JVC KW-M565DBT 2DIN, Mechless, Multimedia systeem met DAB+ radio ontvanger. - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC KW-M565DBT 2DIN, Mechless, Multimedia systeem met DAB+ radio ontvanger. op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

a************@g******** 20-03-2024
Het product werkt prima. Goede muziek. Ziet er mooi uit. Goede service voor navraag dashboard. De handleiding vind ik te summier. Een iets duidelijke stappenplan en uitleg had mij zeer geholpen ook al ben ik technisch aangelegd met apparaten installeren.

b*********@g******** 11-02-2024
Met de aankoop van dit product een bewuste keuze gemaakt voor kwaliteit en voor een gerenomeerd merk.
Vooraf hebben we ons verdiept in het enorme aanbod op dit gebied.
Veelal waren de aangeboden producten merkloos en maakte de omschrijving geen professionele indruk.
Ook veel garantie bepalingen waren twijfelachtig.
De kosten van het gekozen JVC product lagen iets hoger, maar ook de kwaliteit is zichtbaar beter.
Na het (zelf) inbouwen van dit systeem zijn we uitermate tevreden over onze aankoop en de kwaliteit van dit merk product.

D.Bruins

Michiel 09-02-2024

Aanrader, goede prijs kwaliteit en mooi uiterlijk

Na al de KW-M560 te bezitten gekozen voor deze versie met DAB. Het is een prima multimedia systeem, uitgebreid in te stellen met goed geluid (ik gebruik hem in combinatie met Bose speaker systeem). Koppelen van iPhone met Apple CarPlay gaat makkelijk, voor muziek en navigatie. De menu structuur is niet meer de meest moderne, qua look, maar dat interesseert me niet zo. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding, anders had ik ook niet in twee auto's een (bijna) identiek multimediasysteem.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Uitgebreide equalizer om geluid te regelen
  • Werkt goed met Apple CarPlay
  • Goede verbinding tijdens het telefoneren

Minpunten

• synchronisatie van telefoon via bluetooth
  • geen

Stefan 07-02-2024

Na een beetje zoeken en de juiste kabeltjes ging hem zoals hij hoort te doen . Mooi design en gemakkelijk in gebruik .

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Moet ik nog ervaren tot op heden geen enkele

John 04-01-2024

Top product

De radio heb ik gekocht vanwege DAB+ en Apple carplay. Wat een gemak is dat in de auto ! Fantastisch gewoon. Goed geluid en makkelijk te bedienen. Mooi helder scherm voor google maps oid. Top product!

Pluspunten

• Geluid
  • DAB+
  • Apple carplay
  • Bediening

Minpunten

• Geen ontdekt nog

Arie051 03-01-2024

Mooi apparaat voor een heel redelijke prijs

Ik kocht dit apparaat voor mijn camper omdat de vorige (goedkope chinese waar) waardeloos was. Aansluiten was simpel met de duidelijke handleiding, en installeren verliep vlekkeloos. DAB+ ontvangst is uitstekend (daar was het mij om te doen), en de andere functies ook. Kortom, blij mee. Jammer alleen dat er geen navigatie op zit, dat moet via Android Auto en je telefoon.

Pluspunten

• DAB+ ontvangst uitstekend
  • met aansluiting voor achteruitrijcamera
  • goed geluid

Minpunten

• geen navigatie

Sjoerd 26-11-2023

Een aanrader

Ik koos voor dit product omdat dit ook mijn oude autoradio was maar het aanraakscherm werkte nog maar half. De nieuwe doet alles weer perfect. De radio zelf functioneert uitstekend en werkt gebruiksvriendelijk. De prijs is scherp.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Compleet

Saskia 05-11-2023

Heel compleet voor een aantrekkelijke prijs.

Zag even door de bomen het bos niet meer, maar ik wist wel dat ik zoveel mogelijk functies erop wilde hebben en dat heb ik met deze radio gekregen. Bluetooth, navigatie, DAB antenne etc. Binnen een uur was de oude radio eruit en de nieuwe eenvoudig geplaatst en geïnstalleerd. Een hele intuïtieve. makkelijke bediening van het touch screen paneel. Tot nu toe super tevreden. Een hele fijn multimediasysteem voor een alleszins redelijke prijs.

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • eenvoudige installatie

HardeH 17-06-2023
Heb net in een andere auto een Pioneer SPH-DA230DAB ingebouwd en gebruikt, maar deze JVC vind ik eigenlijk beter terwijl ie bij Correct maar 279€ kostte en die Pioneer al 330€ kost. Ik ben onder indruk van de vele geluidsinstellingen die de JVC biedt incl. 13 bands equalizer etc.. En Android-Auto werkte gelijk, terwijl die Pioneer er soms geen zin in heeft. Nadeel is dat de JVC geen fysieke volumeknop jes heeft, alleen touch. DAB antenne is bij beide een beetje geklier, maar als het werkt heb je topgeluid.

r******@g******** 28-10-2022

Een feestje!

Ik was toe aan een nieuwe autoradio. Dan maar meteen een topmerk met alle nieuwste mogelijkheden erop.
Helder beeld, alles wat ik op de iphone doe, gaat hier ook. Een feest met werkelijk fantastisch bedieningsgemak.
Was die oude radio maar eerder kapot gegaan….

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Helderheid beeld
  • Mogelijkheden

Minpunten

• Nog geen gevonden

r***@v*********** 15-07-2022

Goed product

Prachtig product mooie uitstraling makkelijk in te bouwen ,goede geluids kwaliteit en heel makkelijk in te stellen tot heden toe nog geen minpunten gevonden ,ik zou deze radio aan iedereen aan willen raden

d***@s********** 19-04-2022

Zeer trotse en gebruiker van JVC KW-M565DBT

Prachtig product,! Ik heb dit product laten installeren bij Automat in Assen. Product werkt zeer intuïtief ! Zowel DAB+ radio ontvanger als ook CarPlay werken snel en storingsvrij. Ik ben er héél blij mee en zeer tevreden over!!

