Bosch Serie 6 DRC97AQ50 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 DRC97AQ50 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

fam. Knorth 19-01-2022

Prachtige en functionele afzuigunit

Geschreven voor: Bosch Serie 6 DRC97AQ50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een verschil met onze oude afzuigkap. Niet te geloven. Ziet er prachtig uit en zuigt ook nog eens enorm goed af! Geen stank meer in huis. Fijn met een afstandsbediening te bedienen maar ook nog via de app en via de inductiekookplaat! Wat een verademing om in huis te hebben! we zijn erg enthousiast

Maaike 25-03-2021

Afzuigkap RVS met motor

Geschreven voor: Bosch Serie 6 DRC97AQ50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie, goed afgewerkte afzuigkap. Weinig restgeur zonder dat deze op de hoogste stand wordt gebruikt. Goed design en makkelijk te reinigen.
Op de hoogste stand wel wat lawaaioverlast

Ferry001 29-12-2020

Prima afzuigkap

Geschreven voor: Bosch Serie 6 DRC97AQ50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie afzuigkap, lekker hoog te monteren zodat je je hoofd niet stoot. Geeft ook goed licht, en de zuigkracht is prima

schuring 24-12-2020

plafon afzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 6 DRC97AQ50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] een zeer goede keuze zijn erg tevreden haalt de luchtjes zeer goed weg ondanks de hoogte

Pedram 04-07-2020

Een perfecte apparaat.

Geschreven voor: Bosch Serie 6 DRC97AQ50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We zijn heel erg blij met Bosch producten.
In ons huis zijn alle elektrische apparaten van merk Bosch.
Beste product voor een betaalbare prijs.

Henkjan 22-01-2020

Mooie afzuigkap

Geschreven voor: Bosch Serie 6 DRC97AQ50

De meeste afzuigkappen zijn niet zo mooi. Deze ingebouwde afzuigkap is strak en ziet er goed uit. De afzuigkap werkt fijn met de afstandsbediening en maakt weinig geluid.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit
  • Afstandsbediening
  • Weinig geluid
  • Mooi licht

Nick 17-11-2019

Zeer goede afzuiging

Geschreven voor: Bosch Serie 6 DRC97AQ50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze afzuigkap werkt zeer goed ,zelfs met de wifi .
Zeer goede afzuiging ondanks dat deze hoog hangt Plafond