Intergas HRE 24/18 A - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Intergas HRE 24/18 A op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

f**********@g******** 18-03-2024

Stilte

Geschreven voor: Intergas HRE 24/18 A

Werkt zeer stil. Nauwelijks hoorbaar. Helaas kan je de waterdruk niet direct aflezen. apparaat is kompakt. Ik koos voor Intergas vanwege een ander model cv-ketel, namelijk de Extreme. Deze vereist echter vloerverwarming of grotere radiatoren.

Pluspunten

• Stil
  • Kompakt

Minpunten

• Waterdruk niet permanent af te lezen

a******@x******** 31-03-2023
  • Product gekregen

Bevalt heel goed. Zeer aan te raden.

Geschreven voor: Intergas HRE 24/18 A

Heb de ketel net een week geleden gekregen. Ketel is heel rustig, geen geluid te horen als die aanslaat. Warm water is meteen beschikbaar, dus geen onnodig waterverlies. Heel goede keuze van de woningbouwvereniging.

Kees 03-02-2022
  • Product gekregen

Positief verrast

Geschreven voor: Intergas HRE 24/18 A

Ik had mijn bedenkingen toen de woningbouw met deze ketel kwam. De vorige was ook van Intergas, maar wel 18 jaar oud. Het was bij deze oude ketel alleen warm op de begane grond en op de verdiepingen was het niet warm te krijgen. Nu is het overal behaagelijk en dat na dat we dus 7 jaar altijd koud hebben gehad boven. De ketel is met 2 filters geplaatst die het magnetiet eruit haalt en ontlucht. Het warme water is niet heel snel beschikbaar maar binnen de normen die ik stel. Het blijft onder de douche lekker voor ons allemaal. Wij zijn met 4 volwassenen en voorheen stond nummer 2 onder een wissel douche en de rest onder een lauwe douche. Gelukkig is dit nu verledentijd sinds een half jaar. Wij hebben deze ketel eind juli in gebruik en heeft ons positef verrast, omdat ik dacht een ketel met CW3 of een CW4 waarde nodig hadden.

Pluspunten

• overal behagelijk in huis
  • douchewater blijft warm
  • stille ketel
  • neemt weinig ruimte in beslag

Minpunten

• nog niet gevonden

Kees 24-05-2022

Wij hebben nu de ketel 10 maanden en hebben tot nu toe 260 m3 minder gas verbruikt en overal was het voor het eerst comfortabel in huis en dat in die 7 jaar dat wij hier wonen was dat nog nooit eerder het geval.
Ik ben blij met deze ketel.

Kees 23-09-2022

Nu meer dan een jaar in gebruik en 290 m3 na een jaar bespaard. Geen problemen gehad. De maand september hebben wij toch de ketel aangezet, maar het ziet er naar uit dat er toch nog een besparing van meer dan 60% eraan zit te komen. Wij wonen in een jaren 50 hoekwoning die niet geïsoleerd is. Toen wij 8 jaar geleden kwamen wonen hebben wij het eerste jaar 2200 m3 verstookt en 1474 m3 en het is toch lekkerder in huis. Met dank aan deze ketel.