WMF Glazen Broodrooster - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de WMF Glazen Broodrooster op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

m*********@h******** 31-01-2022

De design broodrooster

Geschreven voor: WMF Glazen Broodrooster

De lono broodrooster is een design apparaat, geluidloos, met verschillende mogelijkheden. Zo kan je diepvriesbrood ontdooien en is makkelijk in te stellen.
Min puntje vind ik dat hij iets aan de grote kant is maar toch ben ik blij met de rooster. De kruimels worden netje in een bakje opgevangen dus makkelijk schoon te maken. Het glas is handig om te kijken of het brood mooi gekleurd is.

Pluspunten

• Mooi en chique om te zien
  • Geluidloos

Minpunten

• Groot
  • Zwaar

The Snowman 25-06-2021

WMF Lono Glazen Broodrooster

Geschreven voor: WMF Glazen Broodrooster

Mijn eerste indruk toen ik de broodrooster doos vast hield was wat is hij zwaar en toen ik hem in het echt zag was hij is wel erg groot.
De broodrooster heeft voor en achter een glazen wanden waardoor je geen last meer van verbrande boterhammen.
Het heeft een zeer aantrekkelijk design en is van zeer goede kwaliteit.
Het voordeel van zijn formaat is dat je verschillende maten brood in één keer kan roosteren, zonder dat ik hem moet omdraaien zoals bij vele andere broodroosters.
Met een simpele druk op de knop schuift het brood zelf naar binnen en naar buiten.
Zo heb je dus ook niet meer dat je te hard drukt bij andere broodroosters.
Een pluspunt is dat door het glas je je toast goed in de gaten kan houden.
Het schoonmaken gaat ook zeer makkelijk, de kruimellade kan er uit gehaald worden en het glas kan ook aan beide kanten verwijderd worden.
Zeker een aanrader

Pluspunten

• Stijlvol ontwerp
  • Bruining niveau goed in de gaten te houden.
  • Zeer makkelijk te bedienen .
  • Een ware attractie op tafel voor kinderen.

Minpunten

• Prijs

Patricia 24-06-2021

Luxe broodrooster

Geschreven voor: WMF Glazen Broodrooster

Mijn eerste indruk toen ik de broodrooster zag was: hij is erg groot! Maar ik ben meteen verliefd geworden.
Het heeft een aantrekkelijk design en is van zeer goede kwaliteit, zoals alle WMF-producten.
Er zijn veel details die het uniek maken: het maakt het veel gemakkelijker voor u om het brood precies op zijn punt te roosteren.
Door het formaat kan ik verschillende maten brood in één keer roosteren, zonder dat ik het moet omdraaien zoals bij andere broodroosters.
Met een simpele druk op de knop schuift de toast soepel het interieur in. Kwaliteitsdetails.
Voor mij is het zonder twijfel een pluspunt om door het glas te kunnen kijken.
Ik ben erg blij met mijn luxe broodrooster.
Echt een aanrader!!

Pluspunten

• Functies

Minpunten

• Prijzig

Gerdina 24-06-2021

Super fijn en mooi broodrooster.

Geschreven voor: WMF Glazen Broodrooster

Wij gebruiken dit broodrooster nu een aantal weken en zijn er zeer blij mee.
Erg makkelijk om te bedienen, ook voor de jeugd ;-)
De bruiningsgraad is instelbaar, het brood zakt automatisch naar beneden en als het klaar is komt het weer naar boven. Alles met tiptoetsen. Geen gehannes meer met brood wat halverwege blijft steken.
Wat wij toch wel het mooiste en prettigst vinden aan dit broodrooster zijn de glazen wanden, deze blijven koel als je aan het toasten bent en je kunt ze gemakkelijk verwijderen en schoonmaken. Daarnaast een handig laatje voor de broodkruimels onderin dus geen kruimels op tafel of aanrecht.
Doordat het glazen wanden zijn kun je de bruining van je boterham duidelijk zien en heb je dus nooit meer verbrande toast.
De kinderen vinden het geweldig om mee te kijken!
In het weekend staat het broodrooster gewoon op tafel, ideaal!
Croissantjes, stokbroodje, saucijzenbroodjes enz zijn allemaal makkelijk op te warmen op de speciale houder die je bovenop het apparaat plaatst en die echt stevig op de uitsparing blijft staan.
Daarnaast is er ook de functie om bevroren brood te ontdooien/toasten, erg handig als je net als wij je brood bewaard in de vriezer, zeker als je haast hebt een uitkomst.
Het broodrooster is een sieraad voor je keuken en je hoeft het dus niet meer op te bergen in je keukenkastjes. Gewoon lekker laten staan op het aanrecht en ermee pronken!

