Philips 5000 Series HR2685/00 Staafmixer - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 5000 Series HR2685/00 Staafmixer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

m************@g******** 16-05-2024

Krachtig!

Ik heb de mogelijkheid gehad om dit product een aantal weken te mogen testen. En wat ben ik enthousiast! Het product is echt van topkwaliteit en echt heel erg stevig. Het product wordt met vele accessoires geleverd welke ook van goede kwaliteit zijn. Het meest tevreden ben ik wel over de staafmixer. We hebben laatst een smoothie gemaakt waarbij ik benieuwd was of dat de staafmixer ook krachtig genoeg was om de ijsblokjes klein te maken. Maar dat was ie! Er zit een knop op en dus geen verschillende standen. Hoe harder je drukt, hoe harder de kracht van de staafmixer is. Maar dat vind ik juist heel erg prettig. Het kost namelijk niet veel moeite om het knopje in te drukken, voelt niet vervelend. Het enige nadeel vind ik de grote kom die er bijgeleverd wordt, hier kan je bladen op zetten waardoor je bijvoorbeeld groenten kunt snijden. Bij mij bleven de groenten er dan boven zweven, zonder dat ze gesneden werden. Maar overall; erg tevreden!

Pluspunten

• kracht
  • kwaliteit

Minpunten

• grote mixerkom met snijbladen

Mareview 09-05-2024

Veelzijdige keukenmachine

Ik heb dit product een paar weken mogen testen en ik ben erg tevreden. Het is echt een volledig uitgeruste keukenmachine, erg veelzijdig met alle accesoires. Je kan er baksels in maken, deeg, groentespaghetti of lekker kaas in raspen (handig voor de kaasfondue). De staafmixer is fantastisch voor het snel maken van gladde soep, het spettert niet. Hij is ook geschikt om smoothies mee maken, maar een blender is dan wel fijner. De hakmolen is vrij klein maar was voor mij groot genoeg (Ik kook vaak voor 2). Doordat je het tempo stapsgewijs kan aanpassen door harder te drukken kan je makkelijk switchen van haksnelheid, dit is soms minder fijn dat als je de hele tijd op turbostand wilt. Het is duidelijk dat alle onderdelen van stevig kwalitatief materiaal zijn. De onderdelen behalve de stukken die aan de machine vast klikken zijn makkelijk schoon te maken (handafwas).

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Veelzijdigheid
  • Veel controle door snelheidsknop

Minpunten

• Niet alles makkelijk schoon te maken
  • Geen opbergsysteem voor alle losse onderdelen

d**********@g******** 09-05-2024

Prima product, met veel verschillende opties. Je komt er ver mee in de keuken, van blenden tot hakken tot mixen. Hier ben ik erg positief over. Ook erg fijn dat je de snelheid van het apparaat kan bepalen door de knop harder in te drukken, dit is erg fijn. Wat een minpunt is voor mij is dat het bakje begon te lekken toen ik er vloeistof in blenderde. De vloeistof spoot er uit, wat voor een rommel zorgde. Dit is de reden dat ik deze functie van het product niet zou aanraden. De staafmixer zelf is echter wel erg fijn.

a**********@z******* 09-05-2024

Multifunctionele keukenhulp

Deze Philips 5000 Series HR2685/00 Staafmixer heb ik een paar weken mogen testen. Deze keukenhulp is veelzijdig, waardoor je hem zowel kunt gebruiken om te pureren, snijden/raspen en mixen . Het apparaat voelt wat zwaar aan als je het in de hand hebt, maar daardoor krijg je ook wel het gevoel dat het een degelijk appraat betreft. Het is wel wat lastig om constant dezelfde stand/snelheid aan te houden bij het gebruik van de staafmixer. Slagroom is wel in een mum van tijd geklopt en ook het snijden, hakken en pureren gaat echt heel makkelijk en snel.
Er zitten aardig wat losse accessoires bij deze staafmixer, waar niet meteen duidelijk van is hoe je ze kunt gebruiken, dat is ook wel wat jammer, maar voor de rest is dit dit apparaat wel een aanwinst voor in de keuken.

Pluspunten

• veel mogelijkheden

Minpunten

• zwaarte staafmixer
  • niet alles kan in de vaatwasser

Ferron19 07-05-2024

Mooi apparaat

De kwaliteit van de staafmixer is top en hij voelt comfortabel aan tijdens het gebruik. De extra accessoires die erbij zitten zijn handig en maken mijn keukenervaring compleet. Bovendien is het schoonmaken een fluitje van een cent, dus ik kan deze staafmixer zeker aanraden!

