De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch DRC96AQ50 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anoniem 26-07-2022

Afzuigkap

Geschreven voor: Bosch DRC96AQ50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk om in te bouwen. Bediening via kookplaat is zeer handig. Mooi design. Al met al voldoet deze zeker aan onze verwachtingen

Giel 23-07-2022

Echt ideaal

Geschreven voor: Bosch DRC96AQ50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Buitenom dat de afzuigkap/plafondunit goed alles wegzuigt is het een genot deze op afstand te kunnen bedienen. Na het eten laat ik graag de afzuigkap nog even zijn werk doen. Vanaf de bank tijdens het uitbuiken zet je de afzuigkap makkelijk uit middels de app. Top!

Koen 13-05-2022

Prima afzuiger

Geschreven voor: Bosch DRC96AQ50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Apparaat is in een koof gemonteerd. Zijn zeer tevreden. Het is niet nodig om de afzuiger in de sterkste Stand in te stellen. De kookvocht wordt prima weggezogen.

RobC 23-03-2022

Doet wat hij moet doen

Geschreven voor: Bosch DRC96AQ50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Apparaat werkt uitstekend. Mooi weggewerkt in een koof waardoor hij goed bij onze keuken past.
Dat deze afzuig ooo nog slim is, werkt deze voor ons optimaal.

Edwin 30-12-2021

Slim hoor

Geschreven voor: Bosch DRC96AQ50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi hoor zo in het plafond in de keuken. Werkt ideaal met de kookplaat samen en met mijn Google home. Je kunt hem naar eigen voorkeur instellen. Fijn hoor,erg blij n mee.

Paul 23-09-2021

Stil maar krachtig

Geschreven voor: Bosch DRC96AQ50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel blij met deze afzuigunit van Bosch! Hij gaat automatisch aan en uit als ik de kookplaat gebruik of uitschakel. De unit maakt weinig herrie en doet zijn werk goed. De reminder om hem schoon te maken is ook erg handig! Het zou wel fijn zijn als de boost functie timer in te stellen zou zijn zodat deze niet zelf na een aantal minuten terugschakelt naar de vorige stand.

Leentje 05-07-2021

Inbouw afzuigunit

Geschreven voor: Bosch DRC96AQ50

Dit product gekocht vanwege de kleine inbouwhoogte van 20 centimeter.
Werkt zowel met afstandsbediening als met de app.

Justin 25-06-2021

Prachtige rvs afzuig unit met power

Geschreven voor: Bosch DRC96AQ50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer mooie en goed afgewerkte rvs afzuigunit. Door de krachtige motor ontsnapt geen enkele kooklucht nog het huis of de keuken in. Ook de home Connect functie is geweldig waardoor naventilatie enatomatische verlichting in te stellen zijn. Tevens is het apparaat zeer eenvoudig te reinigen. De vetfilter gaat direct de vaatwasser in.

FamK 13-05-2021

Aanwinst voor je keuken

Geschreven voor: Bosch DRC96AQ50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De perfecte afzuigkap, maakt weinig geluid geeft veel ligt. En makkelijk in gebruik. Top!!

Bosch Afzuigkap 28-12-2020

De perfecte aanvulling in je keuken.

Geschreven voor: Bosch DRC96AQ50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De afzuig kap is de perfecte aanvulling in je keuken. Het apparaat heeft een zeer hoge afzuig kapaciteit, en dit doet hij in stilte. Zeker de home connect functie is van grote toegevoegde waarde. Ook hier geld weer een grote duim voor Bosch, ook voor dit apparaat geld dat de kwaliteit, gebruiks en bediengs gemak, van zeer hoog niveau zijn

W.J. Hoogland 09-04-2020

Groot vlak van afzuiging, zeer goede led verlichting

Geschreven voor: Bosch DRC96AQ50

Ik heb dit product gekocht vanwege de geringe inbouwhoogte, en dat de plafondventilatie met wifi connect kan worden met de kookplaat.

Pluspunten

• De zeer goede afzuiging.
  • Gebruik vriendelijk (filter uitbouw).

Minpunten

• Dim functie maar tot de halve lichtsterkte.