Black & Decker ASI300 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Black & Decker ASI300 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

Patrick 03-02-2019

Weinig kracht

Geschreven voor: Black & Decker ASI300

Ik dacht een compressoren te kopen om even snel fietsbanden op te pompen en zelfs die van mijn motor. Maar zelfs fietsband duurt te lang. Ding is ook lawaaiig. Misschien doet ie wel n luchtbed. Maar ik vind t een miskoop. Veel te weinig power, te veel herrie

Pluspunten

• Klein compact

Minpunten

• Weinig kracht
  • Fietsband oppompen duurt veel te lang

Monique 12-12-2016

Prima apparaat voor dat geld

Geschreven voor: Black & Decker ASI300

Ik heb deze compressor gekocht zodat die mee kan in de camper. Lekker compact en handzaam. Hij is prima om banden op te pompen, zwembadjes e.d. handig is dat die ook op de 12 volt kan zodat altijd en overal de bandjes gepompt kunnen worden mocht dat nodig zijn.
Kortom prima product voor dit geld.

Pluspunten

• Handzaam
  • Handig op 220 en 12 volt

Minpunten

• Zijn er niet

Gerard 21-11-2016

Voldoet aan beschrijving.

Geschreven voor: Black & Decker ASI300

Ik heb dit product gekozen omdat ik een compacte compressor zocht die ik op elke plek kon gebruiken om banden op te pompen. Hoewel de compressor wat tijd nodig heeft om de gevraagde druk op te brengen gaat dit prima.
Handig is dat ook van accuspanning (12 volt) gebruik gemaakt kan worden.
Voldoet dus prima aan mijn wensen.

yobdippel 03-07-2015
Geschreven voor: Black & Decker ASI300

Power is minimaal. Gekocht voor onze Karsten tent, maar duurt zeker half uur voor die staat (terwijl richttijd max 15 min is). Maakt ook enorm veel geluid. Ook het display en de usabilty is uitermate goedkoop qua uitstraling en hoe het werkt. Vanaf dag 1 haperingen in het display. Echt niveau kermismateriaal. Wordt ook geen gebruiksaanwijzing meegeleverd. Ben echt geen analfabeet tav dergelijke apparatuur, maar wat hier precies mee kan allemaal is me nog steeds niet duidelijk.
Enorm jammer, want toch best serieuze uitgave voor 'slechts' een tool. Weet ook niet of er in dit prijssegment veel betere alternatieven zijn, maar sta daar zeker open voor.
Kortom, geen aanrader.