Siemens iQ300 LC96BBM50 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ300 LC96BBM50 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jeroen 30-05-2022

Wandschouwkap met IQ

Geschreven voor: Siemens iQ300 LC96BBM50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De iQ300 Wandschouwkap LC96BBM50 doet waar hij voor is gekocht. Afzuigen van kookgeuren. Behalve 4 verschillende afzuigstanden zitten er geen poespas op.

Leo van der Sanden 05-03-2022

Fijn in gebruik maar wat luidruchtig

Geschreven voor: Siemens iQ300 LC96BBM50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi design en prettig in gebruik. Het geluidsniveau is wat aan de hoge kant.

van As 08-01-2022

Geluid

Geschreven voor: Siemens iQ300 LC96BBM50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij vinden het geluid wel wat te luid en het afzuigen vinden we ook minder.

x**x@h**l.com 05-01-2022

Niet geschikt voor open keuken - te veel lawaai

Geschreven voor: Siemens iQ300 LC96BBM50

We hebben de afzuigkap nu een aantal maanden in gebruik. Hij doet op zich zijn werk, maar etensluchtjes blijf je wel een beetje ruiken. Als ik opnieuw zo’n ding zou kopen zou ik niet meer voor deze afzuigkap gaan. De reden hiervoor is dat hij echt veel geluid maakt. Om geurtjes uit het huis te krijgen zetten we hem op stand 2. Echter hebben wij een open keuken, dus als je in de woonkamer zit hoor je veel lawaai. Praten met elkaar terwijl je kookt is niet echt mogelijk. Bij nader inzien zou ik veel liever meer betalen voor een afzuiger die veel stiller is.

Pluspunten

• Ziet er strak uit
  • Eenvoudig te bedienen en schoon te maken

Minpunten

• Lawaaiig
  • Etenslucht blijf je wel ruiken ondanks stand 2

Godelieve 27-12-2021

Afzuigkap

Geschreven voor: Siemens iQ300 LC96BBM50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werkt super goed.
Veel verschillende standen.
Super aankoop

x**x@h**l.com 17-09-2021

goede afzuiger, wel beetje luid/last van geurtjes

Geschreven voor: Siemens iQ300 LC96BBM50

Op zich een prima afzuiger. Het enige nadeel is dat hij wel veel geluid maakt op stand 3 (op stand 1 en 2 valt het nog mee), terwijl we stand 3wel echt nodig hebben, omdat anders de kookgeuren in het huis blijven hangen. Met onze oude afzuiger, die afzoog naar buiten, hadden we veel minder last van geurtjes. Aangezien wij een open keuken hebben, ruikt ons huis wel een tijdje naar hetgeen we hebben gekookt, tenzij we tijdens en na het koken stand 3 redelijk lang aan laten staan. Verder doet hij prima zijn werk en is hij makkelijk te reinigen. Het ingebouwde licht is enorm handig!

Pluspunten

• Mooi
  • Fijn ingebouwd licht
  • Makkelijk te reinigen
  • Eenvoudig te bedienen

Minpunten

• Maakt hard geluid op stand 3
  • Haalt niet de kookgeuren uit het huis op stand 3

Fam.Mel 28-07-2021

Mooie afzuigkap

Geschreven voor: Siemens iQ300 LC96BBM50

Mooie afzuigkap, werkt goed, maakt niet teveel lawaai, filter is goed in de vaatwasser te reinigen. Tevreden over het geheel. Bediening is prima.

Martin 15-06-2021

No nonsense

Geschreven voor: Siemens iQ300 LC96BBM50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Doet wat ie moet doen, niet al te luid, goede afzuiging met recirculatiefilter. Makkelijk in onderhoud.

Had voor deze prijs wel dimbare lichten mogen hebben.

Anoniem 11-05-2021

wandschouwkap

Geschreven voor: Siemens iQ300 LC96BBM50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] het apparaat doet waarvoor hij gemaakt is, geluidsniveau zou wat lager mogen, maar ook op standje 1 functioneert het apparaat prima, geen luchtjes in de kamer (open keuken).

Chiara 01-02-2021

Mooi en functioneel

Geschreven voor: Siemens iQ300 LC96BBM50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De afzuigkap heeft n sterke afzuiging en is n mooi strak design

Anoniem 02-11-2020

Lawaai

Geschreven voor: Siemens iQ300 LC96BBM50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie kap maar maakt zelfs op stand 2 veel lawaai

Mevrouw Kamp 11-10-2020

Stil en funtioneel

Geschreven voor: Siemens iQ300 LC96BBM50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie afzuigkap die goed en stil zijn werk doet

Leon 30-09-2020

Mooie en krachtige afzuigkap

Geschreven voor: Siemens iQ300 LC96BBM50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De afzuigkap ziet er mooi uit, heeft hele mooie verlichting ingebouwd en is erg sterk.
Wij hebben deze geinstalleerd als recirculatiekap en hebben daar toch een beetje spijt van. Door het recirculeren maakt de kap toch meer geluid dan gewenst. We hebben deze kap ook gehoord met doorvoer naar buiten. Dan is ie fluisterstil.

Mark L. 17-08-2020

Uitstekende afzuigkap

Geschreven voor: Siemens iQ300 LC96BBM50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De afzuigkap doet wat het moet doen. Goede afzuiging en duidelijke verlichting. Het ziet er daarnaast mooi uit

Stephanie 09-08-2020

Fijn apparaat

Geschreven voor: Siemens iQ300 LC96BBM50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het apparaat werkt goed en ziet er mooi uit.

Rob en Kalijn 29-07-2020

Fijne afzuigkap

Geschreven voor: Siemens iQ300 LC96BBM50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne afzuigkap die meer dan voldoende zuigkracht heeft. Perfecte afmeting voor onze Siemens kookplaat zodat van alle pannen tegelijk de dampen en geurtjes verdwijnen. Op stand 1 en 2 is deze bijna geruisloos en deze standen voldoen bij 99% van alle gerechten.

Eric Arends 13-07-2020

Wasemkap

Geschreven voor: Siemens iQ300 LC96BBM50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werkt goed, makkelijke bediening. Het geluidsniveau had ik lager ingeschat, maar zonder motor werkt het apparaat niet....

Nan 06-06-2020

Herrie afzuiger

Geschreven voor: Siemens iQ300 LC96BBM50

Deze afzuigkap doet zijn werk prima. Alleen maakt hij veel te veel herrie.
De eerste en tweede stand zijn bijna gelijk aan elkaar.

Pluspunten

• Zuigt goed af

Minpunten

• Maakt veel herrie

Bouwbedrijf Ammerlaan 22-01-2020

Mattig

Geschreven voor: Siemens iQ300 LC96BBM50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Bij het gebruik zonder buis naar buiten niet echt een hele sterke afzuiging. Wel veel geluid.

MS NL 20-01-2020

Mooi en krachtig

Geschreven voor: Siemens iQ300 LC96BBM50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De led-touch knoppen en zijn echt mooi en werken goed. Je hoeft niet hard te drukken. De afzuiging is krachtig en het design is erg mooi. Kan geen minpunten bedenken.