Pluspunten

• Krachtig

Minpunten

• Accessoires nemen veel ruimte in

Sander S. 05-05-2024

Zeer krachtig en handig

Ik heb deze staafmixer nu een tijdje in gebruik en ben er erg tevreden over.
De staafmixer en accesoires lijken van goede kwaliteit en zien er degelijk uit.
De bediening was even wennen maar vind ik nu ideaal. Hoe harder je op de knop drukt hoe krachtiger hij werkt.
Het wisselen van de accesoires gaat snel en handig.
Ik heb hem al voor van alles gebruikt en alles doet hij even goed. Mixen, hakken, pureren, alles is zo gepiept.
Als ik al een minpunt moet noemen dan is het de bijgeleverde garde. Die lijkt alkleen geschikt voor licht werk.
Ik kan deze staafmixer zeker aanraden.

Pluspunten

• Krachtig
  • Degelijk

Alicia123 03-05-2024

Multifunctionele en krachtige staafmixer

De Philips 5000 Series Staafmixer HR2685/00 is echt een aanrader! De staafmixer is super krachtig en en blend, pureert, maalt en hakt alles binnen no time. Andere staafmixers die ik heb geprobeerd zijn hier niet mee te vergelijken. De staafmixer is heel makkelijk in gebruik en is zo schoon na afspoelen onder de kraan.

Het enige minpuntje is de aan/uit knop. Als je harder op de aan/uit knop drukt, gaat de staafmixer sneller/harder. Maar ik vind het lastig om dat goed te regelen, dus draait de staafmixer bij mij iedere keer op volle kracht terwijl dat niet altijd nodig is. Het zou fijn zijn geweest als je de snelheid anders kon instellen.

De accessoires die bij de staafmixer zitten zorgen ervoor dat ik de staafmixer bijna iedere keer als ik kook gebruik. Vooral de hakmolen is erg handig om bijvoorbeeld knoflook en ui fijn te hakken of pesto te maken.

Pluspunten

• veel accessoires
  • zeer krachtig

Minpunten

• lastig om snelheid te bepalen

SYak 03-05-2024

Krachtige staafmixer

Ik heb dit prachtige Philips 5000 Series Staafmixer HR2685/00 mogen testen.
Het was leuk om te experimenteren met het mixen, blenden en choppen van verschillende ingrediënten.

Door de scherpe grote hakmolen heb ik binnen enkele minuten een paar soorten tapas kunnen bereiden.
De kleine hakmolen heb ik voor nootjes gebruikt. Waar ik ook zeer tevreden mee was. Binnen enkele seconde had ik fijn gemalen nootjes.

Over de blender kan ik wel een hele lijst vertellen, zo tevreden mee. Heb er heel veel soorten soep mee gemaakt. Zelfs grote stukken groenten waren fijngemalen binnen een paar seconden, zo fijn om te maken.

Schoonmaken is ook heel makkelijk.
Het compacte ontwerp maakt het opbergen eenvoudig.
De SpeedTouch-technologie geeft je controle over de snelheid, zo bepaal je hoe fijn je alles wil hebben.

Enige minpunt vind ik de garde, die is alleen geschikt voor dunne beslag, niet voor dikke cakebeslag, maar dat stoort me niet zo.

Ik raad dit product zeker aan, ik kan niet meer zonder.

Pluspunten

• Sterk
  • Alles in een

Suusg1985 03-05-2024

Goede aankoop

Een super krachtige staafmixer!
Hiermee maak je overheerlijke soep, smoothies of maak je groentes aan kleine stukjes
Doordat de machine zo krachtig is, gaat het ge gemakkelijk.
Het grootste pluspunt is toch wel dat alles heel gemakkelijk schoon te maken is. Even onder de hete kraan en het is weer schoon.
Ik had wel verwacht dat de machine iets minder geluid zou maken.

Pluspunten

• Goed schoon te maken
  • Zeer krachtig

Minpunten

• Harder geluid dan verwacht

Tester080 03-05-2024

Hier krijg je geen spijt van.

Wat een fantastische staafmixer is dit. Ik heb zelf een mixer van een ander merk maar die valt in het niet bij deze. Soep pureren gaat enorm snel, smoothies maak je in een handomdraai en verse groenten snijden gaat met de draaischijven echt verbazend snel. Groot voordeel is dat alle bijbehorende attributen heel gemakkelijk schoon te maken zijn. Als ik dan wat kleine minpuntjes moet noemen dan vind ik de mixer wat zwaar maar wel heel gemakkelijk in de hand liggen. Het open handvat van de grote kom is moeilijk af te drogen en de prijs is pittig maar wat mij betreft het zeker waard.

