Princess 01.201853.01.001 Zwarte stalen citruspers - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 01.201853.01.001 Zwarte stalen citruspers op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marie 12-08-2021

Mooi en goed

Mooie pers, luxe uitstraling, perst uitstekend en maakt weinig geluid. Ook handig dat je het schenktuitje met één klik dicht kan doen zodat ie stopt met schenken.
Al met al erg bij mee.

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Perst goed
  • Stop tuitje

Minpunten

• Geen longdrink glas eronder

Huck 18-01-2021

Fijne, mooi vormgegeven citruspers

Was even schrikken toen het product thuis werd bezorgd, het zat in een grote doos waardoor je direct zoiets hebt van "Jeetje, wat groot". Eenmaal uitgepakt viel het reuze mee. Het is een mooi vormgegeven apparaat, helemaal zwart. Apparaat misstaat niet in de keuken. Apparaat maakt een prettig geluid, geen kabaal. Is voorzien van een paar afneembare onderdelen die makkelijk te reinigen zijn. Onderdelen mogen ook in de vaatwasser, wat één onze voorwaarde was. Simpel te bedienen met middels een grote hendel. Deze hendel wordt op een of andere manier toch vies, plakkerig doordat je toch steeds halve citrusvruchten moet verwisselen. Deze hendel is niet te demonteren. Je hoeft nauwelijks kracht uit te oefenen op de hendel om de vrucht te persen. Vrucht blijft goed op z'n plek zitten en wordt goed uitgeperst. Het vruchtvlees wordt opgevangen en het pure sap belandt in een reservoir wat niet al te groot is. Middels het neerklappen van de schenktuit loopt het sap uit het apparaat. Klap het terug en toevoer stopt. Simpel maar praktisch. Nadeel is dat niet al het sap uit het reservoir loopt. Als je het apparaat nog een beetje schuin houdt, komt er nog heel wat sap uit. Enige minpuntje wat ik heb aan te merken.

Pluspunten

• mooie vormgeving
  • simpel te bedienen
  • makkelijk te reinigen

Minpunten

• Niet alle sap stroomt uit machine

Goede fruitpers 30-12-2020

Verbeterde review

In mijn vorige review over de fruitpers schreef ik dat t niet goed werkte. Achteraf bleek dat de stroomtoevoer varieerde. Dus t product werkt prima.

Pluspunten

• Perst goed
  • Ook lamoenen
  • Mooi model
  • Makkelijk schoonmaken
  • Je ziet hoeveel je perst

Elisabeth 24-12-2020

Perst ongelijkmatig

Handig in gebruik en makkelijk schoon te houden. Echter na 5 maanden gebruik perst t onregelmatig niet, matig en goed. Zonder handel perst het met de hand op de sinaasappel alleen als je op een bepaalde manier druk uitoefent.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Perst makkelijk
  • Stopper
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Duurzaamheid

Lorena 26-08-2019

Goede citruspers

Ik heb deze pers uit de Black steel serie gekocht vanwege zijn strakke uiterlijk. Hij is erg makkelijk in gebruik en pers eenvoudig snel verschillende fruit soorten. Het handvat ligt erg makkelijk in de hand en zorgt dat je met weinig kracht goed perst. Ook is hij daarna makkelijk schoon te maken met de hand of in de vaatwasser. Ik heb al vele lekkere sapjes gemaakt!

Pluspunten

• design
  • handig in gebruik