Philips Daily Collection HR2738 - Reviews

Afneembaar sapreservoir
Druppelstop
Kleuren
wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips Daily Collection HR2738 op Kieskeurig.nl.

Sietse54 06-06-2018

prima citruspers

Geschreven voor: Philips Daily Collection HR2738

Hiervoor jaren( 25 jaar) al gebruik gemaakt van een vergelijbare citruspers. Die was nu wel op....
Toch weer een nieuwe Philips-Citruspers gekocht, die vanaf dag 1 prima bevalt en zijn werk prima doet.Wij persen er iedere dag minimaal 1 stuks fruit mee.

FloortjeL 29-03-2018

Een doordacht ontwerp

Geschreven voor: Philips Daily Collection HR2738

Ik heb voor deze citruspers gekozen omdat hij zo weinig onderdelen heeft. Hij is heel gemakkelijk schoon te maken en heeft, in tegenstelling tot de vorige, geen lastige randjes of holtes. Gewoon even onder de kraan en klaar. De pers en de zeef zijn één geheel. Ideaal. Echt een goed doordacht ontwerp.

Avier 28-01-2018

Geschreven voor: Philips Daily Collection HR2738

Een eenvoudige maar goede citruspers. Degelijk in gebruik. Jammer dat het snoer, als je het hebt opgeborgen om het motorhuis, niet vast kan zetten in de uitsparing.
Een enkele centimeter meer snoer en het zou wel mogelijk zijn.

jannouwens 04-01-2015

Prettig apparaat, doet eenvoudig waarvoor het ontworpen is, persen zonder fratsen.
De motor draait de kegel prima rond, geen enkele moeite met sinaasappels of grapefruit, ook niet bij harder drukken.
Ondanks dat het geheel er eenvoudig en goedkoop uit ziet, past dit prima bij de prettige prijsstelling en het eenvoudige gebruiksgemak.