Princess 201975 Duo Juicer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 201975 Duo Juicer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

1,3

fabiola 26-12-2017
  • Product gekregen

na een maand terug naar de winkel

Geschreven voor: Princess 201975 Duo Juicer

de ijzeren buitenrand begint te roesten aan de binnenkant. ik heb het met de hand altijd afgewassen en omgekeerd op het aanrecht gezet. (geen vaatwasser). dat moet toch niet kunnen. ik vind het zo niet leuk voor me zoon die hem gegeven heeft. voor €20,- kun je weinig verwachten maar dat weet hij nog niet. hij moet er hard voor werken. verkoop geen flut troep. zo niet leuk. weer terug naar de winkel .

Minpunten

• begint te roesten.

Heleen 02-11-2017

Slecht product

Geschreven voor: Princess 201975 Duo Juicer

Bij de ingebruikname ben ik ( volgens de aanwijzing ) begonnen met het verwijderen van de sticker. Stickeroplosser/ wasbenzine en hard werken was nodig. Toen bij de eerste persing het sinaasappelsap over het aanrecht stroomde heb ik de pers zorgvuldig schoongemaakt weer teruggebracht naar de winkel.

Dick 14-05-2017

Slecht product

Geschreven voor: Princess 201975 Duo Juicer

Ondoordacht product. Staat niet stabiel omdat het apparaat te licht is. Sap loopt langs het apparaat de schenktuit uit als je het bovenste gedeelte gebruikt. En hij perst niet goed doordat de kop te grof is zodat het vruchtvlees niet geperst wordt, maar uit de sinaasappel gerukt wordt, waardoor je minder sap en heel veel vruchtvlees in de lekbak hebt. Één keer gebruikt, en helaas gaat het gelijk naar de recyclebak.

Pluspunten

Minpunten

• Zie tekst