Intergas HRE 28/24A - Reviews

Gaskeur CW klasse
23,4 kW
Type cv-ketel
combi HR

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Intergas HRE 28/24A op Kieskeurig.nl.

Gerard croon 28-09-2018

Intergas cv

Geschreven voor: Intergas HRE 28/24A

Heb deze ketel 2 weken, verwarmd mijn goed geisoleerde tussen woning, rijtjeshuis met drie verdiepingen, snel, warm water snel op de tappunten, douche, wasbak en beneden de keukenkraan, zeer tevreden tot heden, daarvoor had ik een AWB en die heeft het 20 jaar volgehouden, deze ketel heeft geen waakvlam meer dus scheelt ook in gasgebruik

Pluspunten

• Snel warm water
  • Geruisloos

Minpunten

Theo van Herwijnen 19-07-2020

Geschreven voor: Intergas HRE 28/24A

Compacte zuinig en zeer stille ketel. Intergas heeft gelukkig geen beruchte storingsgevoelige 3 weg klep. Tapwater heel snel op temperatuur en erg heet. Wij hebben ook de Intergas Comfort Touch thermostaat. Als de ketel aanslaat dan zie je een vlammetje op het display van de thermostaat. Verder makkelijk te bedienen en ook te gebruiken via smartphone app. Als de waterdruk te laag zou zijn wordt dit ook op de thermostaat aangegeven. Verder ook een handig display op de ketel zelf. Hij is ook heel geschikt voor vloerverwarming

Pluspunten

• Zuinig, stil, makkelijk in onderhoud

Bram 21-08-2019

Goed na reparatie

Geschreven voor: Intergas HRE 28/24A

De ontsteek pen moest worden vervangen dit veroorzaakte het ploffen. Vreemd dat Intergas dat niet kon vertellen.

B 02-05-2019

Ploft en tikt

Geschreven voor: Intergas HRE 28/24A

Als de voorplaat niet goed vast zit tikt de ketel.
Onze ketel ploft sinds kort schijnbaar voor te komen bij deze ketel