LotusGrill G-RO-34 - Reviews

Soort rooster/grillplaat
rooster
Materiaal barbecue
rvs

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

6,7

Colin325 09-05-2014

4,3
bakresultaat is ronduit slecht, alleen middendeel word heet, jammer het ziet er allemaal leuk uit en het idee is ook goed maar het werkt gewoon niet

Zeefjuh 13-07-2014

Denk toch dat je dan iets niet goe doet. Ik heb de lotus grill al anderhalf jaar en bij ons kan je gewoon overal op bakken midden is iets heter dan de buitenkant maar dat is logisch want dat zit boven de kolen. Misschien een tip om de deksel erbij te kopen, dan is de warmte nog gelijkmatiger.

Pat66 13-07-2013
  • Product maand in bezit

Geweldig apparaat! Hij is binnen een paar minuten klaar voor gebruik. Buitenkant wordt niet heet en dat vind ik een pluspunt, zeker met kinderen aan tafel. Het is gezellig tafelen. Met z'n vijfjes kunnen wij met 1 kolenmandje per keer volstaan. Wel heb ik een tweede erbij gekocht voor wanneer we met meer mensen zijn en dus langer aan het bbq'en zijn. Tweede mandje staat dan klaar voor gebruik met kolen erin en hoeven we alleen even mandje te wisselen. Tip voor een schoon rooster: Ik leg het rooster na gebruik een nachtje in een sopje met Biotex (groene) en heet water. Ochtend erna even met schuursponsje of staalborstel en vuil vliegt eraf!