Eufy by Anker Eufy Video Deurbel - Draadloos - Inclusief HomeBase - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Eufy by Anker Eufy Video Deurbel - Draadloos - Inclusief HomeBase op Kieskeurig.nl.

ed 28-10-2020

Pracht beeld goede deurbel

Geschreven voor: Eufy by Anker Eufy Video Deurbel - Draadloos - Inclusief HomeBase

Ik had een Eufy by Anker Video Doorbell Battery Set gekocht en het ophangen en het installeren was niet een hele moeilijke klus en nam zo`n 30 min in beslag.
Helaas ging na een week de mijne kapot want het beeld werd helemaal magenta paars achtig en moest hem omruilen bij Coolblue.
Daar deden ze trouwens helemaal niet moeilijk over en mocht de nieuwe gewoon weer een maand uit proberen.
Ik had slecht nog een probleem met deze deurbel en dat was dat na een week of twee er geen meldingen meer binnen kwamen op de mobiele telefoon of die van mijn vrouw en anders wel heel erg laat tot wel een half uur nadat er aangebeld was.
De beweging meldingen kwamen al vrij vlot niet meer binnen.
Ik dacht in de eerste instantie dat het aan de deurbel lag dus besloot ik de deurbel en de basis resetten en opnieuw te starten en de app te resetten en dat hielp.
Maar al gauw begonnen de zelfde problemen weer opnieuw.
Weer geen beweging meldingen of deurbel meldingen of wel heel erg laat.
Ik had al gauw het gevoel dat het dus niet aan de deurbel lag maar eerder aan onze mobiele telefoons.
Na heel veel speurwerk kwam ik er achter dat het inderdaad aan de mobiele telefoon lag.
Het blijkt namelijk dat bijna alle mobiele telefoons een batterij optimalisatie aan boord hebben om de batterij van je mobiel zolang mogelijk mee te laten gaan.
De telefoon schakelt namelijk bijna alle apps op de achtergrond uit om de batterij te besparen en laat nu net de eufySecurity app zo`n app zijn.
Zelf heb ik de oneplus 7 pro en als je naar de instellingen gaat en dan naar de batterij en dan naar batterij optimalisatie en deze aanklikt zie je alle apps staan.
Klik dan op de eufySecurity app en kies dan voor NIET OPTIMALISEREN.
Vaak staat optimaliseren aan of intelligente bediening.
Na nu een week te hebben getest en de functie batterij optimalisatie voor deze app uit te schakelen komen alle meldingen feilloos binnen zonder haperingen alsmede de deurbel meldingen.
En ik moet zeggen heel erg snel.
Deze tekortkoming had wel ergens in de handleiding mogen staan of op de site van Eufy by Anker Ik was toevallig in Duitsland en vroeg mijn vrouw die thuis was om even op de deurbel te drukken.
De melding kwam binnen twee seconden binnen op de telefoon en kon meteen praten.
Het geluid is wel enigszins vertraagd dus neem de tijd om iemand uit te laten praten en start dan jouw conversatie.
Enig mijn puntje dat ik zou kunnen noemen is dat wanneer mijn telefoon vergrendelt is ik de melding niet aan kan nemen door er op te klikken maar dan moet ik eerste de telefoon ontgrendelen.
Beeld kwaliteit is trouwens top en ook met tegenlicht dus dat zit wel snor.
Alleen het nachtbeeld met de ir stand aan is een waardeloos beeld maar als je deze uitzet in de app heb je perfect beeld zelfs in kleur.
Al met al een fijne deurbel.

Pluspunten

• goed beeld
  • Snelle melding vd deurbel
  • Geen maandelijkse kosten
  • opslag op lokale homebase

Minpunten

• handleiding kan iets meer uitgebreider
  • ir beeld s nacht is slecht uitzetten dus

ravesch 12-03-2021

Heel lang verhaal, samenvatting in 9 woorden: eigen schuld dat het niet goed werkte, prima camera.

Rik 14-06-2020

Eindelijk, alles in een digitale deurbel zonder duur abbo!

Deze video deurbel heeft alles waar ik naar op zoek was en niet geleverd kon worden door Ring of Nest:
- kan zonder transformator direct op bestaande bedrading worden aangesloten, werkt ook op batterij (half jaar volgens Eufy)
- de oude deurbel blijft gewoon werken
- de video deurbel wordt gewoon opgeladen door de bestaande bedrading
- opnames worden opgeslagen op het kleine basisstation dat je overal kunt plaatsen
- voor dezelfde prijs als Ring zit dit basis station erbij, je hebt dus geem maandelijks duur abbo nodig
- dit is een van de twee video deurbellen die samenwerkt met Apple Home Kit, dus als je beelden naar de cloud moeten kan dit makkelijk
- installatie is bizar eenvoudig
- er zit een wedge bij de deurbel voor een schuinere hoek
- de app is volledig nederlandstalig, heel veel instelmogelijkheden
- aanvullende camera’s en beveiligingssysteem van Eufy zijn makkelijk erop aan te sluiten

Pluspunten

• Basisstation
  • Scherpe 2K beelden
  • Geen abbo nodig

Minpunten

• Slechte schroefjes

Han 15-04-2021

Eufy video deurbel met homebase

Op zoek naar een goede video deurbel. Uitgekomen bij eufy. Werkt naar behoren. Installatie was wel ff een dingetje. Als je handig bent, kan je hem bedraad aansluiten. Dan werkt de trafo als een druppellader, want de deurbel werkt op een batterij. Ik heb hem aangesloten op 8v 0,5a en het werkt. Verder is in de zeer uitgebreide app heel veel in te stellen.

Pluspunten

• Heel goed beeld
  • Geen abonnement nodig
  • Draadloos uit te breiden met meerdere bellen
  • Snelle respons

Minpunten

• Prijzig

Vakkie 10-01-2021

Mooi beeld goed geluid top ding

Ik hier voor een Denver deurbel en die kon ik ook op mijn Apple iPad ontvangen weet iemand of dat ook met de eufy kan en zo ja hoe zou ik die dan moeten installeren mvg Henk e-mail vlak -henk@ziggo.nl

Pell26 04-08-2020

Niet waterdicht

Ik heb deze Eufy deurbel met homebase.
Geen abbo kosten. Deurbel aangesloten op 12volt travo. Jammerlijk is hij niet waterdicht. Laatst de voordeur met sproeier schoongemaakt zit er voor de lens allemaal waterdruppels. Droogt wel weer op maar je ziet dat er dan residu is achter gebleven voor de lens wat matte plekken in het beeld veroorzaakt. Retour gestuurd voor reparatie. Op de verpakking staat dat hij waterdicht is. Vreemd. Ook het pairen ging moeizaam ivm. Codeinvoer. Het pennetje voor loskoppelen is de zwak en brak.
Werking van de camera is wel OK maar net als andere grote merken is er een duidelijke vertraging in melding.
Ik hoop dat ik een andere Eufy gestuurd krijg met een nieuw pennetje.

Pluspunten

• Geen abbo en goed beeld en app

Minpunten

• Niet waterdicht
  • Loskoppelpennetje is te zwak en gaat stuk.
  • Groothoek kan beter

ravesch 12-03-2021

IP65 betekent dat het bestand is tegen lichte waterstralen. Sproeier erop zetten is dan wel de grens opzoeken. Ik zou mijn voordeur gewoon met water, beetje schoonmaakazijn en een spons reinigen ;-)

Roel 16-05-2020

Fantastisch systeem, scherp beeld en prima geluid

De deurbel installeren is zeer eenvoudig. Zowel de App als het gesproken woord in de Homebase2 zijn Nederlands. Na aanschaf zijn er geen abo kosten en de internet aansluiting wordt in het geheel niet belast omdat de data opslag 'thuis' in de Homebase2 plaatsvindt.

Pluspunten

• eenvoudige installatie
  • degelijk gebouwd
  • prima beeldkwaliteit
  • goed geluid
  • snelle response (pushbericht)

Minpunten

• Je kunt niet inloggen op de Base2 via netwerk