HP 305 originele zwarte inktcartridge single pack / zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 20 reviews die zijn achtergelaten voor de HP 305 originele zwarte inktcartridge single pack / zwart op Kieskeurig.nl.

9,1

Vox 15-09-2021

Goede kwaliteit inkt en je zit prima.

Geschreven voor: HP 305 originele zwarte inktcartridge single pack / zwart

Enige tijd geleden een all in one printer gekocht van HP. De inkt was aan vervanging toe en deze originele cartridge gekregen. Het installeren verliep gemakkelijk, de cartridge kun je goed vastpakken en in de houder klikken. Daarna aanmelden voor HP Instant Ink, gewoon lezen en de stappen volgen. Het is een prettige gedachten dat je gewoon kan blijven printen en de nieuwe inkt vanuit HP Instant Ink op je mat komt vallen. Je kiest een print plan die bij je past en in de HP Smart app kun je zien hoeveel pagina's je hebt geprint, lekker handig. De printjes zien er kwalitatief goed uit, de letters staan duidelijk op het papier en geen vlekken of vegen. Met HP Instant Ink geen rompslomp van het in de gaten houden of ik nog inkt heb en waar ik het dan zou moeten kopen. Een hele goede inkt cartridge en een fijne service, een aanrader!

Pluspunten

• Gemakkelijke installatie
  • Vlekt niet
  • Print lang genoeg

kim 20-09-2021

HP instant gemak...

Geschreven voor: HP 305 originele zwarte inktcartridge single pack / zwart

Begin dit jaar kocht ik een HP printer met een tijdelijke actie '3 maanden gratis'. Doordat ik de printer niet verbonden kreeg met de app, ben ik die actie helaas misgelopen. Gelukkig kon ik via insiders uiteindelijk toch de Instant Ink uitproberen, want dat klonk toch wel veelbelovend: nooit meer zonder inkt, een app die je verbruik bijhoudt en je verbruik kun je tussentijds bijstellen als je een keer een maand wat meer moet printen. Print je minder dan je abonnement, dan neem je de pagina's die 'over' zijn mee. Toch heb ik nog een paar vragen/twijfels, die ik niet via de app of website beantwoord krijg. Ik gebruik de cartridge/service nog te kort, om daar echt een goede review voor te schrijven. Vandaar dat ik misschien wat minder enthousiast/sceptischer overkom, dan de rest hier. De app werkt fantastisch: inzicht in je verbruik, status van je inktpatroon en (daar ga ik vanuit) nooit meer zonder inkt. De inkt catridges worden gratis thuisgestuurd, netjes verpakt en er zitten zelfs twee retourenveloppen bij voor je oude cartridges (goed voor het milieu). Ik print niet zo vaak (retourlabels, kleurplaten en soms een printje voor het werk), dus ik ben benieuwd of de inktpatronen niet uitdrogen of dat je uiteindelijk toch betaald voor iets wat je niet gebruikt (ik haal 15 pagina's meestal al niet en ik ga er vanuit dat je die niet oneindig mee kunt nemen). Wat ik ook irritant vind, is dat mijn printer bij de installatie (wat dus niet direct lukte) wel zo'n 8 testpagina's eruit heeft gegooid en dat dus herhaalt bij het installeren van nieuwe patronen. Ik begrijp het, maar als die pagina's ook meetellen met je abonnement, ga je er zo overheen. Ik moet het dus nog even gebruiken, voordat ik echt een goede review kan schrijven.

Pluspunten

• gemak
  • afdrukkwaliteit

Minpunten

• installatie
  • gebrek informatie

Vaho 15-09-2021

Don't worry, print goed met deze inkt

Geschreven voor: HP 305 originele zwarte inktcartridge single pack / zwart

We hebben al jaren HP printers en onze nieuwste printer had nieuwe inkt nodig. Deze originele cartidge genomen en heeft ook HP Instant Ink. De inkt is gemakkelijk te installeren en werkt gelijk weer. De printjes zien er goed en mooi uit, ook foto's zien er goed uit. Met schoolgaande kinderen kunnen we nu blijven printen, omdat HP Instant Ink ervoor zorgt dat we op tijd nieuwe inkt ontvangen. Het aanmelden was gemakkelijk en een goed plan kiezen welke bij je past. Goede print kwaliteit, geen gezeur dat de inkt op is, dus zorg voor voldoende papier en print happy.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Gemakkelijk installeren
  • Geen vlekken

