Makita HR2230 - 230 V Boorhamer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Makita HR2230 - 230 V Boorhamer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Thijs Mulders 12-06-2017

flink geschrokken....

bij het boren in een stuk tuin tegel (60×60×4) vloog de boormachine uit m'n handen. deze sloeg echter niet af ( de continue button bleek onbedoeld ingedrukt) de tegel klapt behoorlijk hard tegen m'n knie. de boormachine schakelde een paar seconden later uit doordat de machine zichzelf in de stroomdraad rolde en daardoor de stekker uit het stopcontact vloog, gelukkig. het had anders kunnen aflopen. ongelofelijk dat de continue button zo ongemerkt kan worden ingedrukt en dat de machine dan gewoon doordraaid als je hem uit je handen verliest.

Pluspunten

• zeer krachtige machine

Minpunten

• slaat niet af
  • continue button ongemerkt aktiveerbaar

King Lucas 07-10-2014

Makkelijk in elkaar te zetten met de SDS+ boortjes. De boor gaat bijna vanzelf door behoorlijk stevig beton. In vergelijking met een oude leen boorhamer is dit een verademing. Heb op diverse plekken in mijn huis in beton geboord. Hopelijk gaat hij lang mee, maar daar kan ik moeilijk iets over zeggen.

Fred Schoenmakers 30-12-2013

Heerlijke machine voor prive gebruik. Ligt lekker in de hand en is goed hanteerbaar. Boort super in een betondek. Ik heb er veel plezier mee.

Pieter200685 12-10-2013

Goed en degelijk apparaat. Boort door beton alsof het baksteen is. De standaard koffer biedt plaats voor extra spullen.

King John 1967 15-04-2010

Mooi apparaat. Heb deze gekozen nadat mijn 20 jaar oude Bosch (groen consumenten model) het na trouwe dienst begeven had.
De Bosch was een klopboor. Dit is een boorhamer. Het verschil is duidelijk merkbaar.
Door baksteen gaat deze alsof je in hout staat te boren. Door beton (heb nu max. geboord met 16mm) heeft hij ook geen enkele moeite.

Apparaat voelt zeer degelijk aan en is netjes afgewerkt. Mooie koffer erbij. Wel een nadeeltje: ik had nog geen enkel SDS-plus boortje in huis.