Sonos Play:5 - Reviews

9,4

Frits 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

Werkelijk super geluid!

Draadloos luisteren naar alles wat je mooi vind..via radio , spotify, ...noem het maar op! Perfect geluid!..touchgevoelige bediening...volle klank! Heerlijk! Op zeker dat ik deze in en om het huis ga uitbreiden!

Pluspunten

• Perfect geluid
  • Simpel te bedienen
  • Makkelijke installatie
  • Gebruikersvriendelijk

jurr 18-11-2016 Product paar maanden in bezit

Fantastisch produkt !

Deze SONOS geeft een uitstekend geluid en heeft ook een mooie vormgeving, kortom produkt met prima kwaliteit.

Pluspunten

• goed geluid
  • mooie design
  • en (van buiten) draadloos !

eaz 12-12-2015 Product paar weken in bezit

Na het uitkomen direct opgehaald, en in kamer 2 geplaatst. In kamer 1 staan 2 sonos Play:1 in stereo, en deze doet in zijn eentje ook een kamer van ongeveer 7x 5, en dat gaat eigenlijk prima.
Aansluiten was een eitje, dat hebben ze slim gemaakt door eerst een eigen netwerk te maken en van daaruit op je eigen wifi netwerk te gaan.
Ik had even last omdat ik twee routers in huis heb met hetzelfde id, en hij pakte die van de zolder, omdat die van beneden 's nachts uit staat, en daardoor drop outs. Dit is nu opgelost door de twee routers een andere naam te geven. Hij loopt nu standaard over de apple airport router (AC/n).
Dus erg tevreden, goed geluid, naadloze integratie over de twee kamers en alle settings allemaal gedeeld. Knap werk!

pacod 08-12-2015 Product paar weken in bezit

Vanaf de releasedag de Sonos Play 5 Gen2 in het wit in huis. Het installeren middels trueplay was zo gepiept. Het geluid is helder en het instellen van verschillende bronnen werkt ook heel makkelijk middels de app. Het geluid is helder en strak (ook op hogere volumes). De vormgeving is strak, waarmee ik de aanschaf t.o.v. mijn vrouw wist te verantwoorden. Puur aangeschaft voor het afspelen van muziek in een relatief grote woonkamer (6 bij 7 meter). In alle hoeken is het geluid helder en zonder de speaker op een hoge volume te zetten klinkt het goed. Ben overigens geen audiofiel.

Michiel Wagter 26-11-2015 Product paar dagen in bezit

Prachtig geluid en zuiver bij alle volumes. De speaker is robuust en prachtig afgewerkt. Speaker nu een dag in bezit maar erg tevreden over zowel de app als de speaker. Heb een platen speler aangesloten op de Line in en ook dat klinkt zuiver. Nadeel is dat je geen geluid van bijvoorbeeld uitzending gemist op de speaker kan afspelen. Maar voor de rest is het zeker een aanrader! Zeer gemakkelijk met Spotify account.