a**f@l**e.nl 15-09-2021

Met handig hp instant ink abonnement

Geschreven voor: HP 305 originele zwarte inktcartridge single pack / zwart

Dankzij de kortingscode die ik kreeg via the insiders kon ik een half jaar ekstra inktabbonnement uitproberen van HP instant ink. Ik ben er erg blij mee. Ik heb het flexibele abonnement van 50 pagina's per maand omdat ik niet zo heel veel print per maand. Dus 50 pagina's voor mij meer dan genoeg. Heb het abonnement al een paar jaar. Je hebt geen omkijken naar je inkt. De printer stuurt automatisch een seintje naar hp zodra de cardridges aan vervanging toe zijn. Je krijgt tijdig gratis je nieuwe cardridges toegestuurd in een doosje met daarbij een ekstra zakje waar je de oude cardridge in kan doen en kosteloos via de post weer terug kan sturen naar HP zodat hun de cardridge weer kunnen recyclen. Erg prettig want je komt niet onverwachts voor ekstra kosten te staan. Je krijgt tegen de tijd dat je je cardridge moet vervangen
een mailtje dat je de cardridges moet vervangen. Wat ook handig is van het flexibele abonnement is dat als je meer prints gaat gebruiken je je abonnement makkelijk omhoog of omlaag kan aanpassen zodat je meer of juist minder per maand kan printen.
De smart app heb ik niet geïnstalleerd dus hoe dat werkt weet ik eerlijk gezegd niet.
Ik zou deze service zeker aanbevelen omdat het een hoop tijd en geld bespaard en je eigenlijk bijna geen omkijken meer hebt naar je printer en je inkt.

Doootje 15-09-2021

Onbezorgd printen

Geschreven voor: HP 305 originele zwarte inktcartridge single pack / zwart

Het hebben van lege cartridges zorgt bij mij niet voor grote zorgen, maar het feit dat ik nooit met een lege cartridge zit is wel erg handig! Tijdens de eerste lockdown hebben wij een printer aangeschaft met HP Instant Ink. Het activeren ging gemakkelijk. We kregen toen direct ook een extra set cartridges en een retourenvelop thuisgestuurd. De eerste cartridges heb ik al retour kunnen sturen met de meegestuurde retourenvelop om de inktpatronen te recyclen. Nu, een lockdown verder, print ik nog steeds met deze (extra) cartridges. Ik heb daarom mijn printabonnement op minder pagina's gezet, want daar redden wij het ook prima mee. We printen vooral voor de kinderen dus kleurplaten (zwart-wit) of bijvoorbeeld een foto (kleur) voor een vriendenboekje daarnaast printen we zo nu en dan een pakketlabel. We zijn erg tevreden over de kwaliteit van de inkt/printer van HP. Ik had wel verwacht dat ik na het vervangen van mijn zwarte inkt (en laatste cartridge) ook weer een nieuwe zwarte zou ontvangen maar dat is nog niet gebeurd. Maar deze is dan ook nog lang niet leeg. Ik wil nog even nagaan wat deze inkt normaal kost en dat vergelijken met de maandkosten die ik nu heb betaald. Het werken met de app gaat goed. Mijn man had de printer uitgezet toen we op vakantie waren. Je krijgt dan meteen een melding van HP dat je de printer op sluimerstand aan kan zetten om zo optimaal gebruik te kunnen maken van het HP Instant Ink. Wanneer ik een afbeelding of document wil printen dan gaat dit het beste met de app zelf. Via mijn telefoon druk ik ook wel op een standaard print optie, maar dan kan ik de instellingen niet meer wijzigen.

Pluspunten

• Nooit zonder inkt
  • Goede kwaliteit inkt (kleur/strakheid)

p**a@l**e.nl 15-09-2021

Hp instant inkt is super makkelijk

Geschreven voor: HP 305 originele zwarte inktcartridge single pack / zwart

Wat is HP instant inkt toch super , ze houden bij wanneer je nieuwe inkt nodig heb en voor dat het echt op is krijg je al nieuwe inkt toegestuurd , het wordt gratis bezorgd , je kan ook snel en makkelijk jou HP plan aanpassen naar de hoeveel printjes die jij gebruikt , en je neemt zelfs printjes mee als die niet gebruikt zijn deze maand , aanmelden is gemakkelijk , je krijgt ook netjes email van HP over of je printer offline is , of je al toe bent aan nieuwe inkt ,ik ben super tevreden dat HP dit bedacht heeft , de HP smart app is wel even bekijken hoe alles werkt , maar als je technisch aangelegd ben , ben je er zo aan gewent , de app houdt alles bij , van hoeveel printjes je maakt tot aan de facturen

r**2@h**l.com 13-09-2021
Geschreven voor: HP 305 originele zwarte inktcartridge single pack / zwart

