Intergas HRE 28/24A - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Intergas HRE 28/24A op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,1

m*************@g******** 18-05-2023
  • Product gekregen

Brol van een apparaat

Geschreven voor: Intergas HRE 28/24A

Wat een waardeloze ketel! Dinsdag hier geïnstalleerd door monteur vd woningbouw. Warm water heb je een paar minuten en dan koud water, douchen lukt niet. Steeds de stekker er uit halen en weer er in en dan weer heel kort warm water kan amper bord, glas en vork afwassen en het is weer koud. Bij Verwarm slaat hij ook steeds af, tot je hem op 21 graden zet.. waardeloos brol

s********@g******** 23-05-2022
Geschreven voor: Intergas HRE 28/24A

Reviews even gelezen...ik vind het eenTopketel. Als servicemonteur in 40 jaarbijna alle types onder handen gehad en ieder merk heeft wel wat. Het mooie van deze ketel, die nu 12 jaar bij míj thuis het huis warm houd en zo simpel is dat er weinig kapot kan gaan tenzij er montagefouten zijn gemaakt. Warm water is ook probleemloos bij deze ketel. Een erkende installateur erkend niet altijd zijn fouten ....
Komende tijd ga ik deze ketel weer eens vervangen voor weer het zelfde merk en type.

a*************@o********** 05-01-2022

Prima ketel

Geschreven voor: Intergas HRE 28/24A

Nadat de voorganger van deze ketel, de hr 28/24, 21 jaar dienst had gedaan, zei de monteur dat het misschien wel beter zou zijn dat we de ketel zouden vervangen( als ie in de winter kapot zou gaan kon het wel eens een probleem zijn om snel een nieuwe te krijgen). Omdat er veel mensen zijn, die overgaan op een warmtepomp, heb ik op internet gezocht naar 2e hand en een hre28/24 gevonden, 4 jaar oud en hij doe het weer goed, nog iets stiller en hopelijk nog iets zuiniger, modulerend en te bedienen via de app

Pluspunten

• Stil
  • Paste precies op de oude aansluiting

c***************@g******** 15-12-2021

Zeer slecht product halve ster.

Op advies gekocht.
Geen aanrader. De eerste 2 jaar geen onderhoud gepleegd, hoeft niet, maar best wel warm. Maar nu komt het.
Na twee jaar die onderhoudsbeurt. En toen was het klaar. 8 monteurs geweest met allerlei aan bevelingen. Wordt niet warm in huis, blijft 3 tot 4 graden kouder dan thermostaat aan geeft.
Dus voor 21 graden, moet je hem op 25 graden zetten om het behagelijk te krijgen, bij ca. 8 graden buiten.
Wat als het 8 graden vriest??!!
Nooit geweest tot er onderhoud aan is gepleegd.
Weten niet wat het is na vele inspecties en aanpassingen. Ik zeg hij is kapot. Maar dat wil men niet aannemen.
Dus kies niet voor Intergas cv ketel.
Is echt geen bal waard. Waardeloos zooitje.
Men zegt dat ie zuinig, goed en duurzaam is.
Nu na bijna 4 jaar echt afgeschreven.
En Intergas in Coevorden waar ze van zijn geeft nu niet thuis.
Echt te gek voor woorden.
Dus KOOP GEEN INTERGAS CV KETEL ! !

Minpunten

• Na 2 jaar stuk
  • Geeft geen goede warmte af

Theo van Herwijnen 19-07-2020

Geschreven voor: Intergas HRE 28/24A

Compacte zuinig en zeer stille ketel. Intergas heeft gelukkig geen beruchte storingsgevoelige 3 weg klep. Tapwater heel snel op temperatuur en erg heet. Wij hebben ook de Intergas Comfort Touch thermostaat. Als de ketel aanslaat dan zie je een vlammetje op het display van de thermostaat. Verder makkelijk te bedienen en ook te gebruiken via smartphone app. Als de waterdruk te laag zou zijn wordt dit ook op de thermostaat aangegeven. Verder ook een handig display op de ketel zelf. Hij is ook heel geschikt voor vloerverwarming

Pluspunten

• Zuinig, stil, makkelijk in onderhoud

Bram 21-08-2019

Goed na reparatie

Geschreven voor: Intergas HRE 28/24A

De ontsteek pen moest worden vervangen dit veroorzaakte het ploffen. Vreemd dat Intergas dat niet kon vertellen.

Pluspunten

• Stil

B 02-05-2019

Ploft en tikt

Geschreven voor: Intergas HRE 28/24A

Als de voorplaat niet goed vast zit tikt de ketel.
Onze ketel ploft sinds kort schijnbaar voor te komen bij deze ketel

Gerard croon 28-09-2018

Intergas cv

Geschreven voor: Intergas HRE 28/24A

Heb deze ketel 2 weken, verwarmd mijn goed geisoleerde tussen woning, rijtjeshuis met drie verdiepingen, snel, warm water snel op de tappunten, douche, wasbak en beneden de keukenkraan, zeer tevreden tot heden, daarvoor had ik een AWB en die heeft het 20 jaar volgehouden, deze ketel heeft geen waakvlam meer dus scheelt ook in gasgebruik

Pluspunten

• Snel warm water
  • Geruisloos

Minpunten