De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AB691RVS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ad 18-12-2022

Qua model strak mooi, geluid minder

Geschreven voor: ETNA AB691ZT

Wij hebben deze afzuigkap gekozen om de matte kleur zwart daar de overige apparatuur daar goed bij paste. Bij deze waren nm ook de filters zwart, het enige minpuntje is dat het geluid vrij heftig is ook omdat wij een open keuken hebben, en wij in de veronderstelling waren het het db laag was

Pluspunten

• Mooi strak
  • Mat zwart
  • Led verlichting

Minpunten

• Db vrij heftig
  • Echt teveel geluid

Officiele reactie van Atag 19-12-2022

Beste Ad,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat je voor deze afzuigkap gekozen hebt door het design.
We wensen je veel plezier met jouw aankoop.

Marijke
Webcare ETN A

k**1@l**e.nl 03-12-2022

Toppertje

Geschreven voor: ETNA AB691RVS

Deze afzuigkap ziet er netjes strak uit, het oppervlak is zeer makkelijk schoon te maken, de filters van goede kwaliteit, maar waar het om gaat is natuurlijk de prima afzuigkwaliteit van dit apparaat, weinig geluid, verlichting voldoet prima en de gebruiksaanwijzing om de afzuigkap op te hangen was duidelijk, dus voor mij een prima kap, aanrader dus.

Pluspunten

• Afzuigkwaliteit
  • Niet veel geluid
  • Verlichting
  • Montage - uitleg

Officiele reactie van Atag 05-12-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor deze mooie review.
Wat leuk om te lezen dat jij tevreden bent over de werking van de afzuigkap. De goede afzuiging, het lage geluidsniveau en de goede verlichting bevallen jou goed.
En natuurlijk is deze afzuigkap een eyecatcher in jouw keuken!

Wij wensen jou heel veel plezier van de afzuigkap!

Ellen
Webcare ETNA

a**s@l**e.nl 18-08-2022

Top

Geschreven voor: ETNA AB691ZT

Erg mooie strakke zwarte afzuigkap, die schitterend staat in mijn nieuwe keuken. Echt een eyecatcher!

Officiele reactie van Atag 19-08-2022

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor deze mooie feedback. Leuk om te lezen dat de afzuigkap zo'n eyecatcher is in jouw keuken.

Wij wensen je veel plezier met de aankoop.

Met vriendelijk groet, Femke
Webcare ETNA