ETNA AV790RVS - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AV790RVS op Kieskeurig.nl.

b**d@h**l.com 02-09-2021

Mooie smalle RVS afzuigkap

Geschreven voor: ETNA AV790RVS

Perfecte kap als alternatief op onze oude. Erg smal en sexy apparaat. Valt mooi weg onder de schouw. De zuigkracht zelfs met koolstofpatronen is heel erg sterk terwijl het geluid netjes en acceptabel is.

Officiele reactie van Atag 03-09-2021

Hallo,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten.
We zijn altijd blij met positieve reacties, want als jij tevreden bent, zijn wij dat ook.

Veel plezier met je aankoop.

Groet Heidi
Webcareteam ETNA

Wing 25-12-2020

Roosters passen in vaatwasser

Geschreven voor: ETNA AV790RVS

Roosters zijn afneembaar en passen in een standaard vaatwasser. Voelen wel fragiel al en hendeltje dat vastklemt ook. Nu na maand gebruik nog prima.
Goede zuigkracht, op hoogste stand wel hard geluid (met gebruik van koolstoffilters bij recirculatie).
Enige echte nadeel is de lastige installatie: vanaf de onderkant in de krappe ruimte van de kap met 4 schroeven vastzetten aan een bevestigingsplank erboven. Maar misschien is dat bij alle huidige kappen zo.

Pluspunten

• Afneembare roosters, passen in vaatwasser
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Lastige montage
  • Fragiele roosters

G Brandsma Ensing 28-09-2020

Mooi vormgegeven vlakschermkap, weinig ruis.

Geschreven voor: ETNA AV790RVS

Deze vlakschermkap va Etna is 90 cm breed, dit past goed bij de kookgelegenheid. De vorm is passend onder de keukenkastjes, wat het een mooi geheel maakt. Deze afzuigkap heeft 3 verschillende standen welke het kookstoom goed afzuigt, en verlichting. Er is weinig ruis als deze kap van Etna aan staat, dit mede door het advies om een 15 cm afvoerbuis te plaatsen. Deze vlakschermkap is makkelijk demonteerbaar om indien nodig de filters schoon te maken.

Pluspunten

• Weinig geluid door ruis
  • Zuigt goed de kookdampen af

Officiele reactie van Atag 29-09-2020

Beste G Brandsma Ensing,

Bedankt voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat de AV790RVS aan al je wensen voldoet.
Veel plezier met de aankoop.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA