De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AV760RVS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

f**t@g**l.com 03-04-2022
Geschreven voor: ETNA AV760RVS

Mooie stille afzuigkap, alleen snel vingers op RVS rand. Boven afzuigkap nog ruimte voor kastje met kruidenpotjes.
Officiele reactie van Atag 04-04-2022

Beste heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor deze review. Fijn te lezen dat u zo tevreden bent over de afzuigkap en deze iedereen aanbeveelt. Veel plezier gewenst met uw aankoop!
Chantal Webcareteam ETNA

g**t@g**l.com 06-03-2022

Bevalt erg goed, prijs kwaliteit is prima!

Geschreven voor: ETNA AV760RVS

Ik heb voor dit product gekozen, omdat de vorige ook een Etna was en we eenzelfde product in onze keuken wilden. Vorige is ook tientallen jaren meegegaan.
Product werkt heel goed. Heeft 3 standen en maakt weinig lawaai.
Heel tevreden over deze afzuigkap, die een goede prijs kwaliteit verhouding heeft!

Pluspunten

• Mooie RVS voorkant. Makkelijk te installeren.
  • Weinig lawaai

Officiele reactie van Atag 07-03-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze beoordeling en mooie cijfer. Leuk om te lezen dat u opnieuw voor ETNA heeft gekozen en u tevreden bent met de werking van de afzuigkap.

h**n@g**l.com 06-03-2022

top , werkt perfect , makelijk te bedienen , ziet er mooi uit , aanrader voor iedereen
Officiele reactie van Atag 07-03-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank voor deze review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de afzuigkap en het aanrader vindt voor iedereen.

n**9@h**l.com 14-01-2022

toppertje

Geschreven voor: ETNA AV760RVS

zuigt als de neten iets lawaaierig op hoogste stand maar met goede afvoer125/150mm is stand 2 voldoende en is hij fluiter stil voor test uien en knoflook aangebakken de AV760RVS op stand 2 en voila geen nare luchtjes conclusie werkt top ook een leuk extraatje de verlichtingen van de AV760RVS gaat vanzelf aan zodra je het uitschuifgedeelte uittrekt[ wel even instellen]

Minpunten

• te luid op hoogste stand

Officiele reactie van Atag 17-01-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met de werking van de afzuigkap.

​Met vriendelijke groet,

Klaas 06-10-2021

Een echte aanrader

Geschreven voor: ETNA AV760RVS

Hoge afzuig capaciteit, met daarnaast een keurig afgewerkt uiterlijk en een strakke RVS afwerking op de front zijde.
En een perfecte prijs/ kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Goeie zuigcapaciteit
  • Mooi afgewerkt
  • Filters makkelijk te demonteren

Officiele reactie van Atag 07-10-2021

Beste Klaas,
Dank u wel voor deze review. Fijn dat u zo tevreden bent over de afzuigcapaciteit en afwerking van deze afzuigkap. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
Chantal Webcareteam ETNA

astridingrid 12-04-2021

Tegenvallende prestatie in afzuigkracht

Geschreven voor: ETNA AV760RVS

Jaren lang (20 jaar) een Pelgrim afzuigkap gehad. Bij de aanschaf van een nieuwe keuken ook een nieuwe afzuigkap. Met name het makkelijker schoonmaken trok mij heel erg aan. Dat is dan ook het enige wat mij bevalt aan deze afzuigkap. Het zuigvermogen is mij heel erg tegengevallen. De vorige afzuigkap deed het zelfs na 20 jaar beter dan deze. Wil je effect hebben moet je de zuigkracht altijd op het hoogste niveau (stand 3) zetten. En dan nog is de prestatie minder dan ik verwacht had van een nieuw apparaat. De oude deed het beter en ik ben blij dat ik geen open keuken heb! Ik denk dat deze het geen 20 jaar uithoudt.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• zuigkracht minimaal
  • weinig verschil tussen stand 1 en 2
  • bij een open keuken krijg je alle geurtjes mee

Officiele reactie van Atag 13-04-2021

Beste Astridingrid,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Vervelend om te lezen dat de afzuigkap niet geheel naar wens is. Weinig verschil bij verschillende standen kan te maken hebben met de installatie van de afzuigkap. Belangrijke punten, bij een afzuigkap met afvoer naar buiten, zijn een te kleine diameter van de afvoer of het afvoerkanaal is te lang of telt te veel bochten. Mocht je nog vragen hebben of kunnen wij nog iets voor betekenen dan horen wij dat graag. Wij zij telefonisch te bereiken via telefoonnummer 088-8821803.
Op werkdagen zijn wij bereikbaar van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 16:30 uur.

Met vriendelijke groet, Femke

Verbruggen 07-10-2020

Mooie afzuigkap, werkt goed

Geschreven voor: ETNA AV760RVS

Zolang de afzuigkap werkt is het een prima apparaat. Na 2 dagen in gebruik zijn ging hij helaas in onze nieuwe keuken stuk.
Helaas duurde het 3 weken voordat er een monteur langs kwam. Vaak moeten nabellen. In een nieuwe keuken koken is niet zo fijn zonder afzuigkap... Garantie dus echt minder goed..

Pluspunten

• werkt op alle standen goed
  • verlichting is prima

Minpunten

• garantie laat lang op zich wachten

Officiele reactie van Atag 08-10-2020

Geachte heer/mevrouw Verbruggen,

Wij waarderen het dat je als klant de tijd genomen hebt om onze producten en onze service te beoordelen.
Vervelend om te lezen dat je wat langer hebt moeten wachten op onze monteur. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Wij willen je bedanken voor je feedback. Dit helpt enorm met het verbeteren van onze service. Wij hopen dat alles nu werkt zoals je mag verwachten. Veel plezier met de nieuwe keuken.

Groet Heidi

Dekker 23-05-2020

Kwaliteit valt tegen!

Spijt van deze aankoop!
Gammel, slap ding!
Vorige etna afzuigkap was veel steviger!
Afzuiging is wel goed! Roosters zijn ook heel dun...

Minpunten

• Slap en gammel van kwaliteit

Officiele reactie van Atag 25-05-2020

Geachte heer/mevrouw Dekker,

Wat vervelend om te lezen dat de afzuigkap niet aan u verwachtingen voldoet. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, zeker ook op gebruiksgemak en kwaliteit. Wij streven ernaar dat onze klanten veel en natuurlijk ook lang plezier mogen beleven van onze apparatuur. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is.
Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.
Met vriendelijke groet, Ursula

A godding 14-01-2020

Een mooi vlak scherm zuigt goed af

Geschreven voor: ETNA AV760RVS

Een mooie kleine afzuigkap past goed in mijn keuken.
Zuigt goed af
. Zonder te veel geluid te maken.

Officiele reactie van Atag 16-01-2020

Beste A. Godding,
Wat leuk dat je de moeite neemt om deze positieve review te plaatsen. Wij wensen je veel kookgemak toe.
Groet, Alice Webcareteam ETNA