Eurom VK2002 (350265) - Reviews

Type kachel
ventilatorkachel
Vorstvrijstand
2000 watt

Beoordeling op basis van 1 review

Dawson 19-10-2015 Product half jaar in bezit

Deze kachel is bedoeld als bij verwarming om niet de CV in huis aan te hoeven zetten voor 1 kamer. Verwarmen doet hij wel aardig, maar tijdens de werking maakt de ventilator behoorlijk veel herrie. De thermostaat is volstrekt onbetrouwbaar, de temperatuur in de kamer blijft telkens met stappen stijgen. Stel je de thermostaat op kachel in (volgens externe kamerthermomter) om een bepaalde temperatuur te maximeren dan gaat ie steeds stukje verder, je begint bij 21'c en na ongeveer 2 uur stopt ie pas als de kamer ruim 25'c is.

De kachel is nog geen half jaar in gebruik (en niet dagelijks) begint ie te rammelen tijdens inschakelen ventilator en blijft dat ook (steeds) luider doen. Terug gegaan naar de winkel (Hornbach) waar ik het verbijsterende antwoord kreeg "Ja meneer wat verwacht u dan van een artikel van 12,50, wij krijgen hem zelf binnen garantie niet van Eurom vergoed.", na hoop gezeur winkel verlaten en maar accepteren dat 12,50 euro voor dit product een prijs is waarbij je blij mag zijn dat hij het zo lang (nog geen half jaar)... Dit was eens Eurom, nooit meer Eurom!