Rowenta Air Force Intense 2-in-1 HQ7152 ventilatorkachel

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta Air Force Intense 2-in-1 HQ7152 ventilatorkachel op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Karin 04-12-2020

Mooi design

Bij het ontvangen van het pakket was ik aardig verrast door de omvang van de doos. Leek me erg klein.
Alles uitgepakt en rustig doorgelezen. Daarna het apparaat aangesloten en was binnen no-time geïnstalleerd en aan.
Wij hebben hem nu voor met de verwarmstand op onze badkamer staan. Hier is het net te koud als we de kindjes in bad doen. Met de auto stand houd het apparaat de ruimte zelf op de ingestelde temperatuur. Heel handig! Mocht je hem warmer willen hebben dan zet je met de handige afstandsbediening gemakkelijk hoger en is de temperatuur ook zo bereikt.
Kortom ben erg tevreden met de Rowenta 2 in 1 Heater/Cooler

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Snel op temperatuur

Minpunten

• Is niet muisstil

Ak79 19-11-2020

Lekker warm

Wat een super fijn en handige ventilatorkachel. De omgeving is heel snel warm of koud op de automatische stand blijft hij de ruimte op temperatuur houden. Ideaal dat je zelf de temperatuur in kan stellen. Leuk design.

Pluspunten

• makkelijk
  • Snel

Jerrelson 11-11-2020

Goede warmtekachel met wat ruimte voor verbetering

Ik heb de Rowenta warmtekachel nu een aantal dagen in huis en hebben hem vol op aan het werk gezet. De unboxing ervaring was niet heel erg bijzonder, want er zat niet echt veel in de doos alleen een stukje karton en dan de warmtekachel moet een boekje.

Eenmaal uit de doos was ik onder de indruk van het design van deze warmtekachel. Het lijkt net op een vliegtuig motor en staat goed in de woonkamer. Natuurlijk zijn wij gelijk aan het testen geslagen en hebben de verwarming uitgezet en gekeken hoelang het zou duren voordat de woonkamer op temperatuur was. Ik was allereerst al onder de indruk hoe snel de warmtekachel warme lucht ging verspreiden, dit was bijna meteen na het aanzetten. Daarnaast was het instellen van de warmtekachel enorm simpel, dit kan trouwens op de warmtekachel zelf of met de afstandbediening. Je kan de temperatuur instellen en hij gaat de kamer verwarmen tot hij die temperatuur heeft bereikt, dan slaat hij uit. Als de temperatuur onder de ingestelde temperatuur komt slaat hij weer even aan tot de ingestelde temperatuur weer is bereikt.

Naast dat hij de woonkamer kan verwarmen, is het natuurlijk ook gewoon een ventilator. Deze stand hebben wij nog niet echt gebruikt aangezien het nog niet echt nodig is. Het enige nadeel wat ik tot nu toe heb met deze warmtekachel, is dat je niet op de afstandbediening kan zien wat de ingestelde temperatuur is. Hij stond in de slaapkamer en ik wilde hem wat warmer zetter, maar moest uit bed gaan om te kijken hoe warm hij nu eigenlijk stond.

Pluspunten

• Snel warm
  • Slaat uit bij bereikte temperatuur
  • Eenvoudigheid

Minpunten

• Geen kleine display op de afstandbediening

Bianni 10-11-2020

stoere look geeft aangenaame warmte

de looks van de ventilator, stoer en solide, net een straalmotortje van een vliegtuig. Hij is erg prettig in gebruik. Harde stand voor snelle warmte, en daarna lekker stil in een zachte stand, je hoort hem bijna niet. Fijn de verschillende standen. Zwenkstand kan aan of uit. Het gebruik van de afstandsbediening is prettig, wel een kleintje die we hier ook al eens kwijt waren! Houd hem in het zicht is onze tip! Timerfunctie is ook top. Kortom een zeer prettig apparaat waarvan we in de zomer ook hopen dat hij net zo aangenaam koelte gaat geven. Enige is dat het best een groot apparaat is, maar met zijn eigenschappen ook niet zo gek

Pluspunten

• timerfunctie
  • zwenkfunctie
  • afstandbediening
  • geruisloze lage stand

Minpunten

• grootte

judith04 09-11-2020

Prachtig om te zien, werkt perfect!

Overtuigd door het mooie design. Normaal zijn ventilatorkachels niet fraai, maar deze hoef je niet weg te moffelen als het niet wordt gebruikt. Hij verwarmt snel, kan vervolgens op de laagste stand verder. Energiezuinig dus. Doordat je hem verticaal kan kantelen en je ook de zwenkhoek horizontaal kan instellen (45-60-90gr) is het ook op je wens in te stellen. Straks in de zomer ben ik ook erg benieuwd naar het verkoelende effect, maar ik heb het grootste vertrouwen erin!

Pluspunten

• mooi design
  • eenvoudig in gebruik
  • verwarmt heel snel
  • zwenkbaar en kantelbaar

Minpunten

• wel groot om op te bergen

cindy 09-11-2020

Stoer en mooi design ventilator

Mooie ventilator met design van een vliegtuigmotor. Verwarmd de ruimte snel en goed en houd deze op de juiste temperatuur. Daarnaast is het handig dat hij in te stellen is in de hoek die je wilt

Pluspunten

• mooi design
  • verwarmd goed
  • instellen draaien

Minpunten

• geen handvat
  • prijs

Nancy 09-11-2020

Super ventilator

Een. Super ventilator, werkt zeer goed. Mooi design. Afstand bediening is handig, koelt snel en verwarmt ook snel. Handig dat er een timer op zit en je de temperatuur kan instellen enige nadeel dat zoiets niet eerder op de markt is gekomen.

• Temperatuur instelbaar
  • Afstandsbediening