Sinds kort ben ik in het bezit van een HP printer.
Al snel hoorde ik van de HP instant inkt. Echt iets voor mij, zo zit ik nooit zonder inkt.
Het aanmelden ging erg snel en gemakkelijk. Je kan kiezen tussen diverse inktplannen, er zit altijd eentje tussen die bij jou past. De site is erg gebruiksvriendelijk.
Je krijgt je HP instant inkt gratis thuisbezorgd, ideaal!
Via de HP smart app kan je precies zien hoeveel inkt er nog is en de HP instant inkt is er in geïntegreerd dus helemaal makkelijk. Via de app kan je gemakkelijk printen.
Hoe fijn is het om nooit meer zonder inkt te zitten! Kies dan voor de HP instant inkt, daar krijg je geen spijt van!

Miepie1 10-09-2021

Prima inkt

Geschreven voor: HP 305 originele zwarte inktcartridge single pack / zwart

Prima inkt en geeft goede afdrukken. En een prima prijs.
Heb altijd voldoende inkt in huis

i**o@b**s.nl 10-09-2021

Handig met een kanttekening

Geschreven voor: HP 305 originele zwarte inktcartridge single pack / zwart

Het aanmelden ging vanzelf, binnen een paar dagen was het pakket geleverd. Erg handig dat je online kunt zien hoeveel inkt dat je nog over hebt en nog belangrijker, daar weet op tijd nieuwe inkt wordt opgestuurd. Super concept. Nooit meer zonder inkt!!

Het mooie is dat de inkt gratis aan huis geleverd wordt doordat je een klein
abonnement afneemt bij HP. Welk abonnement je neemt bepaal je zelf. Voor iedere gebruiker is er een aangepast plan.

Als de inkt geleverd wordt heb je meteen de mogelijkheid om de oude cartridges mee terug te sturen zodat deze kunnen worden gerecycled.

De app werkt eenvoudig en overzichtelijk al moet ik aangegeven dat ik nu al een paar keer geen verbinding met de printer heb kunnen maken. Soms ligt dit aan de app, soms aan de verbinding en soms aan de printer. Het is moeilijk aan te geven waar de bug zit.

Al met al is het een prima service die een hoop gemak met zich meebrengt. Doordat je automatisch de goede inkt geleverd krijgt hoef je nooit meer te zoeken naar de juiste nummers.

Instant inkt is zeker een aanrader voor iedereen die (thuis) niet al te veel moet printen. Instant inkt biedt verschillende pakketten aan zodat er voor iedereen een mogelijkheid is om hier gebruik van te kunnen maken.

Pluspunten

• Altijd inkt

Minpunten

• Printer vaker offline

frijlir 09-09-2021

Nooit meer zonder inkt!

Geschreven voor: HP 305 originele zwarte inktcartridge single pack / zwart

De nieuwe service HP Instant Ink voegt echt iets toe in vergelijk met de traditionele printers. Voldoende en de juiste cartridges op voorraad hebben, alleen in zwart/wit printen omdat dat goedkoper was of merkloze cartridges. Dat alles behoort met HP Instant Ink tot het verleden. Het maakt niet meer uit of je in kleur of zwart/wit print. En HP zorgt er altijd voor dat je op tijd je nieuwe cartridge per post ontvangt. De service kent voldoende abonnementsvormen waardoor je al vanaf €0,99 per maand zorgeloos print. Heb je even iets meer printjes nodig, ook daar is over nagedacht. Je krijgt automatisch een extra bundel van 15 pagina’s voor €1 of je kan gedurende de maand je abonnement eenmalig of permanent upgraden. Dus laat de rompslomp met cartridges voor wat het is. Ik kan de HP Instant Ink je van harte aanbevelen!

