lego pretpark achtbaan 41130

lego Jurassic World Ontsnapping van Stygimoloch - 75927 Laat de beveiliging zich een hoedje schrikken wanneer de dinosaurus uit het lab ontsnapt

lego Speed Champions Ford Fiesta M-Sport WRC - 75885 Behaal klinkende overwinningen met de Fiesta M-Sport WRC

lego Star Wars Cloud Rider Swoop Bikes 75215

lego Star Wars Cloud Rider Swoop Bikes 75215
Bekijk alle Bouw en constructiespeelgoed

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de lego pretpark achtbaan 41130 op Kieskeurig.nl.

Saskia 17-07-2016

Fantastisch speelgoed

Geschreven voor: lego pretpark achtbaan 41130

Het is even een investering maar wat een leuke set is dit van Lego. Uitstekende kwaliteit en duidelijke instructie, zodat mijn dochter van 6,5 hem met een klein beetje hulp zelf kan maken (8-12 jaar valt dus wel mee). En als het klaar is nog steeds veel speelplezier. Alleen de karretjes op de achtbaan lopen nog wel eens uit de rails....maar dat is dan hilarisch natuurlijk !