Remeha Tzerra Ace 28c CW4

• Best Reviewed apr 2023
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 117 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Remeha Tzerra Ace 28c CW4 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Bosch 08-02-2024

De Remeha Tzerra ace 28c cw 4 valt tegen

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 28c CW4

Heb voor dit product gekozen op basis van een 7,4 waardering door de Consumentenbond

Pluspunten

• verwarmt de cv snel
  • mooie thermostaat met goed werkende app

Minpunten

• te vaak onder het douchen even koud water

w**s@l**e.nl 11-01-2024

Tzerra Ace 28c cw4

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 28c CW4

De REMEHA Tzerra Ace 28c cw4 is een fijne ketel zonder teveel poespas. Hij doet wat hij moet doen en is zuinig en stil.

Pluspunten

• Zuinig
  • Stil

n**************@o********** 29-12-2023
Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 28c CW4

Wat kan je zeggen van een cv ketel? Hij levert prima warmte en weer een stuk zuiniger dan onze oude Remeha. Het optimale samenspel met de Remeha warmtepomp is nog even zoeken. Maar het optimale rendement gas of elektra wordt zeker bereikt als de optimale parameters zijn bepaald.

t**r@c**a.nl 22-10-2023
Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 28c CW4

tot nu toe werkt deze nieuwe cv helemaal prima! Zelfs de watertemperatuur nog wat lager dan normaal gezet en ook dan wordt het water zeer snel warm. Installatie door Olec en Andre was top! Fijne, aardige en kundige nette monteurs. Binnen 3,5 uur was onze oude cv verwijderd en de nieuwe geïnstalleerd. De keuze voor dit merk hadden wij zelf op het oog maar werd ook door Verbaan zelf aangeraden en geprefereerd.

s***********@l****** 03-09-2023
  • Product gekregen

Cool

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 28c CW4

Het werkt veel beter dan de ouwe cv ketel
Het heeft ook een betere uitstraling

Pluspunten

• Goed

l.de.koningh@kpnplanet.nl 09-07-2023

vervanging van de 15 jaar oude Remeha ketel

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 28c CW4

Wij zijn tevreden over de warmte in huis het voelt veel behaaglijker aan. Wat betreft de warmwater voorziening via de nieuwe installagtie is er een verschil in die zin dat er eerst warm water komt gevolgd door weer een hoeveelheid koud water. Wij hebben dit bij de installateur gemeld en die zegt dat dit bij deze ketel hoort.

Pluspunten

• warmte veel behaaglijker

Minpunten

• Warmwater voorziening start op in 2 etappes

a**********@x******** 07-07-2023

Meester

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 28c CW4

Een nieuwe cv-ketel was nodig. Verschillende offertes aangevraagd. Bij Van Sloten kreeg ik een zeer goede offerte met duidelijke omschrijving over diverse cv-ketels. Over wat mogelijk is, wat kan en wat moet. Natuurlijk ook de prijs en het verbruik.
De Remeha stond niet op nummer één bij mij. Natuurlijk ik wist er niets van en over. Nagevraagd. Gelezen.
Advies gekregen en akkoord gegaan met de offerte. De week erop is de cv-ketel geplaatst tot tevredenheid. Ik moest wel even wennen. Een verdieping lager duurde het wat langer voordat ik warm water kreeg in de wastafel. Ik was anders gewend. Dit was mij verteld en moest even wennen. Het bad op de lagere verdieping was net zo snel vol met goed heet water. Ik geniet met volleteugen en ben heel content. De mensen die de cv-ketel plaatsten waren heel beleefd, vriendelijk en deskundig.

Pluspunten

• Niet duur
  • Klein
  • Zuinig
  • Weiniggeluid
  • En nog veel meer

l*********@k*********** 30-06-2023

Remeha Yzerman ace

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 28c CW4

Op aanraden van de installeur. Mede met de toekomst om er een hybride kachel naast te plaatsen. Goed instelbaar. Samen dd temparateur knoppen. Tevreden

Rob 27-05-2023

Klein maar een krachtpatser

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 28c CW4

Ik heb deze ketel nu 3 maanden in bedrijf en het bevalt mij uitstekend. Het duurt alleen wat langer voordat je tapwater warm is maar dat komt door de kleinere inhoud van het boilervat mijn gasverbruik is ook geslonken maar dat is ook te wijten aan de slimme thermostaat. Verder heb ik ook een vuilafscheider tussen mijn retourleiding geplaatst om de levensduur van de ketel te verhogen.

Pluspunten

• Energieverbruik laag
  • Compact en klein

Minpunten

• Kunststof onderdelen

Gekkegeit 25-05-2023

Gewoon goed!

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 28c CW4

Goede prijs kwaliteit verhouding. Werkt erg goed samen met vloerverwarming. Zuinig en stil!

Pluspunten

• Zuinig
  • Makkelijk te bedienen

g******@h********** 27-04-2023

Remeha cv ketel werkt goed.

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 28c CW4

gekocht omdat Spoelstra mij deze heeft geadviseerd en hij werkt geruisloos , ik ben er blij mee, tot nu toe geen klachten.

