ETNA AO460RVS - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AO460RVS op Kieskeurig.nl.

Hans Astronout 09-06-2021

We stijgen op!!

Geschreven voor: ETNA AO460RVS

Ongelofelijk! Dat een Firma als Atag ,Pelgrim en Etna zulk bagger op de markt brengen.
Oke, het is niet de duurste Enka afzuigkap, maar het geluid in standje 3 is onacceptabel.

Minpunten

• te veel lawaai

Officiele reactie van Atag 10-06-2021

Beste Hans,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze beoordeling te geven. Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.
Indien je het vermoeden hebt dat het een technisch defect is, schroom dan niet om contact op te nemen met onze service afdeling. Wij zijn telefonisch bereikbaar via telefoonnummer 088-8821803 op werkdagen van 08.00-20.00 en op zaterdag van 08.00 -16.30 uur.

Groet,
Marijke Webcareteam ETNA

Jan Woudenberg 01-03-2020

Past qua vormgeving in elke keuken

Geschreven voor: ETNA AO460RVS

Omdat de oude afzuigkap met boven afzuiging aan vervanging toe was, de schouw niet, gekozen voor deze afzuigkap. Paste in mijn keuken qua uitvoering erg goed. Ook de aansluiting op de bestaande schouw was erg makkelijk. Kortom, voor een handige doe het zelver de juiste keus als alleen de afzuigkap aan vervanging toe is en de schouw blijft zitten.

Pluspunten

• Eenvoudig te monteren.
  • Leuk prijsje

Officiele reactie van Atag 02-03-2020

Beste Jan,

Bedankt voor deze uitgebreide en informatieve review. Goed te lezen dat deze afzuigkap helemaal past in je keuken én inbouwsituatie.
Veel plezier ervan tijdens het koken.
Webcare team ETNA

1**w@g**l.com 25-08-2021

Hij zuigt als een malle!

Geschreven voor: ETNA AO460WIT

Hoef hier niet veel over te vertellen. Het is een TOPPER! Voert de vieze luchtjes af als een malle. Ben blij met deze aankoop!

Pluspunten

• Alleen maar Plus, Plus, Plus

Officiele reactie van Atag 26-08-2021

Beste 1**w@g**l.com,

Wat een top score! Bedankt voor deze mooie positieve review. Het is goed om te lezen dat je zo tevreden bent met uw koelkast. Wij wensen je veel plezier toe met deze afzuigkap.

Niki Webcareteam ETNA

Erik 16-07-2021

Heel erg mooie en goede afzuigkap

Geschreven voor: ETNA AO460ZT

Heel erg mooie en goede afzuigkap . Ook kun je er eenvoudig een koolstoffilter in draaien (kost weinig geld) zodat je buren of jezelf in de recirculatie stand geen luchtjes ruiken . Tevens is de afzuigkap heel erg eenvoudig te monteren , heeft er standaard al een lamp inzitten die veel licht geeft en het belangrijkste je hoort de afzuigkap amper. Al met al een geweldig goed apparaat die ik iedereen kan aanbevelen.

Pluspunten

• verlichting
  • bijna geen geluid
  • goedkoop
  • eenvoudige montage
  • recirculatie stand aanwezig

Officiele reactie van Atag 19-07-2021

Beste Erik,
Bedankt voor het schrijven van deze review. Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over deze afzuigkap en hem iedereen aanbeveelt. Wij wensen je veel plezier met je aankoop!
Chantal Webcareteam ETNA

Marit 08-07-2021

Nette afzuigkap voor mooi prijsje

Geschreven voor: ETNA AO460ZT

Makkelijk om aan te sluiten, verder simpel maar goed werkend. Staat een stuk strakker dan het oude witte ding dat we hadden. Blij mee!

Pluspunten

• Goedkoop
  • Mat zwart
  • Makkelijk te plaatsen

Officiele reactie van Atag 09-07-2021

Beste Marit,

Bedankt voor je review. Het is leuk om te lezen dat je blij bent met je aankoop!
Veel gemak van deze afzuigkap.

Groet Heidi

Richard 24-04-2021

Uitstekend en niet te duur!

Geschreven voor: ETNA AO460WIT

Had een nieuwe afzuigkap nodig omdat de oude het begeven had. Deze voldeed aan m'n eisen, niet te duur en gewoon goed. En dat maakt 'ie waar. Was al bekend met ETNA. Goede producten voor een goede prijs.

