Siemens iQ300 LB75565 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ300 LB75565 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ruytenberg 20-01-2022

Geschreven voor: Siemens iQ300 LB75565

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij zijn heel blij met onze nieuwe afzuigkap.

W. Sopjes 23-08-2021

voldoet prima

Geschreven voor: Siemens iQ300 LB75565

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De afzuigunit zuigt goed af, is krachtig en we hebben geen last meer van kookluchtjes in onze kamer met open keuken. Is ook veel minder lawaaiig dan onze vorige afzuigunit. Kortom, we zijn erg tevreden met deze aankoop

C Emmen 10-08-2021

Inbouw in schouw

Geschreven voor: Siemens iQ300 LB75565

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Lekker simpel te bedienen bij inbouw in een schoue

AnsvdB 12-07-2021

Prima

Geschreven voor: Siemens iQ300 LB75565

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij zijn erg tevreden over onze afzuigunit. Hij werkt goed, is makkelijk te bedienen en ziet er goed uit.

Chris 12-05-2020

Prima apparaat maar lawaaierig

Geschreven voor: Siemens iQ300 LB75565

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima afzuigkap, maar in de volle stand lawaaierig

tom 22-02-2020

prima apparaat

Geschreven voor: Siemens iQ300 LB75565

in eerste instantie wilde ik afzuiging in de kookplaat, uiteindelijk niet gedaan en ben gelukkig met dit apparaat. veel makkelijker schoon te houden.

Pluspunten

• redelijk stil
  • onderdelen kunnen in afwasmachine

Minpunten

• gaat niet automatisch aan

Robert 06-02-2020

Perfecte afzuigkap

Geschreven voor: Siemens iQ300 LB75565

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze afzuigkap hebben we gekozen vanwege zijn zachte geluid, maar zeer krachtige zuigkracht. Ook is het ideaal om de filters te reinigen in de vaatwasser. Kortom. Dit is een uitstekend product.

Ralphy75 16-07-2019

Beetje veel plastic

Geschreven voor: Siemens iQ300 LB75565

Redelijk veel plastic en fragiel gevoel als je de roosters verwijderd. Door het vele plastic, bestaat de kans dat de verf er snel afgaat.
Goed licht.
Bij harde wind buiten, hoor je de afsluitklep klepperen, heel irritant.

Pluspunten

• zuinig in gebruik
  • stil

Minpunten

• Veel plastic
  • bij harde wind hoor je de klep binnenin