Siemens LU63LCC50 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Siemens LU63LCC50 op Kieskeurig.nl.

Wim1946 24-08-2021

Blij mee!

Geschreven voor: Siemens LU63LCC50

Ik ben tevreden over de Siemens LU63LCC50. Hij heeft een krachtige motor, is licht van gewicht, heeft een mooie uitstraling, is eenvoudig te bedienen. Gemakkelijk op te hangen omdat er een boorschabloon bij geleverd wordt. Compleet met torx-schroeven en pluggen voor 8 mm boor. Hij heeft een goede verlichting met 2 led-lampjes. Flink wat geluid op de hoogste stand, maar dat hebben deze apparaten allemaal. Bij gebruik van 10 cm afvoerslang heb je geen terugslagkleppen.

Pluspunten

• krachtige motor
  • mooie uitstraling
  • eenvoudige montage aan de muur
  • prima led verlichting

Minpunten

• op hoogste stand veel geluid
  • bij 10 cm afvoerslang geen terugslagkleppen
  • Torx schroeven

N van Dijk 13-06-2021

Prima afzuigkap

Geschreven voor: Siemens LU63LCC50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werkt prima , heel fijn dat het klepje kan worden uitgeklapt waardoor er flink wat stoom wordt weggezogen. Jammer dat hij veel geluid maakt
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Anoniem 16-03-2020

Ziet er mooi uit en ziet er mooi uit. Echter zeer

Geschreven voor: Siemens LU63LCC50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De afzuigkap (onderbouw) was erg ingewikkeld om op te hangen. Hij maakt zeer veel lawaai. Op stand 1 heeft hij 67 DB, op stand 2 78 DB en op stand 3 82 DB en dan krijg ik een melding dat ik gehoorbeschadiging kan oplopen. Dus hij valt mij heel erg tegen en heb spijt dat ik hem gekocht heb.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com