Pluspunten

• Werkt uitstekend
  • Niet te duur

Officiele reactie van Atag 26-04-2021

Beste Richard,

Bedankt voor het plaatsen van deze positieve review. Dit is waar we het voor doen, producten ontwikkelen voor consumenten waar men blij van wordt.
Veel plezier gewenst met je aankoop.

Met vriendelijke groet, Alice

Margo 03-11-2020

Recirculatie afzuigkap

Geschreven voor: ETNA AO460WIT

Op zoek naar een recirculatie afzuigkap kwam ik de AO460wit/ onderbouw tegen. Mooi apparaat/ eenvoudig onder keukenkastjes te monteren met de bijgeleverde info. Ziet er nu weer mooi uit en functioneert uitstekend.

Officiele reactie van Atag 04-11-2020

Beste Margo,

Wat leuk dat je de moeite neemt om deze mooie review te plaatsen, hartelijk dank hiervoor. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de AO460WIT.
Veel plezier met de afzuigkap.

Met vriendelijke groet, Femke

Yunus Gunduz 03-07-2020

Afzuigkap ETNA AO460WIT

Geschreven voor: ETNA AO460WIT

Was opzoek naar een afzuigkap, opeens kreeg ik de producten van ETNA tevoorschijn.
En gelukkig maar, alles perfect in doos geleverd, met bijbehorende accessoires.
Makkelijke handleiding en montage.

Gewoon perfect, echt heel blij mee!

Pluspunten

• Duidelijke Handleiding
  • Makkelijke montage

Officiele reactie van Atag 06-07-2020

Beste Yunus,

Bedankt voor deze mooie review. Goed te lezen dat je zo tevreden bent op alle punten.
We wensen je veel plezier met deze afzuigkap.

Fred Boonstra 30-06-2020

Stille en betaalbare afzuigkap !

Geschreven voor: ETNA AO460WIT

Waren op zoek naar een stille en betrouwbare afzuigkap welke ook nog eens betaalbaar moest zijn! Daar we jaren een Etna in bezit hadden, dus wederom voor een Etna gekozen

Pluspunten

• stil
  • betaalbaar

Officiele reactie van Atag 01-07-2020

Beste Fred,
Wij vinden het fijn te lezen dat je zo tevreden bent en bedankt dat je weer voor ons mooie merk ETNA hebt gekozen .Veel plezier van deze afzuigkap.
Met vriendelijke groet, Alice Webcareteam ETNA

willem 02-05-2020

werkt perfect

Geschreven voor: ETNA AO460ZT

Niet duur, mooi afgewerkt product. Is alleen wat lawaaiig in stand 3. Verder weet ik niets meer te melden over deze afzuigkap. Ben er zeer tevreden mee

Pluspunten

• voldoet naar wens

Minpunten

• in stand 3 iets lawaaig

Officiele reactie van Atag 04-05-2020

Beste Willem,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Goed te lezen dat deze kap zo naar tevredenheid is.
Veel plezier ervan.

topkoker 01-05-2020

top

Geschreven voor: ETNA AO460WIT

Dit is een heel goed produkt voor een prima prijs. Eenvoudig te monteren en is eenvoudig in gebruik.

Officiele reactie van Atag 02-05-2020

Beste topkoker,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Veel plezier gewenst met deze mooi afzuigkap.

Tjalling 28-03-2020

Mooie uitstraling

Geschreven voor: ETNA AO460WIT

Werkt goed mooie vorm makkelijk in gebruik werkt goed zuigt goed af
Handig de twee mogelijkheden van het afvoeren van de ventilatie goede handleiding met een duidelijke ophang schema

Pluspunten

• Werkt goed
  • Makkelijk op te hangen

Officiele reactie van Atag 30-03-2020

Beste Tjalling,
Wij vinden het fijn te lezen dat je zo tevreden bent over onze afzuigkap, de AO460WIT van ETNA.
Bedankt voor de review!
Met vriendelijke groet, Alice Webcare team ETNA

annie 08-03-2020

Voordelige koop

Geschreven voor: ETNA AO460WIT

Wilde niet al teveel uitgeven en toch een degelijke afzuigkap hebben. Dit is een prima product, en met de recirculatie filter doet het wat het moet doen. Nog extra filter mat eraan toegevoegd om nog beter het vet tegen te houden. De afzuigkap werkt super...

Pluspunten

• de prijs
  • werking

Minpunten

• moet wel recirculatie filter kopen

Officiele reactie van Atag 09-03-2020

Beste Annie, vriendelijk bedankt voor je review en fijn om te lezen dat de AO460WIT aan je verwachtingen voldoet. Veel plezier nog gewenst met je aankoop. Met vriendelijke groet Claudia Webcare team ETNA.