CheckFit.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over CheckFit.nl.

CheckFit.nl stelt zich voor

CheckFit is specialist in preventieve zelfzorg. Ons motto luidt: "Uw gezondheid onder controle". Dankzij de hoge kwaliteit apparatuur die wij verkopen garanderen wij dat u zelf op een 100% veilige en betrouwbare wijze daadwerkelijk uw gezondheid onder controle kunt houden. CheckFit.nl is een webwinkel die zich gespecialiseerd heeft in de verkoop van medische producten voor thuisgebruik.

Deze score is berekend op basis van 3 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

B. Scheepers 12-10-2018 Via de website gekocht

Zeer klantgericht

Uiterst tevreden over de wijze waarop ik geadviseerd ben. Voor onze locatie hadden we 2 bloeddrukmeters nodig maar geen flauw benul wat daar allemaal bij komt kijken. De medewerker van Checkfit kwam snel ter zake en weet waar hij het over heeft. Bijzonder dat dit ook nog kan tegenwoordig. Wij zijn bijzonder tevreden met de meters. Deze winkel verdient een 10 met een griffel!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Cocky 06-10-2018 Via de website gekocht

Prima coulance regeling

Ik kocht online een body composition monitor, pakte deze gedurende 22 maanden niet uit, bleek een impuls aankoop, ik bood deze op marktplaats aan, koper komt langs voor test, bij uitpakken, helaas werkt deze niet. Grote schrik, verzoek om terugsturen naar Checkit is gehonoreerd. Ik ontving het bedrag wat ik via marktplaats had gevraagd. De service van Checkfit was, zeker na lange tijd bijzonder zorgvuldig.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Geri 03-07-2018 Via de website gekocht

Keurige en vlotte service

Ik had deze shop aanbevolen gekregen via aan kennis die zeer tevreden over ze is.
En ik kan niet anders zeggen dat dat volkomen klopt.
Snelle en correcte service. Nog even telefonisch contact gehad en werd keurig, vriendelijk en uitgebreid te woord gestaan. Absoluut een aanrader

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marian 26-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, juiste artikel, binnen een dag geleverd.

Een nette en overzichtelijke shop
Duidelijke uitleg en voor meer informatie keurig telefonisch te woord gestaan
Snelle levering
Checkfit is een echte aanrader

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -