Inventum VR1420 - Reviews

kast
A+
Netto inhoud
153 liter

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum VR1420 op Kieskeurig.nl.

RV 06-10-2020

Mooie vriezer

Geschreven voor: Inventum VR1420

Grote lades waar makkelijk een pizza in kan, stil en zuinig. We hadden niet veel plek en deze vriezer mede gekozen vanwege de smalle vormgeving, slechts 55 cm breed! Voor ons de perfecte match.

Pluspunten

• Grote lades
  • Veel ruimte

Minpunten

• Nog geen ontdekt

RM 19-03-2020

Inventum VR1420 - No-nonsense Nederlands kwaliteitsproduct.

Geschreven voor: Inventum VR1420

Was op zoek naar een goede maar ook zuinige vriezer die niet te groot en zwaar is. Uitgekomen bij Inventum qua formaat, design, prijs en review. Het betreft hier een no-nonsense Nederlands kwaliteitsproduct, zonder toeters en bellen voor een gunstige prijs. Het apparaat is niet te zwaar en makkelijk hanteerbaar. Het apparaat heeft ook een mooie poedercoating met structuur. Dit zie je niet vaak. Installatie is en fluitje van een cent. Na ca. twee uren na inschakeling de levensmiddelen al in de vriezer kunnen plaatsen. Na registratie via de Inventum website, heb je 5 jaren garantie, inclusief omruilgarantie. Snelle (kosteloze) levering binnen 24-uur via EP. Aanrader!

Magnus Weller 21-01-2020

Ruime en comfortabele inhoud en opbergsysteem

Geschreven voor: Inventum VR1420

Mooie vrieskist, niet te groot en niet te klein. Ruim in zijn inhoud met drie lades en klepsysteem boven en onder in de kast. Ook gewoon mooi om te zien; een aanwinst in je huis!

Pluspunten

• Ruim en niet te groot