De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Mill IB600DN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Monique 07-02-2018

Mooi design, compact formaat voor 600W en fijn instelbaar

Geschreven voor: Mill IB600DN

Prima prijs-kwaliteit verhouding. Even doorhebben hoe de radiator ingesteld moet worden. Warmte direct voelbaar.

Jvp 23-02-2017

Mooi, elegant en werkt fijn in mijn homedomatica omgeving.

Geschreven voor: Mill IB600DN

Na veel winters grote temperatuursovergang te ervaren tussen kamer en hal hebben wij toch de stap genomen om deze elektrische verwarming aangeschaft.
Hij hangt nu tegen de muur, en lijkt op het eerste oog helemaal geen verwarming. Hij is snel op temperatuur en zorgt nu samen met de verwarming voor een constand aangenaam klimaat in de hal. Door zijn automatische thermostaat, slaat hij af, zodra de verwarming radiator warm is (daar hang hij express dicht bij) en gaat aan als de minimale temp bereikt word en de verwarming zelf niet brand. Daardoor is hij ook nog leuk in stroomverbruik en branden de Mill en de radiatorverwarming nooit samen. Een temp overschoot is daardoor ook niet aan de orde.

De uitleg over het gebruik van de automatische dag/nacht functie mag beter en ben ik tot de dag van vandaag nog niet uit. Daarbij heb ik hem nu geschakeld zitten met een klikaanklikuit schakelaar. Dit kan omdat bij een stroomonderbreking hij de instellingen gewoon onthoud. Zet ik de klikaanklikuit aan, gaat hij verder zoals ik hem heb ingesteld. Hij is daardoor ook goed te gebruiken in een homeautomatiserings setting.

Pluspunten

• Mooi vorm gegeven
  • Makkelijk monteerbaar in een paar minuten
  • Instellingen behouden na stroom onderbreking

Minpunten

• Instructie mbt dag/nacht functie niet duidelijk
  • Stroomkabel niet demonteer- of inkortbaar
  • Twijfel over de Verwarmoppervlakte t(tijd/kosten)