Eurom VK2002 (350265) - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Eurom VK2002 (350265) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

1,5

Hans 04-03-2018

Eurom VK2002 (350265) waardeloos

Geschreven voor: Eurom VK2002 (350265)

Deze kachel gaf binnen twee maanden al de geest. Omdat de kassabon zoek was geen aanspraak kunnen maken op de garantie.

Dawson 19-10-2015
Geschreven voor: Eurom VK2002 (350265)

Deze kachel is bedoeld als bij verwarming om niet de CV in huis aan te hoeven zetten voor 1 kamer. Verwarmen doet hij wel aardig, maar tijdens de werking maakt de ventilator behoorlijk veel herrie. De thermostaat is volstrekt onbetrouwbaar, de temperatuur in de kamer blijft telkens met stappen stijgen. Stel je de thermostaat op kachel in (volgens externe kamerthermomter) om een bepaalde temperatuur te maximeren dan gaat ie steeds stukje verder, je begint bij 21'c en na ongeveer 2 uur stopt ie pas als de kamer ruim 25'c is.

De kachel is nog geen half jaar in gebruik (en niet dagelijks) begint ie te rammelen tijdens inschakelen ventilator en blijft dat ook (steeds) luider doen. Terug gegaan naar de winkel (Hornbach) waar ik het verbijsterende antwoord kreeg "Ja meneer wat verwacht u dan van een artikel van 12,50, wij krijgen hem zelf binnen garantie niet van Eurom vergoed.", na hoop gezeur winkel verlaten en maar accepteren dat 12,50 euro voor dit product een prijs is waarbij je blij mag zijn dat hij het zo lang (nog geen half jaar)... Dit was eens Eurom, nooit meer Eurom!

Officiele reactie van Eurom B.V. 19-09-2016

Geachte heer/mevrouw,

De klacht die u noemt is absoluut een terechte klacht welke onder garantie vergoed moet worden. Dat doet Hornbach overigens ook gewoon bij ons, vervelend dat u niet naar tevredenheid geholpen bent.

Zou u uw gegevens toe willen sturen (via het contactformulier op onze site) zodat wij u een nieuw exemplaar toe kunnen sturen?