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit cartridge
  • Flexibele abonnementsvormen HP Instant Ink
  • Nooit meer zonder inkt
  • Geen prijsverschil in kleuren prints

h**r@g**l.com 09-09-2021

Print zeer goed, gaat lang mee

Geschreven voor: HP 305 originele zwarte inktcartridge single pack / zwart

Cartridge printen zeer scherp. Hierna ook via HP instant ink zeer makkelijk in gebruik. Aanmelden via de site is zo gedaan. Wifi en de printer aanzetten. Ik heb een keuze gemaakt uit de verschillende flexibele plannen van HP Instant Ink. Hierna duurde het ongeveer 1 week en viel het pakketje gratis binnen. Zeer gemakkelijk dus! Oude cartridge kon ik via de gratis recyclingservice makkelijk terug sturen. Via de HP app, kan ik alles goed volgen en bijhouden, werkt allemaal zeer goed, zolang de printer aan staat en met wifi is verbonden. Deze service zal er zeker voor zorgen dat we niet zonder inkt zullen komen.

n**n@h**l.com 08-09-2021

Handig en prima kwaliteit

Geschreven voor: HP 305 originele zwarte inktcartridge single pack / zwart

De inktcardridges van HP instant ink zijn heel handig in gebruik. Ik krijg ze vanuit HP instant ink automatisch thuisgestuurd omdat mijn WiFi printer de status van de cartridges realtime bijgehouden wordt. De kwaliteit is goed. De kleuren van de cartridges zijn helder en duidelijk en trekken geen strepen. Ik print niet super veel, heb een abonnement van €0,99 per maand, maar ik vind dat ik best lang met zo’n cartridge kan doen.

sonneke kirchroa 08-09-2021
  • Product gekregen

geweldig zou het nooit meer willen missen.

Geschreven voor: HP 305 originele zwarte inktcartridge single pack / zwart

Ik gebruik HP instank ink nu al een paar maanden. Ik vind het vreselijk gemakkelijk> Ik heb een eigen bedrijf en moet hiervoor ook vrij veel printen. En ook prive print ik graag knutselwerkjes en recepten. Het aanmelden via de hp website gaat heel gemakkelijk en snel. Voor mij heel handig dus dat ik me nooit meer zorgen hoef te maken of ik wel genoeg inkt in huis heb of dat ik zonder zou zitten dat zou een ramp zijn voor mijn werkzaamheden. Het gemak is ook je hebtr verschillende flexibele plannen die je helemaal kunt aanpassen op jouw printergebruik. Ik heb gekozen voor het printplan van 100 pagina's per maand. fijn is ook als je een keer een maand wat minder print je je overige pagina's dan ook mee kunt nemen naar de volgende maand. Ook de kosten hiervoor zijn erg goedkoop dat had ik niet verwacht. En dan word het ook nog eens gratis bezorgd. Mijn inkt is altijd netjes op tijd binnen nog ruim voordat de oude cartridges leeg zijn. Ook krijg je er altijd een zakje bij voor je oude cartridges die je zo kosteloos weer op de post kunt doen om te recyclen mooi goed nog voor het milieu ook. De hp smart app is heel overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik. een kind kan de was doen wat dat betreft. je kunt er ook precies op zien hoeveel inkt er nog in je cartridges zit hoeveel pagina's je al geprint hebt en wanneer er nieuwe cartridges naar je opgestuurd worden. De nieuwe cartridges worden netjes met pakketpost bij je thuis bezorgd. geen geren meer naar winkels. Ik bespaar nu een hoop tijd en geld met deze geweldige service.. Hp instant ink is echt aan te raden voor iedereen of je nu veel of weinig print er is voor iedereen een perfect plan

Pluspunten

• gemak
  • altijd inkt in huis
  • goedkoop

r**h@g**l.com 08-09-2021

Super handig!

Geschreven voor: HP 305 originele zwarte inktcartridge single pack / zwart

HP Instant Ink gebruik ik nu een maand ingeveer en het bevalt uitstekend. De aanmelding was super simpel en de levering van het welkomstpakketje was snel en tevens  goed verpakt. Zoals gewend van HP is de inkt van erg goede kwaliteit. Qua kosten ben je uiteindelijk goedkoper uit dan als je losse cartridges koopt omdat je printer precies weet hoeveel inkt je nog hebt en nodig gaat hebben. Heb zelf gekozen voor het kleinste abonnement omdat ik niet zoveel print. Je zet heel gemakkelijk tegoed op je HP-account en alles is gemakkelijk te vinden en aan te passen. Ik raad HP Instant ink zeker aan, vooral als je van gemak houdt en er niet meer naar om wilt kijken hoeveel inkt je nog hebt!

Pluspunten

• Geen omkijken naar je inkt
  • Snel en degelijk geleverd
  • Zeer gebruiksvriendelijk

Dazwa84 06-09-2021

Instant gemak

Geschreven voor: HP 305 originele zwarte inktcartridge single pack / zwart

Al enige tijd heeft ons gezin een Instant Ink abonnement. Wat een genot! Ik mag 100 prints per maand maken en kom daar ruim mee toe. Het is fijn dat je de overgebleven prints mee kan nemen naar de volgende maand, en nóg prettiger is het dat ik niet meer zonder inkt zit.

