Bosch MCP 3000 - Reviews

Perskegel links- en rechtsdraaiend
Afneembaar sapreservoir
Druppelstop

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

6,1

• Slecht

Gunther 14-08-2015

Goede kwaliteit en gemakkelijk schoon te maken

Uitstekend product, goede kwaliteit, heel gemakkelijk schoon te maken doordat de gleufjes iets breder zijn en alles gemakkelijk demonteerbaar is. Bijna alles kan ook in de vaatwasser.
De eerste heeft na verschillende jaren trouwe dienst de geest gegeven en heb net weer exact dezelfde besteld.
Oorspronkelijk gepost op bsh-bosch

Mora11 09-07-2012 Product jaar of meer in bezit

Wij hebben in maart gewoon een nieuwe gekregen, mijn partner die er het meest mee werkt is heel tevreden, hoewel na iets meer dan een jaar de pers het niet meer deed, maar de twee jaar garantie maakt een hoop goed!

Mora11 21-03-2012 Product jaar of meer in bezit

5,2
Gaat moeilijk in- en uit elkaar.
Na 1 1/4 jaar draait het motortje nog wel, maar slipt waardoor de pers niet meer draait. Geen garantie meer en niet mogelijk om uit elkaar te schroeven, dus wegmikken en nooit meer Bosch als ze deze kwaliteit leveren.

Mora11 22-03-2012

Heb voor de zekerheid nog geïnformeerd, wat blijkt toch reparatie onder garantie (2 jaar) mag zonder verzendkosten insturen (hulde), ben benieuwd wat volgt. Blijkbaar is de kwaliteit op dit punt toch niet best gezien ook klachten van anderen.

rooselaar 12-09-2010 Product kwartaal in bezit

Met airmiles in juli 2010 aangeschaft voor dagelijks gebruik. In eerste instantie zeer enthousiast vooral ook door minder gespetter door opstaande rand en makkelijk af te spoelen.
Echter in september 2010 deed pers het niet meer. Draaide niet meer rond.
Hopen nu dat we een nieuwe/andere geleverd krijgen want zou nog onder garantie moeten vallen.

annette2 20-01-2008 Product paar weken in bezit

Ook stad en land afgelopen en spijt!!!!
Waardeloos apparaat, hij perst wel lekker snel maar de rand waar je hand op rust tijdens het persen is erg scherp.Ook erg lastig uitelkaar te halen.Ik heb het anderen laten proberen.Zij vonden het ook een onhandig ding. Hij gaat naar de rommelmarkt !

MarcoR2005 03-09-2005 Product paar weken in bezit

In het gebruik is ie heerlijk, stil, snel en het systeem met het zeefje op een
schenkkan vind ik ideaal.
Gekocht van mijn airmiles, worden die ook eens goed besteed!