De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP HP ENVY 6020 All-in-One printer, Kleur, Printer voor Home, Afdrukken, kopiëren, scannen, foto's op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

i***@m**************** 13-04-2024
Grote troep, na 1 jaar prachtig functioneren doet hij het niet meer komt niet op het netwerk en heeft storing na storing na storing.. ik heb hem met mijn klompen op formaat bewerkt en in de klico gedeponeerd. Ik koop nooit meer iets van de firma Homelis Producten....

i*****@z******* 27-07-2023
omschrijving van de printer sprak mij wel aan, vandaar dat ik hem bestel heb. In de praktijk heb ik echter iedere keer problemen met het het afdrukken. Bij iedere nieuwe afdruktaak geeft hij een foutmelding. Dat is geen niet normaal, zo vaak als hij een foutmelding geeft bij het afdrukken. Dit hen ik nog noooit eerder meegemaakt.
Zodra ik het mij financieel kan veroorleven, gaat deze printer ook heel ver weg en koop ik een andere printer.
Ik heb altijd Canon printers gehad en dat ging altijd goed, dus waarschijnlijk wordt het de volgende keer geen HP meer. Deze printer komt me echt mijn neus uit, ik heb nog nooit zo'n slechte printer meegemaakt.

Pluspunten

• Door de constante foutmeldingen
  • helaas geen pluspunten voor deze printer

Minpunten

• Steeds foutmelding bij afdrukopdracht

Johan 03-07-2023

Prima printer! promotiecode : qbdfbv

Deze printer aangeschaft omwille van relatief lage prijs en omdat ik niet veel eisend ben mbt thuis printer.
Installatie ging vrij vlot. Tot dat ik een fout melding kreeg op mijn telefoon (waarvandaan ik de installatie wilde volbrengen). Over gegaan op mijn laptop en toen zonder probleem. Bleek aan mijn VPN te liggen die actief is op mijn telefoon (gepushed door mijn werkgever).

Instantink heb ik aangezet, 6 maanden + extra maand met deze promotiecode : qbdfbv.
Daarna gaat mijn accountplan in a 99ct per maand. Ik heb hier geen ervaring mee verder. Met promotie is nu eerste 7 maanden incl volle service. We gaan het mee maken ;).

LEt wel op dat de premium functies vervallen als je geen accountplan afneemt. Welke dat zijn is mij wat onduidelijk. Ik heb het vermoedelijk niet nodig voor een paar printjes per maand thuis.

Inhoudelijk: Printen van af je mobiel is nu heel eenvoudig. HP printservice addon geeft je eerst het scherm met printopties, daarna printen maar. Veilig printen is ook een handige optie. Onderweg printen via je mobiel en als je thuis bij de printer komt herkent de printer je mobiel en print de wachtrij voor je uit.
Koppeling met Google Drive is ook perfect voor printbestanden en je scans.

Pluspunten

• Prima kwaliteit
  • snelheid voldoet voor thuis printer
  • dubbelzijdig printen erg fijn
  • Google drive integratie

Minpunten

• Installatie altijd tricky

Michel 18-02-2023
Ondanks dat ik goede WiFi heb, is de printer bijna dagelijks offline. Daarnaast vreet hij inktcartridges. Dus gewoon erg ontevreden.

Minpunten

• Veel inkt verbruik
  • Dagelijks offline

h**************@g******** 01-11-2022
Als de printer werkt prima apparaat. Maar als er een foutmelding komt kan je zoeken in het eindeloze support van HP die overigens in de app hopeloos simpel is (aan en uit zetten). En als je dan op de website zelf komt in een soort eindeloze spiraal komt van support die niet werkt omdat de foutmelding niet eens wordt weergeven in de app. Ik print 3x in het jaar en elke keer problemen gehad! Nu kan ik dus support niet bellen zonder €24 te betalen want ik val buiten de garantie. Waardeloos dus!

w**********@g******** 26-08-2022
Waardeloos product. Nu 1,5 jaar in bezit en telkens problemen. Start vaak niet goed op (foutmelding). Druk je dan op het rode kruis, gaat hij weer een afdruk maken. Doe je dat enkele keren om de foutmelding weg te krijgen, is je cartridge heel snel leeg. Goed voor HP (die t liefst haar abonnement aan je slijt), maar uiterst duur en hoog irritant.
Ik vind het printen heel langzaam gaan en het licht dat blijft branden vervelend.
Voor mij een vette miskoop dus...

