De’Longhi HSX 2320 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de De’Longhi HSX 2320 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Di_Kale 22-01-2017

Goede indruk

Geschreven voor: De’Longhi HSX 2320

Ik zocht een verwarming voor in een tuinhuisje waar het s'winters erg koud kan worden. Ik zat te twijfelen tussen dit model en een ander model met ventilator. Keuze is toch op 2320 gevallen gezien de specificaties en de prijs. Bevalt prima in beperkte ruimte, in mijn geval 24 m2.

Maria 22-02-2016
Geschreven voor: De’Longhi HSX 2320

Mooi, licht apparaat. Snel warm en wanneer het behaaglijk is kan je het makkelijk op de juiste stand terugzetten. Het apparaat is zeer geruisloos! Heb geen spijt van de aankoop.

Maria 04-11-2015
Geschreven voor: De’Longhi HSX 2320

Mooi apparaat. Dit model is op pootjes en daarom makkelijk ergens anders neer te zetten. Het is hartstikke geruisloos! De kamer is snel op te warmen en je kan verschillende standen gebruiken. Geen spijt van de koop.