Philips AVENT Advanced SCD713/26 Babyfoon met DECT-verbinding - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AVENT Advanced SCD713/26 Babyfoon met DECT-verbinding op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jessica 13-03-2019

Makkelijk in gebruik

+ Heel helder geluid, er is geen ruis. Op de eco mode, hoor je alleen geluid, wanneer de baby geluid maakt. Zo staat de babyfoon niet onnodig aan en gaat de batterij langer mee als hij niet in de oplader zit. Daarnaast gaat er een lichtje branden als de baby geluid maakt.
+ Heeft veel extra's zoals een nachtlampje, slaapliedjes, een timer (handig als je borstvoeding geeft of vindt dat de baby te lang slaapt), tempratuur indicatie in de kamer, draadloos met oplaadbare batterijen en terugspraakfunctie.
+ De tempratuur indicatie is ideaal, vooral als je baby in het begin nog moeite heeft om zijn eigen lichaamstemperatuur op peil te houden. Hierdoor kan je altijd zien of het te koud of te warm is in de kamer
+ De lamp en liedjes zijn op afstand te bedienen. Hierdoor kan je het altijd aan of uitzetten.
+ Het design is neutraal en compact. Hierdoor is het geen lelijk ding om te zien.
+ Door de vele functies zoals tempratuur en heldere geluid en wanneer de baby kleine geluidjes maakt al direct hoorbaar zijn, ga je met een gerust gevoel in de woonkamer zitten en hoef je niet onnodig de kamer in te lopen, wat eventueel de baby kan wekken...niemand wil een baby onnodig wekken ;)

Newpapa 10-03-2019

Heel fijn product

De DECT Babyfoon voldoet aan alle verwachtingen. Helder en scherp geluid, nachtlampje en rustgevende melodieën (keuze uit 5!) En goed bereik. Naast op stroom is hij ook met batterijen en daarmee buitenshuis goed te gebruiken.

Pluspunten

• Helder geluid
  • 5 rustgevende melodietjes
  • Nachtlamp
  • Temperatuurmeter
  • Lange batterijduur

Janneke12345 07-03-2019

Prima babyfoon

De Philips Avent DECT-babyfoon is een goede en gebruiksvriendelijk babyfoon. De muziekfeature is leuk. Het is fijn dat je dit van een afstand aan en uit kunt zetten en ook het volume kunt bepalen.
Babyfoon heeft een goed bereik. Als je een babyfoon zoekt zonder camera is dit zeker een aanrader.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Werkt goed

Minpunten

• Veel batterijen nodig

Roosb 22-02-2019

Positief verrast over dit product

Wauw! Een babyfoon met helder geluid zonder allerlei nare ruisgeluiden.
De babyfoon is compact, mooi en zeer makkelijk in gebruik.
Zonder gebruiksaanwijzing kan je zeker uit de voeten met dit apparaatje. De ingebouwde melodietjes zijn rustig en alles behalve schel.
De verlichting en temperatuurweergave zijn fijne bijkomstigheden.
De babyfoon is aan de dure kant maar de prijs is hij zeker waard in vergelijking met goedkopere babyfoons met veel ruis.
Ik raad deze babyfoon zeker aan!

Pluspunten

• geen ruis
  • verlichting
  • melodietjes
  • design

Minpunten

• prijs

Agnes 20-02-2019

Makkelijke en fijne babyfoon

Makkelijk in gebruik, duidelijk menu met gevoeligheid instellingen, muziekjes en volume.
Ouder unit kan met kabeltje en door duidelijk signaal weer opgeladen worden. Fraai design

Pluspunten

• Makkelijk menu
  • Muziekjes
  • Gevoeligheid in te stellen
  • Onderuit laden met kabeltje
  • Met batterijen te gebruiken

Nicolklg 17-02-2019

Makkelijke en betrouwbare babyfoon

Een betrouwbare babyfoon met weergave van de temperatuur, een nachtlampje en slaapliedjes. De babyfoon is eenvoudig te installeren, heeft een goede verbinding en is erg makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Goede verbinding
  • Makkelijk in gebruik

ynnej04 08-02-2019

Gebruiksvriendelijke en veilige babyfoon

De babyfoon is gemakkelijk in gebruik. Je zet de babyunit op de slaapkamer neer en de ouderunit op een plek waar jij het fijn vindt en je hebt helder geluid van de geluiden op de babykamer. Via de ouderunit kun je slaapliedjes aan en uit zetten en hierin zelfs variëren. Wij hebben daardoor ontdekt welk slaapliedje het beste past bij ons kind. Verder is het aan en uit zetten van het lampje fijn om dat ook via de ouderunit te kunnen doen. Zo hoeven wij daarvoor niet meer op de kamer te komen. Het enige waar wij even aan moesten wennen, waren de losse kabels om op te laden, dus geen oplaadstation, maar een kabel waardoor die opgeladen wordt. Door het DECT systeem wordt het signaal nooit onderbroken en kan er niemand de babyfoon overnemen.

Pluspunten

• DECT systeem
  • verschillende slaapliedjes

Minpunten

• losse snoer

Rachel 07-02-2019

Super handige goed werkende babyfoon

Wat een waanzinnige babyfoon, makkelijk in gebruik. Prijs kwaliteit verhouding is super. Van de week stond onze dochter onder de douche en we konden haar via de babyfoon horen, die in haar eigen kamer stond.

Pluspunten

• makkelijk
  • goede verbinding

Joostem 07-02-2019

Fijne babyfoon, makkelijk in gebruik

Ik zou deze aan iedereen aanbevelen die een goede babyfoon nodig heeft die doet wat je van een babyfoon verwacht.
Hij is erg simpel in te stellen en het geluid is prima.
De overige opties zoals nachtlampje en slaapliedjes zijn ook makkelijk aan en uit te zetten, ook wanneer je beneden zit.

Pluspunten

• Geluid
  • Simpel in gebruik
  • nachtlampje en liedjes op afstand inschakelen
  • temperatuur