Makita HR2230 - Reviews

9,1

King Lucas 07-10-2014 Product paar weken in bezit

Makkelijk in elkaar te zetten met de SDS+ boortjes. De boor gaat bijna vanzelf door behoorlijk stevig beton. In vergelijking met een oude leen boorhamer is dit een verademing. Heb op diverse plekken in mijn huis in beton geboord. Hopelijk gaat hij lang mee, maar daar kan ik moeilijk iets over zeggen.

Fred Schoenmakers 30-12-2013 Product paar dagen in bezit

Heerlijke machine voor prive gebruik. Ligt lekker in de hand en is goed hanteerbaar. Boort super in een betondek. Ik heb er veel plezier mee.

Pieter200685 12-10-2013 Product paar dagen in bezit

Goed en degelijk apparaat. Boort door beton alsof het baksteen is. De standaard koffer biedt plaats voor extra spullen.

King John 1967 15-04-2010 Product maand in bezit

Mooi apparaat. Heb deze gekozen nadat mijn 20 jaar oude Bosch (groen consumenten model) het na trouwe dienst begeven had.
De Bosch was een klopboor. Dit is een boorhamer. Het verschil is duidelijk merkbaar.
Door baksteen gaat deze alsof je in hout staat te boren. Door beton (heb nu max. geboord met 16mm) heeft hij ook geen enkele moeite.

Apparaat voelt zeer degelijk aan en is netjes afgewerkt. Mooie koffer erbij. Wel een nadeeltje: ik had nog geen enkel SDS-plus boortje in huis.