HP 304 originele zwarte/drie-kleuren inktcartridges, 2-pack duo pack / cyaan, geel, magenta, zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten voor de HP 304 originele zwarte/drie-kleuren inktcartridges, 2-pack duo pack / cyaan, geel, magenta, zwart op Kieskeurig.nl.

e**r@o**k.com 16-09-2021

Goed maar duur

Geschreven voor: HP 304 originele zwarte/drie-kleuren inktcartridges, 2-pack duo pack / cyaan, geel, magenta, zwart

Merkcartridges zijn over het algemeen erg kostbaar, maar de kwaliteit is wel gegarandeerd.
Fijn dat voor zwart-wit een aparte cartridge gebruikt wordt.
Wel jammer dat alle kleuren in één andere cartridge zitten, daardoor wordt inkt verspild.

Pluspunten

• Aparte cartridge voor zwartwit
  • Goede printkwaliteit

Minpunten

• Geen aparte cartridge per kleur
  • Duur

Christy 12-09-2021

Wat een gemak!

Hoe makkelijk en fijn werkt dit! Zonder moeite heb ik altijd inkt in huis en de abonnementen zijn ook zeer aan te raden. Wijzelf hebben 100 pagina’s per maand en dat voldoet meer dan voor ons. Het was zo makkelijk je aan te melden! Nadat we onze printer hadden geïnstalleerd ben ik direct naar hp instant inkt gaan kijken, ingeschreven en dat koste geen tot zeer weinig moeite. We hadden bij de printer zelf al inkt gehad dus we hadden al wat maar binnen zeer korte tijd kregen we de eerste zending binnen. Zodra dat de printer het signaal gaf ontving ik een mail dat de inkt onderweg was. Tot op heden nog geen seconde zonder inkt gezeten en ik vind de prijs ook heel goed. Wij zijn heel blij hiermee en zullen lang door blijven gaan zo!

Pluspunten

• Snel
  • Makkelijk

b**b@g**l.com 09-09-2021

Handig als je het eenmaal door hebt!

Het idee van HP Instant Inkt leek me top; niet meer last-minute zonder inkt zitten. Het juiste plan kiezen was redelijk te doen. Het instellen van mijn printer om hem voor Instant Inkt geschikt te maken had wel wat voeten in de aarde, ondanks de instructies. Kostte me dus wel even, ook al ben ik zeker een tech-save consument dus iets om rekening mee te houden. De cartridges ontvang je vrij snel thuis (dat is een gratis service kennelijk) dus dat is perfect. In de instructies staat vervolgens wel dat je eerst je bestaande inkt moet opmaken en ik wist niet zeker hoe dat werkte met de zwarte die nog halfvol was terwijl de kleuren al aan vervanging toe was. Nog niet lang genoeg in gebruik om te weten of en hoe het werkt met de automatisch opgestuurde cartridges maar inmiddels ben ik up and running en gematigd tevreden in afwachting van de rest. Er schijnt ook een gratis recycle service bij te zitten dus dat klinkt ook milieuvriendelijk! Ik kan niet wachten om te zien wat er (automatisch) gebeurt als ik door mijn printjes heen ben :)

Pluspunten

• Hadnig!
  • Scheelt kopzorgen

Minpunten

• Uitzoekwerk aan het begin

e**0@h**l.com 08-09-2021

Mooi systeem

Hp instant ink gebruiken we zelf al een tijdje, onlangs mochten we deze testen en het bevalt ons nog steeds prima. Nooit meer zonder inkt te zitten en altijd mooi uitgeprinte pagina’s voor werkstuk of werkverslagen. Voor een bepaald bedrag per maand hoef je je nooit meer zorgen te maken of de printer het wel doet. Altijd op tijd nieuwe inktcartridge in huis.

Het recycle systeem werkt prima, je lege inktcartridge doe je in de meegezonden envelop en stoor je eenvoudig tetour

Pluspunten

• Altijd inkt in huis
  • Kan prima via mobiel ook uit printen
  • Mooie pagina’s

Nanneb 08-09-2021

Wat een gemak

Wat een fijne service, ik zit nooit meer als ik wat wil printen zonder inkt met HP instant ink ! Wat een gemak. Waar ik normaal nooit weet welk patroon ik nodig heb hoef ik daar nu niet meer over na te denken, laat staan in welke winkel ik ze kan kopen. Het aanmelden ging heel simpel. Ik vind het echt gemakkelijk en ik verwacht dat dit goedkoper is dan zelf inkt kopen.

JeroenTiel 07-09-2021

Echt een aanrader

Ik raad echt iedereen HP instant Ink aan. Door een abonnement af te sluiten wordt bijgehouden hoe vol je cartridges zitten, zodra hij bijna leeg is worden er nieuwe opgestuurd per post. Ik heb de eerste zending al gehad zonder dat ik er iets voor hoefde te doen. Je hoeft dus zelf niet naar de winkel of online te bestellen. Het werd gratis bezorg. Ook heb ik zakjes besteld zodat je de lege cartridges gratis terug kunt sturen zodat deze gerecycled worden. Ook nog eens goed voor het milieu dus. Het aanmelden was zo geregeld, we kregen zelfs de eerste 3 maanden 700 afdrukken gratis. Dus 2100 pagina’s, foto’s of andere bestanden. Ik kom voor verschillende abonnementen kiezen, ik heb zelf gekozen voor 50 printjes per maand, dit kost 3 euro. Ook heb ik de HP smart-app op zowel mijn laptop als mijn mobiel gedownload, dan heb ik altijd en overal inzicht in mijn gegevens. Dus ik kan zien hoeveel ik al verbruikt heb, hoe vol de cartridges nog zitten enz. Het is echt heel simpel te gebruiken en ik ga hier zeker geld mee besparen. Makkelijker wordt het niet!

Pluspunten

• Gemak
  • Geen gedoe
  • Je houdt de kosten in de hand
  • Wordt vanzelf opgestuurd

l**a@g**l.com 06-09-2021

Fijne service

Het aanmelden bij Intant Ink verliep snel en vlot. Ik heb een keuze gemaakt naar de diverse flexibele plannen en een plan uitgekozen wat het beste bij mijn thuis situatie past. Wij printen niet heel vaak, maar je wil vooral niet misgrijpen qua inkt. Het eerste pakketje inkt ontving ik al snel, een paar dagen na het aanmelden bij Instant Ink. Het pakketje was netjes verpakt en snel verzonden. De gratis bezorg service is ideaal. Ik maak gebruik van de HP smart app, ik vind dit een fijne overzichtelijke app, ook kun je hier de status van de inkt cartridges volgen. De inkt heb ik nog niet kunnen gebruiken omdat de cartridges nog niet vervangen hoefde te worden. Over de service tot nu toe tevreden :)

MirandaF 03-09-2021

Betaalbaar printplan voor iedereen, niet meer zonder inkt.

Onze printer hadden we al even in ons bezit en hebben we uiteindelijk moeten resetten en opnieuw installeren voordat het aanmelden bij de printerservice van HP instant ink succesvol bleek. Gelukkig is dat een eenmalig gebeuren. Na het kiezen uit een ruim aanbod van zgn printplannen, hebben we vrijwel direct daarna ons proefpakket binnengekregen van HP instant ink. Het gratis verzenden duurde twee dagen. Erg vlot geleverd dus. Nu is de aanwijzing dat we eerst ons oude inkt op moeten maken voordat we dus de nieuwe patronen gaan gebruiken. Tot nu erg blij mee! Het vooruitzicht dat je altijd inkt in huis hebt is met schoolgaande kinderen geen overbodige luxe. Maar ook een geruststelling bij het doen van de financiële administratie voor een zzp-er. Wij zijn enthousiast! Qua kosten is het niet duurder te noemen als ik zelf de patronen moet halen ben ik waarschijnlijk duurder uit en dan moet ik ook nog eens op pad ervoor. Wat voor ons al gewoon was is het gebruik van de HPsmartapp, omdat ik ook veel administratie op mijn telefoon en tablet uitwerk. Maar ook als er kleine kinderen langs komen; ze kunnen in de app samen met mij een kleurplaat uitzoeken die ik dan makkelijk kan printen! Wat dat aangaat is de app nu nog meer compleet voor ons met de toevoeging van het HP instant ink plan. En een laatste geruststelling; oude cartridges kan je kosteloos recyclen. Altijd een prettige gedachte. Voor mij haalt dit totaal plaatje mij behoorlijk wat werk en aandacht uit handen!

Pluspunten

• Betaalbaar
  • Pagina’s mee te nemen naar volgende maand
  • Thuisbezorgd

Minpunten

• Installatie lukte pas na reset oudere printer

Carmelo 02-09-2021

Handig voor als je altijd vergeet inkt in te slaan!

De aanmelding voor het HP Instant Ink abonnement verliep snel en was makkelijk te doorlopen. Binnen 1 week had ik de Instant Ink binnen! Heb nog gekeken naar de gratis recyclingservice, maar denk dat dit elders beter geregelt is, door je een korting te geven op de retour gestuurde inkpatronen op jouw volgende bestelling.
Het ontvangen van inkt via een abonnement is een leuke toevoeging. Helaas was het tot een korte tijd geleden gratis voor de mensen die heel weinig printen. Ik ben er namelijk 1 van. Als ik 30pagina's per jaar uitprint is dat al veel! Al met al zal ik hierdoor nooit in 1 jaar tijd zonder inkt kunnen komen. Het is in ieder geval een goede toevoeging voor de grotere verbuiker, waar verbruik in de gaten wordt gehouden en een nieuwe set HP Instant inkt al thuis binnenkomt ipv het moeten kopen wanneer je het eigenlijk net dat wilde printen.

Pluspunten

• Inkt in huis voor de oude op is
  • grote inhoud inkt cartridges voor vele prints

Minpunten

• abonnement ook al verbruik je weinig
  • Gratis abonnement afgeschaft

l**t@h**l.com 02-09-2021

Zorgeloos printen met HP Instant Ink

Ik printte zo weinig/onregelmatig en had altijd last van uitgedroogde inkt wanneer ik weer eens een printje nodig had. Elke keer weer hetzelfde gedoe met de inkt. Ook dat ik werd min of meer verplicht een kleurencartridge te installeren, ondanks dat ik in principe alleen maar zwarte inkt gebruik, anders kun je niet printen. Dan worden de kosten op een gegeven moment wel erg hoog. Sinds ik het goedkoopste plan heb, print ik zonder zorgen. HP zorgt ervoor dat ik nooit zonder (uitgedroogde) inkt zit en dat ik zorgeloos kan printen, want ik weet ook nog eens van tevoren wat het mij kost. En wanneer ik eens wat meer moet uitprinten dan mijn aantal maandelijkse printjes, dan kan dat ook gewoon tegen bijbetaling. Alles gaat bijna vanzelf!

Pluspunten

• Duurzaam
  • Nooit meer zonder inkt
  • Voordeliger

Nienke 02-09-2021

Dit werkt makkelijk!

Dit werkt erg goed! De omgeving van HP instant ink in de app HP Smart op de computer is zeer gebruiksvriendelijk. Inloggen gaat eenvoudig en binnen een paar stappen ben je aangemeld. We hebben getwijfeld over welk plan we zouden kiezen omdat er in de zomervakantie veel minder geprint wordt. Omdat er de mogelijkheid is om snel en makkelijk van plan te switchen gaan we nu uit van 50 pagina's per maand en de tijd zal ons leren of we goed zitten. Iets te hoog zitten is niet erg omdat je de niet gebruikte pagina's meeneemt.

Geen omkijken meer naar inkt, altijd een vast bedrag per maand en je weet waar je aan toe bent. Het installeren en aanmelden verliep gemakkelijk en kreeg al vrij snel het eerste pakketje opgestuurd. De gratis bezorgservice is ideaal! Vooral de service dat er voordat je inkt op is nieuwe cartridges gestuurd gaan worden vind ik geweldig. Niet meer naar de winkel gaan terwijl je op dat moment de inkt al nodig hebt en niet meer hoeven zoeken naar de goedkoopste inkt. Wat we alleen misten is de retourenvelop om lege cartridges terug te sturen, iets waar we juist een voorstander van zijn.

We printen niet bijzonder veel, dus een nieuw pakket is (nog) niet verstuurd. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat mijn printer dit op tijd en goed door gaat geven!

Pluspunten

• Makkelijk aanmelden.
  • Gratis thuisbezorgd
  • Op tijd nieuwe inkt in huis

Jessica 02-09-2021

Makkelijk en goed

Wij printen niet iedere week heel veel pagina's dus als de melding kwam dat de inkt bijna op was, werd deze weggedrukt en werd er verder niet meer aan gedacht, totdat de inkt echt op was. En dat gebeurt uiteraard echt altijd als het helemaal niet uit komt, paniek dus!
En toen was er HP Instant Ink, wat een verademing is dat zeg! Nooit meer stress omdat de inkt op een ongelukkig moment op was want voor dat die tijd er is, heb je al een nieuwe cartridge ontvangen. Ik ben helemaal fan en wil niks anders meer!
Het aanmelden verliep heel soepel, gewoon wat gegevens invullen en het was al klaar. Daarna kun je kiezen uit de verschillende flexibele plannen, alles staat duidelijk aangegeven en er is voor iedereen wel een passend plan. Als alles afgerond is krijg je de eerste cartridges thuis gestuurd welke je erin kan doen als de andere leeg zijn en vanaf dan begint het plan te lopen. En als die weer dreigt leeg te raken, krijg je zo weer nieuwe toegestuurd (zonder verzendkosten te hoeven betalen, super!), samen met een recycling envelop zodat je je oude cartridges weer in kunt sturen zodat die netjes gerecycled worden.
Uiteraard is er ook een app, ideaal als je dingen vanaf je telefoon wilt afdrukken, scannen etc.
Deze gemakkelijke en goede service gaat me zeker tijd en geld (en stress) besparen dus ik raad hem zeker aan.
Sinds kort vindt mijn Woezel & Pip en dingen inkleuren helemaal geweldig dus heb ik een paar kleurplaten uitgeprint voor hem aangezien we niet meer bang hoeven te zijn dat we zonder inkt zitten :)