In mijn omgeving van HP/Instant Ink kan ik bijhouden hoeveel ik geprint heb. Ik heb aan het begin van ons abonnement omgerekend of het ook goedkoper is, en ik ben met Instant Ink minder geld kwijt dan dat ik zelf los de cartridges moet kopen.

Daarnaast is het is altijd een welkome verrassing als het pakketje met nieuwe inktcartridges op de deurmat valt. Ook het recyclen van de oude, door middel van de steeds meegeleverde retourenvelop, is heel makkelijk.

Al met al zijn wij erg tevreden dat we niet meer na hoeven te denken wanneer iets willen uitprinten. Weer iets wat we van onze toch al volle to-do-lijstjes af kunnen strepen!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Scheelt geld

Minpunten

• Je moet zelf naar het postkantoor

Cartoentje 04-09-2021

Fantastische service voor de inkt

Geschreven voor: HP 305 originele zwarte inktcartridge single pack / zwart

Ik had kort voor de campagne net een hp printer gekocht. Hier heb ik toen ook de instant ink bij genomen. Deze campagne kwam dus op een goed moment. Het toevoegen van het tegoed ging erg makkelijk. Ik heb er nog niks van gebruikt omdat ik vanuit hp nog gratis inkt heb. Zeer tevreden.

Het aanmelden bij Hp Instant ink verliep erg makkelijk. Geen enkel probleem, gewoon rustig de stappen volgen.
Het is erg fijn dat de printer verbonden is met je account en zo de status van de cartridges kan zien. Ik kreeg al vrij snel na een paar keer printen nieuwe cartridges toegestuurd. Gratis! Dat is nog eens een service. Ik weet niet meer of er een recycling envelop bij zat. Maar dat is wel een goed initiatief.
Ik heb globaal naar de verschillende plannen gekeken. Ik heb in eerste instantie gekozen voor print weinig. Maar ik denk dat het straks wel naar print soms gaat. Nu ik een goede printer heb en de inkt ook tijdig wordt toegestuurd, zal ik wel meer gaan printen. Daarnaast komt het nu vaker voor dat ik voor het werk thuis print.
De HP smart app is een overzichtelijke app. Ik heb hem gelijk geïnstalleerd en ingericht zoals ik het prettig vind. Ik heb snelkoppelingen aangemaakt. Ook scan snelkoppeling die voor mijn werk heel handig is. En een voor prive zodat hij gelijk naar mijn cloud scant. Erg handig.

Ik denk doordat je tijdig inkt opgestuurd krijgt en niet het risico loopt dat je te laat bent met het kopen van cartridges en hierdoor de printer niet gebruikt ( wat het risico op droogvallen vergroot) je tijd en geld kunt besparen. Mijn vorige printer stond dus te lang droog waardoor hij niet meer mooi printte. En hierdoor niet meer naar behoren werkte.

Pluspunten

• HP Instant ink

JoeyP 03-09-2021

Best handige service

Geschreven voor: HP 305 originele zwarte inktcartridge single pack / zwart

HP Instant Ink is waar ik eerder over heb gehoord, maar het nog niet daarvoor had geprobeerd. Nu ga ik het uiteindelijk testen. Ik print niet veel, hooguit een paar velletjes per maand. Voor mij is de goedkoopste optie genoeg. Het is fijn om te weten dat nieuwe cartridges automatisch worden opgestuurd. Als ik nieuwe cartridges nodig heb, hoef ik geen voorraad aan te leggen, deze hebben meestal ook een uiterste gebruiksdatum. Ik heb vroeger ook meegemaakt dat ze niet meer werkten. De cartridges bevatten meer inkt dan een normale cartridge, hierdoor hoeven er ook minder cartridges verstuurt te worden, heel positief.
Je moet alleen wel altijd internetverbinding hebben om van de service gebruik te kunnen maken, gelukkig is mijn verbinding stabiel. Via de app op je tablet/mobiel of online pagina’s krijg je een goed overzicht hoeveel je hebt geprint, bij minder printen kan je de overgebleven prints meenemen naar de volgende maand. Het werkt allemaal prima. Voor full colour foto’s afdrukken op A4 formaat is dit een goedkoop alternatief, mocht je alleen korte tekst printen, dan is het relatief duur. Het is echt afhankelijk van je situatie wat je print, voor iedereen is dit anders. Het is ook makkelijk om te recyclen, gewoon weer opsturen en klaar zonder verdere portokosten. Ik vergat regelmatig mijn de oude cartridges in te leveren bij een speciaal inleverpunt. Ik vind dit een prima oplossing en service van HP. Voorlopig kan ik nog even vooruit.