Pluspunten

• Gebruik
  • Reactiesnelheid

Minpunten

• Géén

d***@s********** 16-04-2022

Ik ben een bijzonder tevreden gebruiker van dit apparaat. Apparaat werkt intuïtief en reageert snel op aanraking van het beeldscherm 😀👌

h******@g******** 02-04-2022

Veel mogelijkheden voor aantrekkelijke prijs

Makkelijk te installeren met de bijgeleverde kabels, duidelijke handleiding voor inbouw en gebruik, groot display, usb aansluiting tevens met laad mogelijkheid voor telefoon, DAB radio, Navigatie en duidelijke telefoon, Apple Carplay.

Pluspunten

• strakke vormgeving
  • Bluettooth
  • DAB+ radio
  • Carplay
  • Telefoon

Minpunten

• geen CD

h*****************@k********* 16-03-2022

goede aankoop

Mooie overzichtelijke autoradio, simpel om te bedienen.
Installatie stelde niet zo heel veel voor.

Pluspunten

• Overzichtekijk scherm
  • prijs kwaliteit verhouding

r************@h********** 04-11-2021

bovengemiddelde instapper

carplay integratie goed gedaan, systeem werkt vlot, carplay werkt aanzienlijk vlotter dan andere voertuigen waarin ik dit gebruikt heb (vergeleken met een Peugeot 308 2019). systeem blijft ook vlot werken wanneer carplay actief is en je je in het jvc menu begeeft.

Pluspunten

• snelle menu's
  • carplay start snel op

Minpunten

• dab antenne was mij teveel gedoe om aan te sluiten

Lisa 10-05-2021

Super radio!

De radio nu een maandje in gebruik en super blij mee, erg fijne combinatie met android auto. Erg prettige ervaring.

Pluspunten

• Snelheid
  • Geluid

Eboman 25-04-2021

Apple CarPlay, snelle reactietijd. Mooi geluid!

Voor gebruik als navigatie en audiosysteem in onze camper. Helder display, veel aanpasdingsmogelijkheden. Prachtig geluid!

Pluspunten

• AppleCarplay
  • Mooi geluid
  • Veel aanpassings mogelijheden

Minpunten

• Geen draadloze AppleCarplay

Ben 31-03-2021

prima te lezen ook voor leesbrillendragers

Het product voldoet aan al mijn wensen
Had een oude radio cd speler en miste telefoon google maps en goede radio ontvangst en was benieuwd of ik ook mijn spotify kon afspelen. Prachtig dit kon via the youtube verbinding.
Kortom ben ik zeer blij met de jvc multimedia player

Pluspunten

• prachtig geluid
  • goede verbinding
  • mooi scherm

Minpunten

• kan er tot heden geen vinden

Volvo rijder 21-03-2021

Mooi groot scherm en talloze functies

Mooie radio met vele mogelijkheden. Het geluid is erg mooi en zeer uitgebreid in te regelen. Met een uitbreiding is deze geschikt voor mijn volvo xc90 uit 2004. De stuurwielbediening en prakeersensoren doen het ook nog. De radio is te koppelen met mirroring of google auto via android. Daarvoor moet de telefoon aan de usb gekoppeld zijn.

Pluspunten

• Compacte inbouw.
  • Ruime mogelijkheden streamen.
  • Dab klinkt mooi. Moet beter in de lucht.

Minpunten

• Geen duidelijke app om de radio in te stellen.
  • Geen achtergronden personaliseren
  • Een wirwar aan apps via website jvc

Chris 13-03-2021

Groot scherm Handige bediening

Een mooi vormgegeven autoradio met vele handige functies. Goede handsfree functie. Makkelijk te bedienen. Ben er heel blij mee.

Pluspunten

• groot scherm
  • handige bediening

Pien 12-03-2021

Mooie heldere lay-out. Prima radio. Groot scherm.

Modern alternatief voor ingebouwde navigatie. Navigeert met google maps. Gunstig geprijsd. Keuze uit digitale radio ontvangst en analoog.

jaak 06-01-2021

Top DAB+ radio

Deze dab+ radio heb ik in mijn Audi TT ingebouwd. Met de bijgeleverde handleiding is het kinderspel om deze te installeren.Het geluid is beter dan de originele Audi MMI radio. Het leuke is dat je je iphone kan koppelen met Apple CarPlay via USB of Bluetooth, waardoor je verschillende apps kan gebruiken via touch screen.De functie hé Siri werkt perfect om iemand te bellen of een sms’je te sturen zelfs om te navigeren. Dit is gewoon een Super radio.

Pluspunten

• dab+ radio
  • Geluid

Mi 04-01-2021

Fijn product, telefoon niet meer nodig en toch alles bij de hand, navigatie, muziek en belmogelijkheid. In het begin wel even wennen met bedienen. Maar snel mijn weg gevonden.

Pluspunten

• Helder scherm
  • Microfoon is helder

Minpunten

• scherm reageert soms niet goed

Harry Mik 28-12-2020

Duidelijk scherm,prachtig design

Gekocht voor de camper, makkelijk aan te sluiten,werkt perfect met navigatie vanaf de telefoon.Geluid is perfect met een zeer duidelijk beeldscherm

Pluspunten

• Perfect geluid
  • Makkelijk te installeren
  • Duidelijk scherp scherm
  • Navigatie vanaf telefoon
  • Carplay werkt super