Pluspunten

• compact

Minpunten

• heel traag
  • verbruikt te veel inkt
  • veel foutmeldingen
  • slecht prijs-/kwaliteitverhouding

r********@o******** 11-07-2022
wat een totaal gebruiksONVRIENDELIJK apparaat met zn idiote lichtshow gedoe.
Mensen, ik begin er niet meer aan, ik koop maar een gewone printer met knopjes!!

Minpunten

• gebruiksaanwijzing
  • totaal onduidelijke installatie
  • idiote lichtshow

s**********@g******** 11-07-2022
Zowel zakelijk als privé en zelfs mijn studerende kinderen hebben allemaal al jaren HP printers met dit is met afstand de slechtste versie die we ooit gehad hebben. In de kelder hebben we voor nood een HP 2540 staan en deze envy 6000 is daar werkelijk een zwak aftreksel van. Helaas want het zag er allemaal veelbelovend uit maar de problemen zijn legio. Papier vast ander papier, ook vast. Verbinding internet is meer loterij dan verbinding, dan wel, dan niet, dan even wel en weer niet . Absoluut geen aanrader!!

Pluspunten

• mooi
  • veelbelovend

Minpunten

• internet verbinding
  • papier lade

pietervandalfsen@outlook.com 25-05-2022
heb vorig jaar een HP Envy 6000 e gekocht. Nog nooit zo een vreselijke printer gehad. Hij is verschrikkelijk traag. Soms duurt het wel 20 minuten voor het printen begint. Gebruikt er veel inkt en vaak een storingsmelding.
Kortom een miskoop.

Pluspunten

• leuke discolamp

Minpunten

• gebruikt veel inkt
  • erg traag
  • vaak storingsmelding
  • matige gebruiks software

Carola 03-08-2021

Ideale printer met gemak van Instant Ink

Ideale printer voor thuisgebruik. Installatie van de printer en aanmelding bij HP Instand Ink was zelf uitzoeken want er zat geen instructieboekje bij.
De printer is niet zo snel maar wel scherp en heldere kleuren met de originele cartridges die ik met een abonnement bij HP Instant Ink laat bezorgen. Alleen jammer dat de cartridges niet door de brievenbus passen, nu moet ik er toch nog op uit om ze op te halen.
Dit HP Instant Ink abonnement is een uitkomst én goedkoop, in 1 maand tijd heb ik al 1 1/2 set inkt verbruikt die toch al gauw in de winkel vanaf zo'n 10 euro per cartridge kost.
Geen idee wat de functie van de blauwe lamp aan de voorkant is, had voor mij niet gehoeven.

Pluspunten

• scherpe afdruk met heldere kleuren
  • Instant Ink

Minpunten

• Geen instructieboekje

p************@g******** 14-07-2021
Als de Envy 6000 print, dan is de kwaliteit goed. Redelijk snel.
Ik heb de printer met kabel aangesloten op intern netwerk. Werkt oke.
Op laptop elders in huis een verbinding gemaakt via WiFi.
Dat werkt dus voor geen meter. Soms print het wel. Maar vaker zegt het dat er een fout is opgetreden.
Regelmatig kan het heropstarten van de laptop ervoor zorgen, dat er alsnog een printje wordt gemaakt.
Maar het gebeurt ook regelmatig dat het gewoon niet lukt. Via PC (met kabel) lukt het wel.
Eveneens irritant is dat je geen fatsoenlijke melding krijgt als er iets aan de hand is. Zoals geen papier, inkt is op, ed. Printer licht dan weliswaar op in bepaalde kleur, maar dat zegt verder niets.
Het enige is om de app te gebruiken. Die geeft wel aan wat er aan de hand is. Armoe troef.
Dit is de meest gebruikersonvriendelijke printer, die ik ooit heb gehad.
Nooit meer een HP voor mij!

C. de Ponte 16-04-2021

Compact. Prijs/kwaliteit uitstekend. Eenvoudige installatie

Ik ben weken op zoek geweest naar dit produkt. Bij bijna alle winkels niet te bestellen, zelfs niet bij de importeur. Uiteindelijk ben ik terecht gekomen bij Expert (winkelketen). Omdat de Expert in de buurt de printer niet op voorraad had hebben zij het over laten komen van een filiaal elders uit het land. De prijs is €89,95, gratis geleverd en op tijd. Het is een fantastische printer. Eenvoudig te installeren. En doet wat je verwacht dat hij moet doen. Scannen, printen en kopieren gaat razendsnel. Prijs/kwaliteit een absolute aanrader.

Pluspunten

• compact apparaat
  • eenvoudige installatie
  • duidelijke handleiding

Minpunten

• geen

Bart Broersma 07-02-2021

Mooie en gemakkelijk te bedienen en aan te sluiten printer, voor een scherpe prijs en doet waarvoor ie bedoeld is en maakt weinig geluid bij het printen.

Danny 03-02-2021

Mooi design, no nonsense printer die doet wat hij moet doen!

Mooie en praktische printer die doet wat hij moet doen!
Mooie verlichting, en een fijne bediening vanaf je computer of je smartphone.
Ook ik heb er "instant-ink" bijgenomen, volgens mij ideaal om nooit meer te vergeten dat je inktpatronen moet bestellen.
Een echte aanrader!

• Formaat, lekker klein
  • Wifi, dus overal neer te zetten.
  • Degelijk

mirjam 12-10-2020

Een erg fijne printer, doet wat hij moet de doen. De installatie verloopt makkelijk en snel. De printer is makkelijk te bedienen met de HP App. Je kunt ermee kopiëren n en scannen. Ook het gebruik van instant INK is zeer makkelijk te regelen. Dus een ideale computer voor binnen een gezin met pubers , die regelmatig even snel iets moeten printen/kopiëren of scannen.

Pluspunten

• makkelijke installatie

joyce 05-10-2020

Ik heb de printer nu ongeveer 2 maand in gebruik. Het installeren ging erg makkelijk. Mijn zoontje van 11 kan hem ook makkelijk bedienen.
Zodra je je aanmeld voor instant ink krijg je nieuwe inktpatronen thuisgestuurd. Onze bijgeleverde patronen zijn al leeg. Maar doordat ik al nieuwe inkpatronen thuis had kon ik ze makkelijk vervangen. Je krijgt de inkt op tijd thuis en zit dus niet snel zonder nieuwe patronen. De kwaliteit van de prints is goed. De printer maakt een beetje lawaai en is niet de snelste. Maar voor ons gebruik een prima printer voor deze prijs

Pluspunten

• Mooi desigm
  • Instant ink

Minpunten

• Lawaai

Annelies1979 05-10-2020

Heerlijke printer die goed zijn werk doet: snel, stil (wel met een geluidje als hij klaar is, wat ik handig vindt), kan scannen (handig ook via de app) en wat helemaal handig is: je hoeft de deur niet meer uit om inkt te kopen want voor je het weet komt de postbode het al thuis brengen met een abonnement! De kwaliteit is prima (behalve als je foto’s van je telefoon wil printen wat hij alleen heel groot doet, dan is het wat waziger).
OW en leuk pluspunt: hij is ook nog eens mooi om te zien!

Pluspunten

• Snel
  • Stil

Minpunten

• grote foto’s wat minder scherp

Inge 03-10-2020

Super easy printer met veel gemak en instant inkt

Een printer die zich in no time laat installeren. Even de smart app van hp installeren en binnen 10 minuten heb je diverse apparaten compatibel met de printer.

De printer heeft een prima formaat en fijne functies. Printen, scannen, kopiëren gewoon alles wat tegenwoordig hoort. Je foto’s kan je met de app prettig bewerken en komen er op een goede kwaliteit uit.

Met instant inkt zit je niet meer zonder inkt. Je kan niet alleen zelf zien hoeveel je gemiddeld print, maar ook ziet instant inkt wanneer je nieuwe inkt nodig hebt en zorgt dat je bijtijds nieuwe inkt thuis hebt. Ideaal! Want wij zaten altijd op cruciale momenten (schoolverslagen en zo) zonder.

Pluspunten

• Instant inkt
  • Snelle installatie
  • Smart app

Minpunten

• Printsnelheid

Robbert F 03-10-2020
Hierbij mijn eerste ervaringen met de Envy 6020. De strak vormgegeven printer ziet er prachtig uit en mag dan ook gezien worden. In de doos is een beknopte handleiding aanwezig, maar met behulp van de app welke je op je de telefoon moet installeren wordt je duidelijk stap voor stap door de installatie geleid.

Het printen verloopt volledig draadloos. Printopdrachten kunnen rechtstreeks vanaf elk device worden gegeven of kunnen met behulp vanuit de app worden doorgestuurd. De printer is in vergelijk tot printers van de concurrenten erg snel in het afdrukken van de printopdrachten, maar dit gaat niet te koste van de afdrukkwaliteit. Daarnaast beschikt de printer over de mogelijkheid dubbelzijdig te printen.

Bij de registratie van de printer kan je je ook direct aanmelden voor HP Instant inkt. Door deze service zorgt HP ervoor dat je voor een zeer scherpe prijs nooit zonder inkt komt te zitten. Hou er wel rekening mee dat de twee bijgeleverde cartridges niet volledig zijn gevuld en ongeveer 24 pagina’s mee gaan. En ja twee cartridges! Dus een zwarte cartridge en een gecombineerde kleuren cartridge. Voordat de cartridges leeg raken zorgt HP Instant inkt ervoor dat tijdig nieuwe cartridges worden verzonden. Deze worden dus automatisch besteld en ontvang je binnen 2 tot 3 dagen met de post.

Verder is de printer voorzien van een scan functie. Bijzonder is dat je ook met behulp van de app op je telefoon een scan van documenten kan maken. Hierdoor ben je dus niet afhankelijk van de scanner op de printer en kan je overal gebruik maken van deze functie.

Al met al kan ik deze printer zeker aanbevelen. Het is een mooie en zeer snelle All in One printer.

Pluspunten

• Prachtig design
  • Uitstekende afdrukkwaliteit
  • Hoge afdruksnelheid
  • HP Instant Inkt service
  • App

Minpunten

• Geen losse kleuren cartridges

gonnytje 02-10-2020

Super printer met instant inkt!

Het viel me op dat hij veel kleiner is dan mijn vorige printer, veel lichter ook.
Als je niet heel handig bent met apps is het misschien niet de ideale printer. Scannen doe je bijvoorbeeld via je smartphone. Persoonlijk vind ik dat mega handig, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen die mening deelt.
Instant inkt is trouwens ook briljant, altijd inkt bij de hand en niet ineens mispakken als je denkt nog in huis te hebben. 9 van de 10 keer gebeurt dat wanneer een werkstuk de volgende dag mee naar school moet...

De printkwaliteit is top en hij is meer dan snel genoeg. Het enige nadeel is dat het lampje altijd aan is, maar ik zet 'm gewoon uit wanneer hij niet gebruikt gaat worden. Opstarten duurt een halve minuut dus daar hoef je het niet voor te laten.

Pluspunten

• Goede snelle printer
  • relatief klein formaat
  • instant inkt is top!

Minpunten

• gaat soms offline

Gert-Jan 02-10-2020
Een lichte en niet al te grote printer die ik snel geïnstalleerd kreeg via de bijbehorende app. Daarna direct aangemeld voor de instant inkt en ook dat verliep soepel (lees ik verschillende ervaringen over). Ondertussen is de eerste inkt ook thuisbezorgd dus geen probleem meer met het juist als je het nodig hebt is de inkt op.
Het printen zelf verloopt soepel en snel genoeg voor huis tuin en keuken gebruik en ook de kwaliteit is wat mij betreft in orde. Ik mis eigenlijk alleen de scannen naar een bestand functie (is opgelost door de mogelijkheid van een foto van het document maken in de app) maar verder kan hij alles wat nodig is.

Pluspunten

• makkelijk
  • rustig
  • kwaliteit is in orde
  • instant inkt

Minpunten

• geen rechtstreeks scannen naar bestand functie

aper 02-10-2020

Geweldige user experience

Voor mijn HP printer heb ik twee andere printers gehad. Beide waren gewoon simpele printers, niks speciaal en ontzettend luid en traag. Wellicht komt het hierdoor dat ik ontzettend verrast ben door de geweldige user experience die je krijgt als je de HP printer voor het eerst installeert.

Het was even in het begin lastig te vinden waar ik moest zijn, maar eenmaal de app gedownload te hebben werd mijn glimlach steeds breder. Op een simpele en duidelijke manier werd ik stap voor stap geleid tot een succesvolle installatie.

Printen is natuurlijk het belangrijkste functie van een printer en dat doet deze printer zeker goed genoeg voor mij. Printjes uitdraaien vanaf mijn telefoon en zelfs via de mail! is echt super handig.

Heel toevallig moest mijn broertje een document printen, maar hij zou in de avond pas naar mij toe komen. Door de mailfunctie kon hij toch alvast zijn document printen en kon ik het klaar leggen voor hem.

Al met al ben ik blij verrast door deze printer en raad ik hem zeker aan. Ik heb het gevoel dat ik onder een steen heb gewoond de afgelopen tijd wat betreft printers.

Inmiddels heb ik mij ook aangemeld voor Instant inkt om het uit te proberen. Ik ben geen fan van abonnementen, maar het idee dat je niet meer hoeft na te denken of je wel genoeg inkt hebt of niet is goed bedacht en handig. Ik ben benieuwd hoe het de komende maanden zal bevallen. Wellicht maak ik wel een uitzondering voor HP.

Pluspunten

• Printen vanaf mobiel
  • Instant inkt

Minpunten

• Lampje gaat niet helemaal uit

Hermien 02-10-2020

Fijne printer, compleet met Instant Ink

Ik ben zeer tevreden over het gebruik van de HP Envy 6020.

Het installeren ging zeer gemakkelijk. Dit ging stap voor stap, een kind kan de was doen. Door de studie van mijn man is de printer meteen volop aan het werk gezet. De kwaliteit van de pagina's is zeer goed en hij print ook lekker snel, een groot pluspunt!
Wat ook erg prettig is is het draadloze printen; vanaf elk punt in huis klik je op print en hij rolt de printer uit. Ik was verbaasd over de goede kwaliteit van de foto's die ik afgedrukt heb met deze printer. De foto bestond niet uit allemaal 'strepen' maar gewoon een mooie foto.
Het was even goed zoeken hoe de Instant ink werkt. Het koppelen koste wat moeite, wat achteraf aan mijn laptop lag.

Nu ik enige tijd Instant Ink een tijdje gebruik, vind ik het een groot pluspunt. Ik hoef me niet meer druk te maken of er wel voldoende inkt in huis is; het is automatisch in huis voordat de inkt op is. Ideaal!

Al met al zijn wij erg tevreden over de printer zelf en zouden we deze zeker aanbevelen!

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Mooi vormgegeven
  • Goede kwaliteit

Minpunten

• Installeren wifi ging wat lastiger

Hansdk83 01-10-2020

Prima printer voor thuis!

Prima printer. Nu een paar weken in bezit. Installatie spreekt voor zich. printen via de app gaat ideaal en snel. Met het bijbehorende instant Inkt abonnement ben ik ook zeer te spreken. Voor iedereen is een een goede oplossing. Het scannen en printen gaat zeer snel en de kwaliteit is zeer goed te noemen. Uiteraard is het geen fotoprinter, maar voor thuis gebruik zijn de foto's meer dan prima. Al met al een zeer goede printer. Prijs kwaliteit verhouding is naar mijn mening uitstekend! In de jaren dat ik geen printer thuis heb gehad, merk ik dat ik deze toch heb gemist en nu heel makkelijk iets print of snel een scan ergens van maak.

Zeer tevreden met deze printer.

Pluspunten

• Compact
  • Printkwaliteit
  • Instant Inkt

Minpunten

• Licht altijd aan

AnkeP 30-09-2020

Fijne compacte printer!

De printer was snel geïnstalleerd en werkt prima! Afdrukken via de smartphone gaat gemakkelijk, alleen het afdrukken van een wat ouder Word bestand lukt niet vanaf een iOS device. Via de computer gaat dat overigens prima! Jammer van de HP smart app is dat je niet duidelijk kunt zien hoeveel prints je die maand al hebt afgedrukt. Verder is hij wel duidelijk en overzichtelijk! Ideaal dat je via een draadloze verbinding documenten kan afdrukken! Verder heeft de printer een mooi strak en compact design. Mijn volgende setje inkt werd snel door HP geleverd. Top service.

Pluspunten

• Printen via WiFi
  • Drukt snel af
  • HP instant inkt

Minpunten

• Afdrukken oud word bestand via iOS kan niet