JVC KW-M565DBT 2DIN, Mechless, Multimedia systeem met DAB+ radio ontvanger. - Reviews

Type/soort
autoradio
Functies
radio, dab

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de JVC KW-M565DBT 2DIN, Mechless, Multimedia systeem met DAB+ radio ontvanger. op Kieskeurig.nl.

jaak 06-01-2021

Top DAB+ radio

Geschreven voor: JVC KW-M565DBT 2DIN, Mechless, Multimedia systeem met DAB+ radio ontvanger.

Deze dab+ radio heb ik in mijn Audi TT ingebouwd. Met de bijgeleverde handleiding is het kinderspel om deze te installeren.Het geluid is beter dan de originele Audi MMI radio. Het leuke is dat je je iphone kan koppelen met Apple CarPlay via USB of Bluetooth, waardoor je verschillende apps kan gebruiken via touch screen.De functie hé Siri werkt perfect om iemand te bellen of een sms’je te sturen zelfs om te navigeren. Dit is gewoon een Super radio.

Pluspunten

• dab+ radio

Mi 04-01-2021

Autoradio JVC

Fijn product, telefoon niet meer nodig en toch alles bij de hand, navigatie, muziek en belmogelijkheid. In het begin wel even wennen met bedienen. Maar snel mijn weg gevonden.

Pluspunten

• Helder scherm
  • Microfoon is helder

Harry Mik 28-12-2020

Duidelijk scherm,prachtig design

Gekocht voor de camper, makkelijk aan te sluiten,werkt perfect met navigatie vanaf de telefoon.Geluid is perfect met een zeer duidelijk beeldscherm

Pluspunten

• Perfect geluid
  • Makkelijk te installeren
  • Duidelijk scherp scherm
  • Navigatie vanaf telefoon
  • Carplay werkt super

Ilona 07-12-2020

JVC

Heel fijn scherm wat er z fijn aan is is dat je vanalles kan aanpassen in je geluid op veel verschillende manieren ook kun je makkelijk geconect zijn met bleuthoot. Alles slaat goed op
2 min puntjes
Installeren van de DAB is best wel ingewikkeld maar lees de beschrijving goed.
En af en toe een kleine lichte schok bijna niet hoorbaar verder werkt super

J.M 07-11-2020

Mooi groot en strak design.

Prachtige JVC radio met een tal van opties. alles wat je wenst van een radio zit er op.
DAB+, Bluetooth, Tuner, Androidauto, Apple Carplay, Stem bediening en opties voor bijvoorbeeld een achteruitrijcamera. Radio heeft een strak design alles is touch dit ziet er erg mooi uit. De ledjes bij de touchknopjes zijn in het donker niet vel genoeg.
Bediening is even wennen, je moet aan het begin wel even het boekje erbij hebben I.V.M de uitgebreide instelmogelijkheden. Geluidskwaliteit is zeer goed, er is veel in te stellen met de equalizer. Apple carplay en Androidauto zijn ideaal, zo heb je altijd al je apps op je radio up to date en zo zit je ook niet met navigatie updates. Al met al een zeer mooie radio met alles erop en eraan! Een aanrader voor een lang en plezierig gebruik. Wat ik jammer vind is dat de DAB antenne niet mee geleverd is in de doos. heb dus de DAB nog niet gebruikt.

Pluspunten

• veel instelmogelijkheden
  • uitgebreide equalizer

Minpunten

• Ledjes bij de touchknopjes niet vel genoeg
  • zit geen DAB antenne in de doos.

Guido 28-10-2020

Veel features, makkelijk gebruik, goed geluid

Ik was op zoek naar all-in-1 autoradio met DAB+, Bluetooth en mirroring. Prima prijs/kwaliteit gevonden voor scherpe prijs.

Pluspunten

• DAB+ en FM mogelijk
  • Mirroring via Apple en Android
  • Bluetooth