Logitech M235 - Reviews

Aantal knoppen

8,1

Riesjat 19-01-2015 Product paar dagen in bezit

6,3
Ik heb deze muis nu een week en hij is wel mooi direct, dit in tegenstelling tot een andere draadloze muis die ik heb gehad.

Voor mijn handen is hij eigenlijk te klein, dat is jammer, als ik dit vooraf had geweten had ik hem waarschijnlijk niet gekocht.

Na lang werken merk ik dat mijn hand verkrampt.

Voor kleine (dames) handen zal hij beter voldoen.

mhkuiper 24-06-2014 Product jaar of meer in bezit

Mooie kleine muis (ook geschikt voor mensen met grote handen) die heel nauwkeurig werkt op elk oppervlak. De ontvanger is zo klein dat ik hem altijd in mijn laptop laat zitten en de muis los in mijn tas, beide vertonen na een jaar intensief gebruik nog steeds geen gebruikersschade. Zelf heb ik nooit last gehad van een batterij die geen contact maakte, deze batterij is na een jaar intensief gebruik nog steeds niet leeg. Kortom een fantastisch product voor een zeer minimale prijs!

Visser 15-02-2014 Product kwartaal in bezit

Dit zou een perfecte muis kunnen zijn. Ligt lekker in de hand en 'klikt' goed. De 4 rondjes waarover de muis moet glijden zijn echter te stroef zodat je niet altijd nauwkeurig kan werken. Ook moet je zo af en toe de batterij weer aandrukken omdat die iets uit het houdertje is gezakt.
Mooi muisje, maar niet handig in het gebruik.

Dodo7 21-08-2013 Product paar weken in bezit

Een mooie muis die lekker in de hand ligt voor een mooie prijs! Licht van gewicht en ideaal voor de laptop. Met een handig opbergplaatsje voor je zender. Wat ik wel handig zou vinden is als er iets zit wat de batterij op z'n plek houdt. Die gaat er soms uit.

GroteGrijs 29-03-2013 Product half jaar in bezit

Ik heb deze muis onlangs met vroegtijdig pensioen gestuurd omdat hij 't steeds af liet weten, het batterijtje zit niet goed in de behuizing en dus maakte hij om de haverklap geen contact en dat is knap irritant, jammer want 't is 'n best muisje als ie 't gewoon doet

rob 21-02-2013 Product paar weken in bezit

Logitech M235 Steel Blue Mouse is een snelle muis licht lekken in de handen mooie vormgeving en mooi klein voor de laptop

xamareo 17-01-2013 Product jaar of meer in bezit

Het is een Perfect in de hand liggende muis,
hij functioneert SUPER!
Ik ben er erg tevreden mee
Ook erg handig is dat je de usb in de muis kan stoppen

Koenozz 08-08-2012 Product paar dagen in bezit

Mooie maar toch goedkope muis. Aansluiten op pc, even wachten en hij doet het!
Fantastisch! Echt een aanrader, ligt fijn in de hand, misschien iets te klein voor iemand met grote handen...

niemandanoniempje 06-02-2012 Product paar weken in bezit

Een prima muis voor een laag prijsje (€20 bij de mediamarkt in Enschede)en een kleine ontvanger, wel zit er een priegelig aan/uit knopje op: als ik de muis aan/uit zet druk ik direct alle knoppen tergelijk in

Flowers49 02-05-2011 Product paar dagen in bezit

Een plug-and-play muis. Nauwkeuring en lekker in de hand liggend. De ontvanger is zo klein, dat deze zonder problemen in de de USB-poort van de laptop kan blijven zitten.