Alecto DVM 75 Babyfoon met camera 2 - Reviews

amber-ghaffar 28-04-2018

Top geluid

Top babyfoon! Geluid en beeld van goede kwaliteit! Gekocht en vanaf dag 1 in gebruik! Spijt dat ik deze nooit eerder heb aangeschaft. Wat een uitkomst! Zelfs een terugspreekfunctie zit erop.
Erg gebruiksvriendelijk, geen installatie poespas! En je kunt er zelfs meerdere camera's op aansluiten.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Geluidskwaliteit
  • Beeldkwaliteit
  • Meerdere camera's op aansluiten mogelijk

sarah 26-04-2018

goede beeldkwaliteit en uitbreidbaar tot 4 camera's

De alecto DVM75 is zeer handig in gebruik, duidelijk beeldscherm en zeker groot genoeg. De spraakfuntie is zeer handig + de temperatuur weergave van de kamer waar je kindje ligt te slapen vind ik ook super, zo kan je goed in het oog houden of je kindje bij warm weer niet te warm ligt te slapen. De batterij gaat goed lang mee als je hem niet aan de adaptor hebt hangen, de kabel van de adaptor van de camera is eveneens lekker lang waardoor je hem goed kan plaatsen op een wat verdere afstand van het stopcontact. Het feit dat je het product kan uitbreiden tot wel 4 camera's is eveneens een zeer groot pluspunt.

Pluspunten

• 4 camera's mogelijk
  • lange kabel aan adaptor van Camera
  • goede beeldkwaliteit
  • temperatuur sensor
  • terugspraakfunctie

Minpunten

• beeldscherm valt niet snel uit

MKDam 02-03-2018

Simpel en het werkt

Koppeling gaat makkelijk, scherm is net groot genoeg om dingen in de gaten te houden. Geluid is duidelijk, handig dat het scherm vanzelf bij geluid aan gaat. Er lijkt weinig vertraging in de verbinding. Nog niet echt op lange afstanden kunnen testen, we hebben een niet al te groot huis.

Goed apparaat als je gewoon een no-nonsense babyfoon wil, maar wel graag nog een cameraatje erbij voor het geval dat. Er moet wel altijd een stopcontact in de buurt van de camera zitten. De parent unit is oplaadbaar en kan wel een paar uurtjes van de stroom af.

Pluspunten

• Prijs-kwaliteitverhouding
  • makkelijke koppeling
  • Goed geluid
  • Praktische functies

Minpunten

• 2.4 scherm kan voor sommige te klein zijn
  • gewone camera in schemer wat onduidelijk