Kenwood PureJuice JMP600WH - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Kenwood PureJuice JMP600WH op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marjo 17-09-2020

Ik gebruik hem steeds vaker!

Geschreven voor: Kenwood PureJuice JMP600WH

Kenwood kende ik van de keukenmachine van mijn ouders en toen ik een slow juicer zocht, viel mij deze direct op. Heb uitgebreid vergeleken met andere machines, hier op kieskeurig.nl. De kenwood is klein en dat maakt hem handzaam en goed op te bergen. Maar laat je niet voor de gek houden; het is een krachtpatser. Er blijft werkelijk maar weinig pulp over; tot op de laatste druppel wordt het sap uit de vruchten geperst; een hoge opbrengst en dat is erg fijn.
De machine oogt solide; de K van Kenwood = die van Kwaliteit.
Ik heb hem sinds de aankoop steeds vaker gebruikt: eerst voor sapjes door de taart, nu ook voor het persen van appels met als resultaat een heerlijke appelstroop (met dank aan google).
Het schoonmaken vergt enige aandacht maar het borsteltje dat erbij geleverd wordt, zorgt dat je overal goed bij kunt.

Een echte aanrader deze machine!

Pluspunten

• solide machine
  • hoge opbrengst
  • niet erg groot dus goed op te bergen
  • goed te reinigen