Alecto DBX-125 Full Eco DECT babyfoon Kraakheldere geluidskwaliteit en 100% storingsvrije verbinding Wit - Reviews

tile-Outdoor bereik
300 m bereik (buiten)
Kleur(en)
wit
Max. bereik buiten
300 m

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Alecto DBX-125 Full Eco DECT babyfoon Kraakheldere geluidskwaliteit en 100% storingsvrije verbinding Wit op Kieskeurig.nl.

Geanina 08-03-2019

Compact Babyfoon

Geschreven voor: Alecto DBX-125 Full Eco DECT babyfoon Kraakheldere geluidskwaliteit en 100% storingsvrije verbinding Wit

Wij hebben deze babyfoon 2 maanden geleden voor onze dochter. Tot nu ben ik tevreden, mooi formaat, niet te groot en makkelijk te bedienen. De babyfoon heeft een goed bereik en de kwaliteit van geluid is goed.

Pluspunten

• compact
  • kwaliteit van de geluid

Joëlle 03-12-2018

Goed geluid

Wij moesten een nieuwe omdat de oude plotsklaps kapot ging. Mooie compacte babyfoon. Goed te verzetten in geluidsniveau’s. Ook erg fijn dat je met 1 simpele druk je baby kan kalmeren door, door de babyfoon te praten.
Nadeel is alleen dat de batterij soms ook snel leeg is ondanks dat hij overdag vaak uit staat.
Ondanks dat erg tevreden.

Pluspunten

• Goed verstelbaar geluid
  • Compact
  • Kan door de babyfoon praten

Minpunten

• Accu loopt ook leeg als hij uit staat