Lowepro Slingshot Edge 250 AW - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Lowepro Slingshot Edge 250 AW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jeffrey 12-06-2017

Super handige tas

Super handige tas. Even wennen dat het geen rugtas is maar je komt er snel achter dat dit juist heel handig is met het pakken van je camera (zoals ook overal omschreven wordt). Doordat je hem naar voren kan schuiven pak je hem snel uit het vakje welke op de goede plaats is ontworpen .

Daarnaast is hij groot genoeg om nog andere spullen mee te nemen welke normaal in een andere tas mee gaan. Zo heb je alles bij de hand. Ik ben een fotograaf met niet heel veel lenzen en andere accessoires voor de camera. Wellicht dat hij voor een gevorderde fotograaf wat te klein zal zijn. Voor mij in ieder geval ook nog genoeg ruimte om een compact cameratje mee te nemen en mijn GoPro in het grote vak te doen.

Enige minpuntje als ik er één moet noemen is dat een statief snel te zwaar is en je tas dan naar achter trekt wat niet lekker zit. Voor mij niet een heel groot probleem maar toch de moeite waard om te benoemen wellicht voor andere.

Ik heb er nog niet mee in de regen gelopen dus qua weerbestendigheid kan ik geen beoordeling geven. Als ik van de omschrijvingen uit mag gaan dan zou het met de hoes prima tegen water moeten kunnen.

Pluspunten

• Onderweg makkelijk je camera pakken
  • Genoeg ruimte voor camera, objectieven etc
  • Zit goed geen last van de tas tijdens dragen
  • Genoeg ruimte voor overige persoonlijke spullen

Minpunten

• Statieven zijn snel te zwaar