Motorola MBP854CONNECT

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

4,7

Suzan 10-02-2017 Product half jaar of langer in bezit

prijs kwaliteitverhouding is slecht

Babyfoon gekocht vanwege appmogelijkheden op de smartphone. Moest er speciaal een andere telefoon voor aanschaffen.
Prijs kwaliteit wat mij betreft slecht. Terugspreekfunctie was al snel kapot, later volgde temperatuurmeting. Ben al met al wel 4x terug geweest maar is nog niet naar ons zin. Mis het geluid indien de babyfoon op slaapstand staat, ook springt het beeld niet aan als er geluid/beweging is (bij goedkopere babyfoons wel het geval). Achteraf gezien had ik liever een goedkopere gewild met misschien wat minder mogelijkheden, maar wel meer degelijkheid.

Pluspunten

• beweegbare camera
  • goed beeld
  • via app camera te volgen op telefoon
  • redelijk bereik

Minpunten

• op slaapstand doet geluid het niet meer
  • beed springt niet aan bij beweging/geluid
  • 'slaap'liedjes?! kind ligt te housen in bed
  • indien temperatuur niet meetbaar, begint te piepen
  • terugspreekfunctie snel kapot

Nathalie 23-11-2016 Product paar maanden in bezit

Miskoop!

De hele reden van een babyfoon met camera is om je kindje te kunnen zien. Helaas is bij deze babyfoon het beeld vaker weg dan zichtbaar. Constant problemen met bereik, zowel opmde oudermonitor als via de app.

Daarnaast zijn de muziekjes ronduit belachelijk voor baby/kinderen. Totaal niet geschikt en niet aan te passen in volume.

Je kunt de camera wel veel bewegen en het beeld is oké te noemen (wanneer het werkt).

Prijs kwaliteit ronduit slecht.

Minpunten

• Bereik
  • Muziek
  • Volume aanpassen

DrJc 17-07-2015 Product paar dagen in bezit

Online gekocht, maar na een paar dagen helaas weer geretourneerd ivm bereikproblemen. Soms viel geluid/beeld weg zonder dat console verplaatste; van 1 op andere moment warden 4 bereik-streepjes 0 streepjes. Beeld/geluid kon alleen hersteld worden door Camera/zender uit en aan te zetten. Dat werkt natuurlijk niet, zeker niet voor deze prijs...

Verder wel werkelijkwaar een prachtig beeld, camera kan bijna alle kanten op, wifi functionaliteit werkte erg goed en veel opties. Als het bereik consistent goed was dan zou deze review score een 10 zijn. Jammer.

HJBR 01-08-2015

Goedemiddag DrJc, Wij staan op het punt dit product aan te schaffen en willen graag weten of jullie dit product nu nog gebruiken en wat jullie ervaring is. Er staan heel weinig review op internet en die er dan wel opstaan zijn niet al te positief over het geluid. Hebben jullie deze babyfoon teruggestuurd en een nieuwe weer gekregen of overgestapt op een andere babyfoon? Wij willen graag beeldbabyfoon met wifi.