Pluspunten

• geruisloos
  • goede prijs

v***************@g******** 25-04-2023
Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 28c CW4

Deze hoogwaardige verwarmingsketel, ofwel combiketel voldoet uitstekend bij ons woongenot. Ten opzichte van onze oude ketel (2003) geeft deze veel eerder de gewenste warmte, wat tevens geldt voor het douchen en in bad gaan. Geluidsarm en met de thermostaat op afstand prima af te stellen. Uiterst goede keus, wel op advies van onze huisinstallateur.

h***********@h********** 20-04-2023

Remeha tzerra

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 28c CW4

Klein prima ketel. Maakt soms wel wat geluid? Water warmt iets minder snel op dan ik gewend was. Verder makkelijk te lezen,. Wat kun je er verder nog van zeggen?

g*****@a***** 01-04-2023

Hij doet het goed

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 28c CW4

Het is pas twee dagen geleden dat de Remeha C28 bij mij in huis is. Hij doet het goed. dus een waardering van 10 zou dus op zijn plaats zijn. Het is een negen geworden omdat de handleiding voor technici , installateurs en verkopers is geschreven.
Een eenvoudige, gemiddelde gebruiker moet wel heel erg goed zoeken als hij wil weten hoe hij de ketel moet lezen of eventueel bedienen.

Pluspunten

• geruisloos

Minpunten

• handleiding

m*********@u********* 17-03-2023
Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 28c CW4

tot nu toe (na installering 15/3 j.l.) FUNCTIONEERT alles goed.
We zijn zeer tevreden over de werkwijze van dhr in Weesp, installateur en adviseur

r***************@z******* 10-02-2023
Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 28c CW4

Snelle en duidelijke afspraken. Monteurs werken zeer precies en zijn vriendelijk. De cv ketel is pas 3 dagen in gebruik en verzekerd van eventuele nazorg. Het is beslist een aanrader.

t*****************@z******* 08-02-2023
Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 28c CW4

Onze zoon is in de fabriek geweest van Remeha die was erfg onder de indruk. Mijn man heeft altijd gezegd de volgende ketel is een Remeha oer Hollands product (mijn man is helaas 5mnd geleden overleden) maar nu hangt de ketel toch lekker compact geluidloos. Ik ben er super blij mee met deze er keuze. De installateur zei ook ik plaats het liefst een Remeha.

j**********@g******** 04-02-2023

Valt tegen

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 28c CW4

Wegens te hoge reparatiekosten moeten besluiten na 9 jaar een nieuwe te plaatsen. Hoop dat we bij deze meer geluk hebben.

Pluspunten

• Prima ketel

Minpunten

• Korte levens duur

w*****@g******** 21-12-2022

ik ben een zeer tevreden klant

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 28c CW4

dit is mijn tweede remeha, ik heb weer voor remeha gekozen omdat mijn vorige remeha altijd tot volle tevredenheid heeft gefunctioneerd ,ook met dank aan de installateur.

Pluspunten

• betrouwbare ketel

l*********@g******** 10-12-2022

Door geven aan andere

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 28c CW4

Jos van de Ven heeft het geinstaleerd en ik ben heel tevreden
Het is nu lekker warm en met 18 gr. Is het als behaaglijk

Ermann@online.nl 23-11-2022

Tevreden

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 28c CW4

Op aanrader van onze installateur met oog op toekomst zit op deze ketel meerder mogelijkheden om in te spelen op een even tuele gaskookplaat tijd perk

Frankia 22-11-2022

Bevalt maar voor een deel

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 28c CW4

Mijn vorige HRR-ketel was ook een Remeha nl. een Quinta 28c en die beviel prima, maar was alweer 16 jaar oud. Hoewel hij nog goed was hebben we toch besloten om een nieuwer type nl. de Remeha Tzerra Ace 28c aan te schaffen.
Deze draait nu een week en wat betreft verwarmen en douchen prima. Voor de keuken daarentegen missen we het voorraad boilertje van de Quinta. Als je regelmatig korte perioden met de waterkraan in de keuken bezig bent, duurt het veel te lang eer je voldoende warm water hebt.
We hebben nu om dat probleem te omzijlen een Coocker besteld met een voorraadvat van 7 liter.
Al met al dus niet zo zuinig !

Pluspunten

• verwamd goed en is prima voor te douchen

Minpunten

• duurt te lang voor je warm water hebt in de keuken

a*********@g******** 10-11-2022

Bevalt prima.

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 28c CW4

Kwam goed uit een vergelijkend onderzoek van onszelf.
Vriendelijke monteur gehad.
Werkt prima.

prbos@home.nl 03-11-2022

Bevalt erg goed !

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 28c CW4

op 3 nov w022 is de remeha Tzerra Ace bij ons geïnstalleerd door fa peter stokje uit groningen.
De installatie door hem verliep zeer voorspoedig en de cv ketel werkt op dit moment naar behoren.
vrgr Fam P.R.Bos

Ton Andringa 06-10-2022

Overzicht

Geschreven voor: Remeha Tzerra Ace 28c CW4

Werking van de ketel voldoet naar verwachting.
Gebruikershandleiding kan beter. Lever dit als apart boekje, los van overvloed aan technische gegevens voor de installateur. Het staat nu als 'Gebruikersinstructies' als nr 11 in de Inhoudsopgave en dus ook niet als GebruikersHANDLEIDING. Dat is voor de leek niet overzichtelijk gebracht, want voldoet niet aan de titel op de voorpagina.
Aanbeveling:
Voer de Gebruikershandleiding op onder een apart kopje en begin dat met eigen nummering te beginnen met 1. Opstarten en niet zoals nu als 11.1
Vraag: Wat is 'de eindgebruiker'?