Pluspunten

• Kracht
  • Gebruiksgemak
  • Gemakkelijk schoon te maken
  • Veel toepassingen

Minpunten

• Gewicht

Vincent 03-05-2024

Uitstekende staafmixer die veelzijdig en betrouwbaar is

Als je op zoek bent naar een veelzijdige en krachtige staafmixer, dan is de Philips 5000 serie zeker het overwegen waard. Het product wordt geleverd met een garde, mixer, versnipperaar en diverse snijbladen, waardoor het perfect is voor allerlei culinaire taken in de keuken.
Ik heb de mixer zelf mogen testen de afgelopen 2 weken en ben er zelf zeer over te spreken over de bouwkwaliteit en de kwaliteit van de accessoires.
Een van de grootste pluspunten van deze staafmixer is zijn gebruiksgemak. Hij is eenvoudig te hanteren en de verschillende accessoires maken het mogelijk om diverse recepten moeiteloos te bereiden. Bovendien is de motor krachtig genoeg om zelfs de hardste ingrediënten zonder problemen te verwerken. De bladen zijn allemaal van metaal, waardoor je lang kan genieten van het apparaat.
Het schoonmaken is ook makkelijk aangezien de accessoires allemaal vaatwasser bestendig zijn. Ik zou het onderste gedeelte van de staafmixer niet in de vaatwasser stoppen omdat er dan vocht in de steel zou kunnen komen, even afspoelen onder kraan en hij is zo weer te gebruiken.
Een ander voordeel is de prijs-kwaliteitverhouding. Hoewel de prijs van de Philips 5000 serie aan de hogere kant kan liggen, krijg je zeker waar voor je geld. De duurzaamheid en prestaties van het product rechtvaardigen de uitgave.
Een klein nadeel van deze staafmixer is het geluidsniveau. Bij gebruik op hogere snelheden kan hij nogal luidruchtig zijn, wat enigszins storend kan zijn, vooral in een rustige omgeving. Dat gezegd hebbende, alle apparaten maken lawaai op hoog vermogen. Het is dus maar net wat je zelf luidruchtig vindt.
Snelheid instellen: De snelheid stel je in door te drukken in het handvat en door harder te drukken gaat de mixer harder. Wanneer je langer moet mixen is dat wel onhandig . Deze staafmixer is niet de enige die op deze manier werkt, dus of het echt minpunt is dat is aan de gebruiker
Al met al is de Philips 5000 serie staafmixer een uitstekende keuze voor iedereen die op zoek is naar een veelzijdig en betrouwbaar keukenapparaat. Met zijn gebruiksvriendelijkheid, diverse accessoires en goede prijs-kwaliteitverhouding zal hij zeker een waardevolle aanvulling zijn op je keukenarsenaal.

Pluspunten

• makkelijk schoonmaken
  • vaatwasmachine bestendig
  • prijs kwaliteit
  • sterke motor
  • veelzijdig

Minpunten

• iets hogere prijs
  • geluid op hoog vermogen

H*******@g******** 30-04-2024

Heb de staafmixer mogen testen en ben er verassend genoeg zeer tevreden over. De mixer ziet er zeer kwalitatief uit en van sterke materialen gemaakt. Het maakt het eten voorbereiden zeer makkelijk en snel. Heb er slagroom en marscapone mee geklopt en dat ging mij gemakkelijker af dan met een traditionele handmixer. Dit apparaat is een goede aanwinst voor in de keuken.

r**********@g******** 29-04-2024

Op de valreep mocht ik dit product testen, want ik stond al op het punt om deze aan te schaffen. Deze set is een totaalpakket van een makkelijk te gebruiken apparaat met enorm veel kracht. De drukgevoelige knop voor de snelheid is even wennen, maar dat is gas geven ook. Je raakt er snel aan gewend. Sommige onderdelen moet je zelf schoonmaken zonder het onder te dompelen in water, maar het meeste kan gewoon de vaatwasser in. Hard voedsel wordt makkelijk gehakt, gesneden of gemixt. Deze mixer heeft erg veel kracht! Het raspen en snijden met de schijven werkt ook erg goed en ze zijn goed scherp. Het enige minpuntje is dat je niet tot 100% kan gaan, tenzij je meerdere dingen achter elkaar drukt. Zeker 98% word gesneden. Beetje onhandig dat je de knop dan moet vasthouden, want je moet iedere keer loslaten. Maar het werkt wel gewoon goed. Bevroren fruit en noten worden in een paar seconden geblend en fijn gemaakt. De grote chopper is wellicht wat groot voor een éénpersoonshuishouden, maar de kleine is wel handig voor kleine dingen zoals ui of knoflook.