Siemens iQ300 LC97BHM50 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ300 LC97BHM50 op Kieskeurig.nl.

Hans 26-03-2021

Doet wat 'ie moet doen maar wel luidruchtig

Geschreven voor: Siemens iQ300 LC97BHM50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een fraai apparaat dat goed de kookgeurtjes absorbeert. Dat gebeurt echter wel behoorlijk luidruchtig, ook op een lage stand. Waar we aan moesten wennen, omdat dit apparaat bij ons niet op de interne ventilatie is aangesloten, is dat stoom niet wordt weggeventileerd, waardoor de ramen soms beslaan. De bediening aan de voorkant, inclusief die van het licht, is niet te zien in het donker; het was handig geweest als in ieder geval het aanraakpunt voor het licht wat verlicht zou zijn. Het zou ook fraai zijn als het licht samen met de rest van de keukenverlichting dimbaar zou zijn.

Linda 15-01-2021

MOOI EN EFFECTIEF

Geschreven voor: Siemens iQ300 LC97BHM50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze afzuigkap doet wat er beloofd is, geen onnodige toeters en bellen, waar voor het geld.

Fijne afzuigkap. 17-06-2020

wand afzuigkap

Geschreven voor: Siemens iQ300 LC97BHM50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima afzuigkap.
Zuigt goed af.Strakke vormgeving

Jeroen de Boer 04-06-2020

Als recirculatiekap perfect

Geschreven voor: Siemens iQ300 LC97BHM50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Bij ons als recirculatiekap met koolstoffilter aangesloten. Werkt perfect. Hoogste stand nog niet hoeven gebruiken in 6 maanden tijd. Prima.

L. Hafkamp 21-03-2020

Grote, goed afzuigende kap

Geschreven voor: Siemens iQ300 LC97BHM50

Mede door de turbo-stand die de kap heeft, heb je geen etensgeuren meer in huis. De kap is zeer gemakkelijk te reinigen, zowel de platen als de binnenzijde van de kap. Zit veel licht in de inbouwspots. Door het touchdisplay is ook de voor/buitenkant goed schoon te houden en het geeft een strakke uitstaling

Pluspunten

• Eenvoudig te reinigen
  • Strakke uitstraling
  • Goed werkende turbo stand

Jjp vos 03-03-2020

Afzuigkap

Geschreven voor: Siemens iQ300 LC97BHM50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Doet wat hij moet doen. Maakt wel veel herrie.

Chaenne 02-02-2020

Goed en mooi apparaat

Geschreven voor: Siemens iQ300 LC97BHM50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werkt uitstekend en naar behoren, een verbeterings tip is dat de functie knoppen niet te zien of verlicht zijn zodra het donker is ,zodat je niet weet waar en wat in te toetsen. Maar dat doet verder niets af aan de goede werking.

KvL77 29-07-2019

Fijne afzuigkap!

Geschreven voor: Siemens iQ300 LC97BHM50

Hele fijne afzuigkap, maakt weinig lawaai, rustig! Wij hebben deze in gebruik als recirculatie afzuiging. Doet wat hij moet doen! Mooi design, handig met de tiptoetsen. Wij zijn er erg blij mee.

jo 05-06-2019

prima afzuigkap

Geschreven voor: Siemens iQ300 LC97BHM50

Mooi design, fijne bediening. handige boost-functie om kortstondig extra af te zuigen.
heeft 3 losse roosters die in de vaatwasser kunnen. we hadden verwacht dat we door de platte kap iets op de kap konden zetten zoals bij de oude afzuigkap. maar daar voelt deze niet stevig genoeg voor.

Pluspunten

• roosters kunnen in vaatwasser
  • boostfunctie
  • makkelijke bediening met toetsen