Braun MPZ 9 - Reviews

Perskegel links- en rechtsdraaiend
Afneembaar sapreservoir
Druppelstop

brayart 12-01-2016 Product jaar of meer in bezit

Fijn apparaat, alleen het links rechts draaien werkt raar en je hebt veel afwas. Je Jus d'orange moet je meteen verwijderen uit de opvangbak want anders bijt het uit in de plastic

brayart 24-09-2015 Product kwartaal in bezit

Het is een fijn apparaat. Laat de jus d'orange niet in het reservoir/maatbeker staan het zuur tast de plastic aan en dan wordt het dof. Doe het meteen in een glazen of oude kan.

brayart 06-06-2015 Product paar weken in bezit

De pers is perfect. Goede waar voor dit geld. Ik heb graag jus d'orange met vruchtvlees en dat is goed regelbaar. Je perst echt de laatste druppel uit een citroen of sinaasappel. Bewaar het sap niet in de plastic houder, dat gaat "uitbijten" lijkt op glascorosie, persen en dan overschenken in glazen kan... of..... lekker opdrinken ;-)

sjefke002 11-02-2014 Product half jaar in bezit

Perst prima, alleen dat rechtsom/linksom draaien... dat is ie ondertussen wel een beetje vergeten. Of hij gaat 10 keer rechtsom en 1 keer linksom, of andersom... en ik moet zeggen dat nu na een half jaartje gebruiken de sapkan helemaal is uitgevreten door het zuur van de sinaasappel...? Ik heb nu in ieder geval matglas. Al met al wel tevreden in ieder geval.

Henk Hok 15-01-2012 Product kwartaal in bezit

Als liefhebber van een lekker glas sinaasappelsap heb ik al heel wat machines in mijn leven gehad. Deze voldoet het beste. Geen geknoei, makkelijk in gebruik, makkelijk om te bepalen hoeveel vruchtvlees je wilt hebben, perst in 2 richtingen en heel belangrijk: alle vieze onderdelen kunnen zo de vaatwas in.

Daphne2512 20-02-2011 Product paar weken in bezit

Ik heb deze citruspers gekregen en hij bevalt perfect! Wel hoor je hem wat 'schudden' als je de zijkanten van de sinaasappel wil persen (als je opzij drukt), maar hij doet wat hij moet doen. Ook is het handig dat je kan regelen hoeveel pus je wilt hebben in je sap. Alleen, uit ervaring wil hij nog wel eens draaien tijdens het persen en heb je in eens een andere hoeveelheid pus. Verder is het erg handig dat hij vaatwasmachine bestendigd is!