Pluspunten

• De vormgeving
  • Het blijft koel van buiten
  • Handig in gebruik
  • Eenvoudig schoonmaken

Minpunten

• De kinderen zijn nu dol op toast

Monique 20-06-2021

Chique de friemel toasten

Geschreven voor: WMF Glazen Broodrooster

Dit is geen compacte broodrooster, maar een Amerikaans full size formaat. Niet erg als je er plek voor hebt, want hij is wel erg chique vormgegeven. Hij misstaat in geen enkele keuken en ik denk dat zelfs een B&B hiermee een eyecatcher in huis zou halen.
Nog nooit heb ik een broodrooster met glazen behuizing gezien. Dit is niet alleen fraai, maar ook praktisch. Je kunt precies zien hoe bruin het brood wordt. Toasten doet hij goed en hij katapulteert de sneetjes niet, maar begeleidt de toast mooi hydraulisch naar boven en geeft dan een subtiel piepje. Klaar!
Door de 7 verschillende standen om te toasten verbrandt je brood niet. Stand 4 is warm genoeg voor het meeste brood. Het opzetstuk (broodjeswarmer) heb ik ook geprobeerd om broodjes op te piepen. Dit gaf niet het gewenste effect zoals normaliter in de oven. Ik zie geen toegevoegde waarde in deze functie, want het werkt niet. Je mag de rooster dan maar op de laagste stand zetten en de afstand tot de broodjes is relatief groot.
Conclusie: wil je een royale broodrooster met fraaie looks die grote sneeën brood en bagels perfect kan toasten? Dan moet je zeker deze hebben!

Pluspunten

• Prachtig design
  • Subtiel, geen boterhammenkatapult

Minpunten

• Prijzig
  • Groot, je moet er plek voor hebben

Bren 19-06-2021

Praktisch en mooi uiterlijk

Geschreven voor: WMF Glazen Broodrooster

De broodrooster mag dan groot zijn maar qua design misstaat het absoluut niet en wordt dagelijks gebruikt! Het is echt een fijn produkt met veel gebruikersgemak, heeft diverse functies en met lekker geroosterd brood als resultaat. Pluspunt vind ik de glazen wand! Hierdoor kan je het bruiningsproces in de gaten houden. Op zich niet nodig gezien je er verschillende standen zijn waarmee je dit kan instellen. Kortom; fijn produkt, wordt dagelijks gebruikt, goed resultaat.

Pluspunten

• glazen wand
  • gebruikersgemak
  • diverse handige functies

L***************@g******** 16-06-2021
  • Product gekregen

Stijlvol broodrooster

Geschreven voor: WMF Glazen Broodrooster

Dit is een broodrooster die alles doet wat een broodrooster zou moeten doen én die er daarnaast ook nog mooi uitziet.
Het is wel een groot broodrooster, dus daar moet je wel rekening mee houden.
Aan tafel brood roosteren is een groot succes met dit broodrooster. Kleine kinderen zijn mateloos geïnteresseerd in dit broodrooster, omdat ze precies kunnen zien hoe bruin hun boterham al geroosterd is.

De ontdooi functie is hier nog niet zo'n groot succes, omdat het brood toch een beetje krokant wordt door deze functie, verder is het broodrooster dus groot en zwaar.
Verder wel heel intuief te bedienen, voelt luxe aan dankzij de functies zoals het brood langzaam laten zakken en omhoog laten komen, en het rooster is makkelijk schoon te houden én ziet er dus mooi uit.