Pluspunten

• wordt automatisch toegestuurd
  • goedkoop afhankelijk wat je print per plan
  • je kan pagina's meenemen naar de volgende maand

Minpunten

• Relatief duur bij niet volledige dekking a4

LauRomana 01-09-2021

Wil niet meer zonder!

Geschreven voor: HP 305 originele zwarte inktcartridge single pack / zwart

Ik vind HP Instant Inkt echt een uitkomst! Geen omkijken meer naar inkt, altijd een vast bedrag per maand en je weet waar je aan toe bent. Het installeren en aanmelden verliep gemakkelijk en kreeg al vrij snel het eerste pakketje opgestuurd. De gratis bezorgservice is ook ideaal, enig puntje van feedback is dat ik graag een track en trace zou willen ontvangen. Die ontvang je op dit moment niet, je ontvangt enkel een mail met dat je binnenkort nieuwe inkt kunt verwachten. Dan kan het pakketje toch onverwachts komen op welke dag het is. Het vervangen van de inkt is ook erg gemakkelijk. Ik heb mijn plan al eens verlaagd in een periode dat ik minder print, dit gaat heel gemakkelijk en is flexibel. Wanneer ik weer wat meer print kan ik het weer verhogen. Inmiddels al een tijdje in gebruik en het zeker andere aanbevolen. Het dashboard werkt ook heel handig, hierop kun je zien hoeveel inkt je nog hebt en hoeveel pagina’s in je plan er nog over zijn.

Pluspunten

• Handig
  • Flexibel
  • Voordelig

h**n@h**l.com 01-09-2021

Super handig!

Geschreven voor: HP 305 originele zwarte inktcartridge single pack / zwart

Ik was sceptisch over Instant Ink. Een vaste prijs betalen, ook al print je weinig, leek me onnodig.
Bij al mijn oude printers raakte de inkt telkens uitgedroogd omdat ik de inktjets te weinig gebruikte.
Nu ik elke maand kan wisselen tussen de verschillende plannen en daardoor nooit teveel betaal voor mijn afdrukken ben ik zeer tevreden.
De ene maand print je meer dan de andere maand en dit kun je door een paar klikken in je account aanpassen. Ik heb in eerste instantie voor het kleinste programma gekozen. Normaal print ik namelijk niet zoveel. In de maand augustus moest ik echter veel meer pagina's afdrukken. Het aanpassen naar een ander programma wordt bevestigd via de mail en kan je in je account ook terugzien. Zo ben je heel flexibel.
Het is in elk geval goedkoper dan kopietjes maken in een bibliotheek of copycenter!
Een account maken is simpel. Het koppelen van je printer is nog het meest lastig. Ik heb daarom de handleiding van mijn printer er even bij gepakt en toen kwam ik eruit. De handleiding van Instant Ink zorgt dat een account aanmaken zo is gedaan. Door je printer af en toe aan te zetten geeft deze door wanneer de inktjets vervangen moeten worden. Heb je, net als ik, de printer vaak uitstaan, dan krijg je een signaal via de mail. Via de post krijg je nieuwe toegezonden en zo zit je nooit zonder inkt. De inktjets worden snel verzonden en je kunt de voortgang in je account in de gaten houden.
De oude inktjets stuur je retour in een bijgevoegde retourenvelop. In het kader van duurzaamheid vind ik dit een mooie oplossing en bovendien is het een portvrije retourenvelop.

Pluspunten

• In kleur kost niks extra
  • Altijd inkt in huis

CK19 01-09-2021

Aanrader

Geschreven voor: HP 305 originele zwarte inktcartridge single pack / zwart

HP Instant Ink is een handig systeem wat er voor zorgt dat je altijd voldoende inkt in huis hebt. Op het moment dat je inkt bijna op is, komt er automatisch een nieuw pakketje met inkt door de brievenbus. Geen ergernis meer omdat de inkt net op is als je iets wilt printen of dat je nieuwe inkt moet kopen. Het is een gemakkelijk en betrouwbaar systeem. Het aanmelden verloopt ook soepel, je kiest van welk printplan je gebruik wilt maken en je kan dit maandelijks aanpassen. Kortom een echte aanrader!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk