Alecto DBX-88 ECO - Reviews

display
Muziek

Annemieke 26-09-2016 Product half jaar of langer in bezit

Doet wat 'ie moet doen

Dit is en blijft een hele goede babyfoon. Het geluid in de babykamer wordt goed en zuiver weergegeven en de liedjes, temperatuur en sterrenlichtjes zijn van meerwaarde voor ons kleintje. Wel hebben we problemen gehad met de snoeren (geknakt bij de aanhechting van de stekker), maar dat is goed opgelost door Alecto.

Pluspunten

• Goed en zuiver geluid
  • Temperatuur indicatie
  • Slaapliedjes en lichtjes

Minpunten

• Kwetsbare snoeren

kathy 25-09-2016 Product paar weken in bezit

Zuivere klank

Zeer aangenaam verrast van deze babyfoon. Ik had al veel goede reviews gelezen over dit product en het stelt echt niet teleur. En de babyfoon is inderdaad storingsvrij. Gemakkelijk in gebruik. Zeker een aanrader.

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Storingsvrij
  • batterij of stroomkabel

Nick 16-09-2016 Product paar dagen in bezit

prima aankoop

Gebruiksvriendelijke babyfoon met meerdere opties. (Terugspreekfunctie, slaapliedjes, kamertemperatuur...)
Prima prijs/kwaliteit verhouding
Geluiden goed verstaanbaar, prima boxen dus...
Oplaadkabels zijn voldoende lang

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Terugspreekfunctie
  • Gebruiksvriendelijk

Danielle 14-09-2016 Product paar dagen in bezit

fijne babyfoon

het is een fijne, gebruiksvriendelijke babyfoon met meerdere fijne opties. Vooral de terugspreekfunctie en de verschillende slaapliedjes zijn erg fijn.
Ook handig is dat de opties op afstand te bedienen zijn via de ouderunit.
Goede prijs/kwaliteit verhouding. alleen jammer dat er geen batterijen bij geleverd worden voor de babyunit. (wel voor de ouderunit)

Pluspunten

• slaapliedjes
  • nachtlampjes
  • terugspreekfunctie
  • lange batterijduur
  • temperatuurmelding

Minpunten

• geen batterij

Pascalle 11-09-2016 Product half jaar of langer in bezit

Handig in gebruik

Zeer prettig in gebruik, wij hebben er al meerdere gebruikt en kiezen elke keer voor deze, enige minpunt is dat de reikwijdte beperkt is.

Pluspunten

• prettig in gebruik
  • talk functie

Minpunten

• beperkte reikwijdte

Auke 11-09-2016 Product half jaar of langer in bezit

Werkt goed

Beste uit de test, veel vrienden hebben deze in het gebruik! Laadt snel op en heeft goede afstand tussen ontvanger en babykamer.

Pluspunten

• Bereikbaarheid
  • Gemakkelijk opladen

Catharina 10-09-2016 Product paar dagen in bezit

tot nu toe prima product

Gister de nieuwe babyfoon ontvangen. Als kraamvrouw had ik geen zin om met de schroevendraaier het klepje van de baterijen los te maken. Maar dat heeft m'n man s'avonds gedaan. Hij kon daarna gelijk gebruikt worden.
Ik wilde graag een babyfoon met thermometer omdat wij een oud huis hebben, dus veel temperatuurschommelingen. Terugspreekfunctie, geluidjes en licht zijn voor ons niet echt nodig (hebben we gemerkt bij onze vorige babyfoon). Al gebruiken mijn man en ik de terugspreek functie nog wel eens als we even iets moeten vragen aan elkaar, of om even gezellig met ons kindje te kletsen als de één boven erbij is en de ander beneden is.

Pluspunten

• thermometer
  • bereikindicatie

Frank 05-09-2016 Product paar dagen in bezit

Duidelijke display en overzichtelijk

Primababyfoon makkelijk in gebruik en goede handleiding ,bereikbaarheid is ook voldoende. Verder zitten er veel mogelijkheden op zoals microfoon en diverse liedjes dit alles maakt het tot een compleet product.

Pluspunten

• bereikbaarheid
  • handleiding
  • gebruiksvriendelijk

Wendy 27-08-2016 Product paar dagen in bezit

Babyfoon

Zeer goede babyfoon voor een mooie prijs. Erg handig dat deze babyfoon de temperatuur op de babykamer aan geeft.

Pluspunten

• temperatuurregeling
  • makkelijk in gebruik

Lynn 20-08-2016 Product paar dagen in bezit

Prima babyfoon, met handige lampjes en muziekjes

Dezelfde babyfoon hadden we al eerder tweedehands gekocht. Nu was hij kapot gegaan om onbekende redenen en dus hebben we dezelfde opnieuw aangeschaft.
Prima product, met indicatielampjes voor het geluid, een paar slaapliedjes en een nachtlampje op de babyfoon.

Pluspunten

• Handige indicatielampjes
  • Paar slaapliedjes
  • Sterretjes-nachtlampje

Josje 14-08-2016 Product paar weken in bezit

Gebruiksvriendelijk

Precies wat ik wilde hebben voor een mooie prijs.
Fantastisch dat je niet alleen de geluidjes hoort maar ook lampjes ziet bewegen en dat er een nachtlampje op zit. Ook heerlijk dat er een temperatuurmeter op zit en je terug kan spreken. Al met al één hand vol met alles en het enige wat je nodig hebt. Plug and play.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Makkelijk te installeren
  • Veel handige opties

Mirjam 10-08-2016 Product paar maanden in bezit

Super handige en functionele babyfoon

We bevelen deze babyfoon aan iedereen aan. Super handig in gebruik. Heeft een groot en goed bereik, ook als je het draagbare display mee naar buiten/tuin neemt. Handig dat je de temperatuur kunt aflezen. Ook de liedjes vallen in de smaak bij de kleine. En de kleine vindt het maar wat gek als je tegen hem praat door de babyfoon!

Pluspunten

• Bereik
  • Afleesbare temperatuur
  • Praatfunctie

Suus 02-08-2016 Product paar dagen in bezit

Fijn product / wel kwetsbaar qua draden/aansluiting

6,6
Degelijk en makkelijk in te stellen babyfoon (fabrieksinstellingen zijn bleken eigenlijk de instellingen die ik sowieso wilde hebben). Opvallend dat de ECO functie af fabriek uit staat terwijl dit aan deze nieuwe versie nieuwe functie is.
Enige wat ik mis, is het 'linklampje' op de babyunit. Vorige versie zat dit wel op.

Mirte 02-08-2016 Product jaar of meer in bezit

Fijne babyfoon

Gekocht in dec 2013 voor de geboorte van onze eerste.
Onlangs was het snoertje (adapter) van de baby-unit kapot. Met een tweede op komst snel een nieuwe aangeschaft, want we gebruiken de babyfoon nog dagelijks. Onze dochter slaapt namelijk goed in op de muziekjes.
Ondertussen via de website van Alecto een nieuwe adapter besteld voor iets van 15 euro. Werd snel geleverd.

De batterij van de ouder-unit is niet fantastisch, maar we hebben hem overdag gewoon in de lader staan dus geen probleem.

angelakant 31-07-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne babyfoon

De babyfoon nu ruim een week in gebruik. Werkt erg handig! Zitten veel mogelijkheden op, die we nog niet allemaal hebben gebruikt. De kwaliteit is goed en her bereik ook zeer zeker.

Illiana 27-07-2016 Product paar weken in bezit

Gewoon een degelijke babyfoon

Nu 2 weken in gebruik en het is gewoon een goede degelijke babyfoon. Vriendelijk in gebruik en de eco functie werkt ook erg goed.

Bartje1000 23-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Werkt zoals je verwacht.

Goede babyfoon om binnenshuis te gebruiken (en bij de buren neer te zetten), lichtje en muziekjes komen hier goed van pas! Inmiddels de tweede gekocht voor ons tweede kindje.

roxana 13-07-2016 Product paar dagen in bezit

Top babyfoon

ook voor thuis in gebruik. Alles wat een babyfoon nodig heeft, goed bereik (ook buitenshuis), temperatuur van de ruimte wordt aangegeven en goed geluid. Functie om te spreken is ook handig.

Rina.com 08-07-2016 Product paar weken in bezit

Veel mogelijkheden.

9,6
Deze babyfoon heeft alle functies die je maar kunt bedenken (behalve dan een camera). Zelfs een nachtlampje ontbreekt niet. Daarbij diverse mogelijkheden om de functies o.a. muziek en het geluid naar eigen voorkeur in te stellen. Wat ik zelf zeer fijn vind is dat je het geluid op stil kunt zetten en dat je je kindje dan alleen maar hoort als hij/zij een hard geluid(huilen of roepen)ten gehore brengt. Dit komt je nachtrust ten goede. Ook kun je het muziekje via de 'handheld' activeren en als de babyfoon op stil staat hoort alleen je kindje het muziekje. Bij geluid zijn er een aantal lichtpuntjes die aanspringen (van groen naar rood). Dit gebeurt zowel als je het geluid van de babyfoon in- als uitgeschakeld hebt. Enigste minpuntje vind ik het harde geluid als je op de knopjes drukt om een instelling te wijzigen of om het muziekje aan te zetten.

Tineke 04-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Dezelfde gekocht, want hij is goed!

Ik heb voor de tweede keer deze babyfoon gekocht. De 'oude' is acht jaar intensief gebruikt voor het oppassen van onze 7 kleindochters. Omdat ikzelf zo dom ben geweest om tussentijds de babyfoon in een tamelijk vochtige ruimte op te bergen gaf hij na ruim 8 jaar de geest. Maar ik heb vandaag een nieuwe gekocht en weer dezelfde. Bevalt supergoed. Alleen de klepjes, daar worstel ik wel mee. Die kan ik niet gemakkelijk openkrijgen, misschien maar goed ook, want die kleine kindervingertjes krijgen alles open!