Pluspunten

• Stijlvol
  • Intuitive interface

Minpunten

• Zwaar
  • Groot

m***********@g******** 10-06-2021

mooi design, wel te duur

Geschreven voor: WMF Glazen Broodrooster

De broodrooster doet wat hij moet doen en door de glazen wanden heb je geen last meer van verbrande boterhammen.

De prijs is wel aan de hoge kant voor een broodrooster en hij is erg groot waardoor opbergen niet heel handig is. Helaas heeft het formaat niet als voordeel dat er meer dan 2 boterhammen tegelijk in kunnen.

De rooster heeft ook geen speciale opties oid die de prijs zouden verantwoorden. Als je design heel belangrijk vindt dan is de broodrooster een aanrader maar de prijs kwaliteit verhouding is wat mij betreft niet kloppend.

Pluspunten

• design
  • glazen wanden

Minpunten

• duur
  • rvs snel vies
  • groot en log

YdV 07-06-2021

Mooi design en handig in gebruik

Geschreven voor: WMF Glazen Broodrooster

Ik heb de broodrooster inmiddels een paar weken in mijn bezit. Qua design ziet hij er mooi uit en het liftje dat de boterham rustig laat zakken vindt ik erg handig. De warmte is gemakkelijk in te stellen en de slee onderin om de kruimels makkelijk te verwijderen is ook erg handig. Tot nu heb ik geen minpunten kunnen ontdekken!

Pluspunten

• Kruimellade
  • Liftje voor brood

Minpunten

• Prijzig

ditismarieke@hotmail.com 06-06-2021

Mooie brood rooster

Geschreven voor: WMF Glazen Broodrooster

Handige broodrooster. Je kan zien hoe je brood roostert en via een knop gaat je brood naar beneden en naar boven. Ik gebruik ook geregeld de ontdooistand. Nog vaker de roosterstand waarbij je aan 1 kant je brood grilt. Handig bij hamburgerbroodjes waarbij je de bovenkant niet geroosterd wil hebben.

Pluspunten

• Glazen wand.
  • Met een knopje zakt je brood geleidelijk
  • 1 kant roosteren.

Minpunten

• Zwaar in geeicht

esther 05-06-2021

prachtige broodrooster

Geschreven voor: WMF Glazen Broodrooster

De broodrooster heeft een prachtig design waardoor je hem op het aanrecht kan laten staan.Ik had wat moeite in het begin met het gebruik maar het is eigenlijk heel eenvoudig. Je kan de bruinings graad zelf instellen dus dat is ideaal.De broodrooster stinkt niet.En geeft aan als het klaar is.De kruimellade is makkelijk te reinigen.Het glas kan eventueel ook verwijderd en schoongemaakt.

Pluspunten

• design
  • gemak

Anneke1968 04-06-2021

Luxe geroosterde bammetjes

Geschreven voor: WMF Glazen Broodrooster

Wat me wel gelijk opviel aan de broodrooster is de grootte van het apparaat, je moet wel plek op het aanrecht hebben. Maar verder is het een bijzonder mooi toestel en zeker de moeite waard qua design om te staan pronken op het aanrecht . Grappig overigens dat je de sneetjes brood door de glazen wand heen ziet, je kan hierdoor gelijk ingrijpen indien het bruiningsniveau op een te hoge stand is ingesteld.
Het instellen van de bruiningsgraad werkt overigens zeer eenvoudig.
Met de functie ontdooien wordt het brood niet enkel ontdooid, je krijgt toch een of andere vorm van een (lichte) toast.
Op het broodjeshulpstuk kan je bv. rozijnenbolletjes opwarmen.
Het verwijderen van de kruimels in de kruimellade werkt zeer makkelijk.
Schoonmaken is zeer eenvoudig, de dubbelwandige glazen zijkanten kunnen makkelijk verwijderd worden.
Afsluitend…Ik ben zeer tevreden over mijn luxe broodrooster.

• Verschillende functies
  • Makkelijk in onderhoud

Minpunten

• Prijzig

Taartenmiep 04-06-2021

Prettig broodrooster van hoge kwaliteit

Geschreven voor: WMF Glazen Broodrooster

Een mooi design broodrooster, eenvoudig te bedienen, een aanwinst op je aanrecht... Mits je daar de ruimte voor hebt, en die heb ik niet en dus neemt hij heel veel ruimte in beslag. Maar dat is dan ook het enige minpuntje wat ik kan bedenken. Hij heeft 7 bruiningsstanden, eenvoudig met tiptoetsen te verhogen of te verlagen, ook als hij al bezig is. De boterhammen zitten naast elkaar en door het glas kan je goed in de gaten houden hoe het gaat. Ook tosties of vlammetjes (hete tosties) gaan prima,mits ontdooide en in bakpapier (nee dit verbrand niet). Het enige wat ik nog wil proberen zijn de afbakbroodjes bovenop. Een goed, hoog kwalitatief broodrooster.

• 7 bruiningsgraden
  • Makkelijk te bedienen
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Erg groot
  • Prijs

chandramukkhi 02-06-2021

Makkelijk te bedienen en veelzijdig

Geschreven voor: WMF Glazen Broodrooster

De broodrooster is groter dan verwacht maar echt prachtig! Past goed bij mijn interieur en staat eigelijk wel mooi naast mijn Nespresso. Na enkele weken testen kan ik vertellen dat de broodjes snel en egaal getoast worden. Ik vind de glazen wanden echt heel praktisch omdat ik zo mijn broodjes in de gaten kan houden, heb al 2x het toasten onderbroken omdat ik mijn broodjes bruin genoeg vond. Ik heb ook ontdekt dat je je broodjes kunt verwarmen als ze wat afgekoeld zijn, mooie functie :) De functie om de broodjes langzaam naar beneden te laten zakken is fijn als je even snel je broodje wilt toasten maar ook iets anders moet doen. De uitschuifbare kruimellade is erg handig om na gebruik even schoon te maken. Ik ben hier heel blij mee, alleen vind ik het formaat wel een dingetje omdat hij veel ruimte in beslag neemt en ik hem het liefst op mijn aanrecht laat staan door het prachtige design!

• Veel functies
  • Handige glazen wanden

Minpunten

• Prijzig
  • Groot formaat

Miiii 01-06-2021

Eyecatcher in de keuken

Geschreven voor: WMF Glazen Broodrooster

Omdat we hebben gemerkt dat we een broodrooster veel vaker gebruiken als het apparaat een permanente plaats in de keuken inneemt, vonden we design belangrijk. En daar voldoet deze WMF zeker weten aan! Door het glas oogt het ontwerp licht en fris. Het bedieningspaneel dat fraai strak is vormgegeven past helemaal in deze stijl. En hoe leuk... Als je 'm aanzet gaat je boterham via een liftje naar beneden het apparaat in (en dat zie je dus door het raampje!). Daarna zie je de verwarmingselementen opwarmen en krijgt het geheel een oranje gloed. En wanneer de boterham klaar is wordt deze rustig naar boven gebracht (het liftje weer!) en hoor je een pieptoon. Dit even in tegenstelling tot onze oude toaster waarbij het voltooien werd aangekondigd door een boterham die met veel kabaal uit het apparaat geklapt werd... Alles aan deze WMF is gewoon eleganter. En het resultaat? Perfect. De bruiningsgraad is eenvoudig in te stellen en is mooi gelijkmatig. De functies voor bijvoorbeeld bevroren brood zijn superhandig. Wat ook handig is, is dat je de glaspanelen los kunt maken voor de schoonmaak. Niet heel vaak nodig, maar wel zo fijn dat het kan. Met het uitschuifbare laatje gooi je de kruimels die onderin belanden er zo uit. Ik ben blij dat in dezelfde lijn meer producten beschikbaar zijn zodat we de keuken in dezelfde vormgeving kunnen aanvullen.