Bosch GKS 12V-26 Professional - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch GKS 12V-26 Professional op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,5

D. Casparis 03-08-2021

Niet de aanduiding Professional waardig.

Deze machine bevat een sticker Professional en Heavy Duty.

Nou dan wil ik wel eens weten of ze bij BOSCH er wel eens mee hebben gezaagd.
De bijgeleverde Chinese zaag klapt het hout eruit in plaats van snijden. Meubelplaat kan hij niet echt aan.
Het geleide systeem moet met de inbussleutel worden vast gezet, geen geld voor een vleugelmoertje zeker? En hoe werk die geleider eigenlijk?
Aanwijzing bovenop de voet waar je zaag begint ontbreekt.
En alles zit in een enorme lege koffer want je moet alles er los bij kopen of gelijk de hoofdprijs betalen.

Dit soort rommel zorgt ervoor dat BOSCH over een aantal jaar niet meer bestaat

Pluspunten

• Klein

Minpunten

• Zwak
  • Rommelig
  • Geleider

John 23-09-2019

Proffesioneel ???

Heb deze machine gehad voor mijn verjaardag, nu voor de eerste keer gebruikt met de standaard bij geleverde zaagblad. Vond het een beetje tegenvallen, vurenhouten latten gingen goed, simpel en makkelijk doormidden. Een kastplank, gepersthout ( meubelpaneel 18mm ) kon hij niet aan. Loopt scheef en vast. misschien verkeerde soort type zaagblad, dat moet ik nog eens gaan navragen bij de specialist. verders ligt het lekker in de hand, is meteen gebruik klaar en niet al te zwaar, dat maakt het dan weer een fijne machine,

Pluspunten

• gebruikersgemak
  • formaat

Minpunten

• te zwak voor meubelpanelen