Samsung DV80T7220WH - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung DV80T7220WH op Kieskeurig.nl.

Henriët_s 20-07-2021

Mooie stille droger.

Geschreven voor: Samsung DV80T7220WH

De droger heeft een mooi strak design, is stil en stoom niet zoveel warmte uit als bij een condensdroger.
Je wad goed wordt dus ook niet over verhit. Dit zal veel beter zijn voor je wasgoed.
Het duurt wel wat langer voor de droger klaar is.

DM1997 13-07-2021

Samsung warmtepomp droger

Geschreven voor: Samsung DV80T7220WH

Het is ideaal dat je meldingen op je telefoon krijgt, bijvoorbeeld wanneer het apparaat klaar is. Het apparaat is makkelijk in de bediening en prettig dat je je eigen programma’s kan instellen.

Annemarie_35 10-07-2021

Uitstekende wasmachine

Geschreven voor: Samsung DV80T7220WH

Zowel droger als wasmachine bevallen uitstekend; het wassen en drogen is van superhoge kwaliteit, de beide machines zijn snel en stil en heel eenvoudig te bedienen. Ze zien er ook nog eens fantastisch vorm gegeven uit! Kortom, ik ben heel blij met deze aankopen en zou beide machines iedereen van harte aanbevelen!

ernst1978 30-06-2021

was = droog

Geschreven voor: Samsung DV80T7220WH

Heel simpel, de was wordt gewoon goed droog in deze machine, en ook nog eens sneller dan we gewend waren bij onze vorige (ook Samsung) droger. Leuke smarthome features, meldingen op je telefoon wanneer je was klaar is.

SHUIMPIE14 11-05-2021

Mooie wasdroger ??

Geschreven voor: Samsung DV80T7220WH

Zeer zuinige zelfdenkende droger met voldoende programma,s en grote trommel met verlichting , en het pluizenfilter is makkelijk schoon te maken .
Zeer tevreden met onze aankoop .😊👍

Pluspunten

• Grote trommel met verlichting
  • Zuinig en makkelijk in onderhoud
  • Voldoende keuze aan programma,s

Anoniem 10-03-2021

Doet precies wat hij moet doen!

Geschreven voor: Samsung DV80T7220WH

De warmtepompdroger doet precies wat hij moet doen. Hij is zuinig is gebruik, de programma's zijn fijn, goed te bedienen vanaf de telefoon en je hoort hem bijna niet. Hele fijne machine!

Anoniem 13-02-2021

Slimme Droger. Prima prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Samsung DV80T7220WH

In combinatie met Samsung WW80T854ABT/S2 Quickdrive gekocht. En de slimme AI koppeling werkt super goed. Verbinding met Smarthings ging vloeiend, en beide apparaten waren zo toegevoegd. Enigste nadeel is het gewicht van de wasmachine om deze de trap op te sjouwen :). Filter van de droger houdt de kleinste deeltjes prima tegen. Mooi duidelijk scherm en gebruiksgemak is optimaal. Hopelijk jaren plezier van zoals mijn oude samsung machines die toch ook weer 10 jaar zijn meegegaan.