreven voor: Eufy Security Video

Ik hier voor een Denver deurbel en die kon ik ook op mijn Apple iPad ontvangen weet iemand of dat ook met de eufy kan en zo ja hoe zou ik die dan moeten installeren mvg Henk e-mail vlak -henk@ziggo.nl

ed 28-10-2020

Pracht beeld goede deurbel

Geschreven voor: Eufy Security Video

Ik had een Eufy by Anker Video Doorbell Battery Set gekocht en het ophangen en het installeren was niet een hele moeilijke klus en nam zo`n 30 min in beslag.
Helaas ging na een week de mijne kapot want het beeld werd helemaal magenta paars achtig en moest hem omruilen bij Coolblue.
Daar deden ze trouwens helemaal niet moeilijk over en mocht de nieuwe gewoon weer een maand uit proberen.
Ik had slecht nog een probleem met deze deurbel en dat was dat na een week of twee er geen meldingen meer binnen kwamen op de mobiele telefoon of die van mijn vrouw en anders wel heel erg laat tot wel een half uur nadat er aangebeld was.
De beweging meldingen kwamen al vrij vlot niet meer binnen.
Ik dacht in de eerste instantie dat het aan de deurbel lag dus besloot ik de deurbel en de basis resetten en opnieuw te starten en de app te resetten en dat hielp.
Maar al gauw begonnen de zelfde problemen weer opnieuw.
Weer geen beweging meldingen of deurbel meldingen of wel heel erg laat.
Ik had al gauw het gevoel dat het dus niet aan de deurbel lag maar eerder aan onze mobiele telefoons.
Na heel veel speurwerk kwam ik er achter dat het inderdaad aan de mobiele telefoon lag.
Het blijkt namelijk dat bijna alle mobiele telefoons een batterij optimalisatie aan boord hebben om de batterij van je mobiel zolang mogelijk mee te laten gaan.
De telefoon schakelt namelijk bijna alle apps op de achtergrond uit om de batterij te besparen en laat nu net de eufySecurity app zo`n app zijn.
Zelf heb ik de oneplus 7 pro en als je naar de instellingen gaat en dan naar de batterij en dan naar batterij optimalisatie en deze aanklikt zie je alle apps staan.
Klik dan op de eufySecurity app en kies dan voor NIET OPTIMALISEREN.
Vaak staat optimaliseren aan of intelligente bediening.
Na nu een week te hebben getest en de functie batterij optimalisatie voor deze app uit te schakelen komen alle meldingen feilloos binnen zonder haperingen alsmede de deurbel meldingen.
En ik moet zeggen heel erg snel.
Deze tekortkoming had wel ergens in de handleiding mogen staan of op de site van Eufy by Anker Ik was toevallig in Duitsland en vroeg mijn vrouw die thuis was om even op de deurbel te drukken.
De melding kwam binnen twee seconden binnen op de telefoon en kon meteen praten.
Het geluid is wel enigszins vertraagd dus neem de tijd om iemand uit te laten praten en start dan jouw conversatie.
Enig mijn puntje dat ik zou kunnen noemen is dat wanneer mijn telefoon vergrendelt is ik de melding niet aan kan nemen door er op te klikken maar dan moet ik eerste de telefoon ontgrendelen.
Beeld kwaliteit is trouwens top en ook met tegenlicht dus dat zit wel snor.
Alleen het nachtbeeld met de ir stand aan is een waardeloos beeld maar als je deze uitzet in de app heb je perfect beeld zelfs in kleur.
Al met al een fijne deurbel.

Pluspunten

• goed beeld
  • Snelle melding vd deurbel
  • Geen maandelijkse kosten
  • opslag op lokale homebase

Minpunten

• handleiding kan iets meer uitgebreider
  • ir beeld s nacht is slecht uitzetten dus

ravesch 12-03-2021

Heel lang verhaal, samenvatting in 9 woorden: eigen schuld dat het niet goed werkte, prima camera.

Pell26 04-08-2020

Niet waterdicht

Geschreven voor: Eufy Security Video

Ik heb deze Eufy deurbel met homebase.
Geen abbo kosten. Deurbel aangesloten op 12volt travo. Jammerlijk is hij niet waterdicht. Laatst de voordeur met sproeier schoongemaakt zit er voor de lens allemaal waterdruppels. Droogt wel weer op maar je ziet dat er dan residu is achter gebleven voor de lens wat matte plekken in het beeld veroorzaakt. Retour gestuurd voor reparatie. Op de verpakking staat dat hij waterdicht is. Vreemd. Ook het pairen ging moeizaam ivm. Codeinvoer. Het pennetje voor loskoppelen is de zwak en brak.
Werking van de camera is wel OK maar net als andere grote merken is er een duidelijke vertraging in melding.
Ik hoop dat ik een andere Eufy gestuurd krijg met een nieuw pennetje.

Pluspunten

• Geen abbo en goed beeld en app

Minpunten

• Niet waterdicht
  • Loskoppelpennetje is te zwak en gaat stuk.
  • Groothoek kan beter

ravesch 12-03-2021

IP65 betekent dat het bestand is tegen lichte waterstralen. Sproeier erop zetten is dan wel de grens opzoeken. Ik zou mijn voordeur gewoon met water, beetje schoonmaakazijn en een spons reinigen ;-)

Rik 14-06-2020

Eindelijk, alles in een digitale deurbel zonder duur abbo!

Geschreven voor: Eufy Security Video

Deze video deurbel heeft alles waar ik naar op zoek was en niet geleverd kon worden door Ring of Nest:
- kan zonder transformator direct op bestaande bedrading worden aangesloten, werkt ook op batterij (half jaar volgens Eufy)
- de oude deurbel blijft gewoon werken
- de video deurbel wordt gewoon opgeladen door de bestaande bedrading
- opnames worden opgeslagen op het kleine basisstation dat je overal kunt plaatsen
- voor dezelfde prijs als Ring zit dit basis station erbij, je hebt dus geem maandelijks duur abbo nodig
- dit is een van de twee video deurbellen die samenwerkt met Apple Home Kit, dus als je beelden naar de cloud moeten kan dit makkelijk
- installatie is bizar eenvoudig
- er zit een wedge bij de deurbel voor een schuinere hoek
- de app is volledig nederlandstalig, heel veel instelmogelijkheden
- aanvullende camera’s en beveiligingssysteem van Eufy zijn makkelijk erop aan te sluiten

Pluspunten

• Basisstation
  • Scherpe 2K beelden
  • Geen abbo nodig

Minpunten

• Slechte schroefjes

Roel 16-05-2020

Fantastisch systeem, scherp beeld en prima geluid

Geschreven voor: Eufy Security Video

De deurbel installeren is zeer eenvoudig. Zowel de App als het gesproken woord in de Homebase2 zijn Nederlands. Na aanschaf zijn er geen abo kosten en de internet aansluiting wordt in het geheel niet belast omdat de data opslag 'thuis' in de Homebase2 plaatsvindt.

Pluspunten

• eenvoudige installatie
  • degelijk gebouwd
  • prima beeldkwaliteit
  • goed geluid
  • snelle response (pushbericht)

Minpunten

• Je kunt niet inloggen op de Base2 via netwerk