De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de ASKO W2086C.W/3 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

c*******************@h********** 17-07-2023

Slechtse machine die ik ooit gehad heb in mijn leven

Geschreven voor: ASKO W2086C.W/3

Sinds ik deze machine heb, is mijn was totaal verpest. Ik was al 20 jaar donker ondergoed samen met donkere handdoeken op 60 graden. Met deze Asko zat tot mijn verbazing het ondergoed vol pluisjes. Die gaan er niet meer af. Wat ik ook probeer. Al mijn ondergoed en tshirts zijn verpest hierdoor. Deze machine kan dus niet goed wassen

De slechtste machine ooit.

Pluspunten

• de machine heeft een mooi strak uiterlijk

Minpunten

• Pluisjes op de was die er nooit meer afgaan.

Officiele reactie van Atag 21-07-2023

Beste heer / mevrouw,

Vervelend om te lezen dat jouw ervaring met de wasmachine zo teleurstellend is. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om je dit gevoel te geven. Wij streven ernaar dat onze klanten veel plezier mogen beleven aan onze apparatuur. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is. Mochten wij hierin nog iets voor je kunnen betekenen dan horen wij dat graag. Zo ja, zou je dan contact- en adresgegevens met een kopie van de geplaatste review willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

Ellen
Webcare ASKO

Officiele reactie van Atag 21-07-2023

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor de review. Ontzettend vervelend om te lezen dat je zo teleurgesteld bent in onze apparatuur. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om jou dit gevoel te geven. Onze apparatuur wordt uitgebreid getest ook op gebruiksgemak en wasresultaat. Wij kijken graag of wij hierin iets voor jou kunnen betekenen. Zou je hiervoor contact- adresgegevens en een kopie van de geplaatste review willen mailen naar webcare@atagbenelux.com.

Met vriendelijk groet, Femke
Webcare ASKO