Bloeddrukmeterswebshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bloeddrukmeterswebshop.nl.

Bloeddrukmeterswebshop.nl stelt zich voor

De specialist in topkwaliteit bloeddrukmeters, o.a.: Omron, Microlife & Beurer.

Deze score is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,1

Richard 09-05-2017

Prima service

Prima en snelle levering. Een van de goedkoopste. Je wordt goed op de hoogte gehouden over de status van levering. Vandaag bestelt morgen in huis.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Bloeddrukmeter Omron M60 comfort +adapter 15-04-2017

Het is inderdaad een geweldige service

Heb de Omron M60 comfort gekocht heb hem pas 2 weken een echte aanrader makkelijk
in de bediening.OOk de wijze van inpakken is goed.De handleiding is ook duidelijk .Als je een vraag hebt een mailtje binnen 10 min heb je antwoord .klasse .Ja ik zou deze winkel
zeker aanbevelen.Super.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

anneke 13-04-2017

prima uitleg per telefoon mbt product en betalingswijze

duidelijk omschrijving producten, klantvriendelijke website, goede keuzemogelijkheid mbt producten, en reviews

Weebee 25-03-2017

Snelle levering maar geen snelle retourafhandeling

Ik had voor de shop gekozen vanwege de professionele apparatuurkeuze. Die keuze bleek echter een fiasco waarna ik het product retourneerde. De klantenservice desk was daarbij zeer hulpvaardig. Wat me echter tegenvalt is de afhandeling van het geretourneerde product: ik dien zelf de verzendkosten retour voor mijn rekening te nemen en via Paypal terug te vorderen en het bedrijf liet op geen enkele manier weten of ze het product had ontvangen. Daarvoor heb ik het initiatief genomen. Ook de terugbetaling blijft, anderhalve week na retourzending, uit.

Harry 20-03-2017

snelle levering

Goede webwinkel, veel keus en goede prijs/kwaliteit verhouding.
Makkelijk bestellen en snel geleverd. Ik kan deze winkel aan iedereen aanbevelen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

A.T. de Rooij 20-02-2017

Klantvriendelijk, heldere communicatie, snelle levering Top!

Goede informatie over de aangeboden producten. Uitstekende communicatie over voortgang van de levering. Snelle afwikkeling van de bestelling. Beveel dit bedrijf ten zeerste aan!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Johan T. 14-02-2017

Geleverd zoals afgesproken

Geleverd zoals afgesproken. Meter voor verzending keurig verpakt. Meter is eenvoudig in gebruik. Erg tevreden klant.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

M 11-02-2017

aangekocht product : Omron M6 Comfort

zeer duidelijke omschrijving van het product, beschrijving komt ook werkelijk overeen met het product, vermits er diverse serienummers voor hetzelfde product bestaan (volgens mij volgens jaar van productie), klopt het vermelde serienummer daadwerkelijk met het geleverde item, zo was ik zeker van een "nieuw" product aan te kopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J.W.Kruger. 07-02-2017

Hartverwarmend. Sociaal.

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Goede voorlichting. Leuke foto sessie. Ruime aanbiedingen.
Zeer ruim assortiment. Snelle levering. Gemakkelijke betaling (ideal).

R.H.Meeuws 11-12-2016

de beste bloeddrukmeter voor mij

Groot assortiment; aantrekkelijke scherpe prijzen en overzichtelijke en uitstekende website.
Na bestelling de volgende dag (goed verpakt) al ontvangen

alie 06-10-2016

bloeddrukmeter

een medewerker heeft mij uitstekend geholpen met advies te geven. Omdat ik twijfelde tussen 2 merken.
Door telefonisch contact heb ik mijn keuze snel kunnen maken

Marianne 19-09-2016

Strakke prijs n een supersnelle levering!

Uitstekend geholpen, ook telefonisch contact verloopt prettig. De prijs is zeer scherp en de levering supersnel. Aan te bevelen!

Pluspunten

• Prijs
  • Levertijd

Rob 14-09-2016

Bloeddrukmeter M6ms Comfort

Heldere website, voldoende keuze in merken en types, met toelichting en foto's. Apparaat werd binnen 24 uur geleverd. Goed verpakt. Geen negatieve punten!

J.W. Gratama 14-09-2016

Aankoop bloeddrukmeter

Goed produkt, maar verwarrende afhandeling van bestelling. Betaling via PayPal werd geweigerd (om mij onduidelijke redenen); moest product opnieuw bestellen, wat uiteindelijk 2x werd afgeleverd (en dus 1x geretourneerd moest worden).

Pluspunten

• Goed produkt

Minpunten

• betaling via Paypal

Dick K. 17-08-2016

Gezonde zorg

Als het om je gezondheid gaat wil je zekerheid over het beste product. Bloeddrukmetershop heeft mij dit zekerheid gegeven door met een vlot verlopen en persoonlijke chat te adviseren over de beste keuze. Prima afgehandeld. Dus ged voor mijn bloeddruk.

Pluspunten

• Getipt over nieuws model
  • Stipte levering
  • Concurrerende prijs

B. Hendriks 17-08-2016

Vriendelijke en perfecte afwikkeling.

Heb zeer plezierig ervaren hoe dit bedrijf omgaat met klachten. Er werd zeer alert en positief gereageerd, en er werd een perfecte oplossing geboden. Binnen 2 dagen was alles geregeld en we gebruiken nu tot zeer volle tevredenheid een Omron M7 Intelli IT. Naast de plezierige ervaringen werken we nu ook met een prima bloeddrukmeter. Kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

Henk 10-08-2016

Prima webshop

Goede site, maar vergelijking tussen producten zou het beter maken. Bestellen verliep soepel, veel betaalmogelijkheden en vlotte verzending. Zeer tebreden.

Pluspunten

• Snellle levering
  • Goede prijs

Minpunten

• geen vergelijk mogeijk