Liebherr GP 1213 Comfort - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 17 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr GP 1213 Comfort op Kieskeurig.nl.

Roskam 11-06-2021

Liebherr vriezer GP 1213 Comfort

Geschreven voor: Liebherr GP 1213 Comfort

Na onze verhuizing hebben we in onze nieuwe keuken een koelvriescombinatie laten opnemen. Omdat de vriezer een beetje aan de kleine kant is wilden we een los staande vriezer erbij in de bijkeuken. Er is ons door de consumentenbond een Liebherr aangeraden. Ik heb al aardig wat vrieskisten en kasten gekocht in mijn leven maat nog nooit was de vriezer zo netjes na het uitpakken. Altijd hebben we de vriezers na aankoop eerst aan de binnenkant schoon moeten maken voor gebruik. De leverancier verzekerde ons dat de Liebherr niet gepoetst moest worden. Enigszins sceptisch controleerde we de vriezer na installatie. En inderdaad de vriezer was sparloos schoon,de stekker zat al in het stopcontact en na een paar uur konden we hem al in gebruik nemen. Een fantastische aankoop. Toen we ook nog te horen kregen dat we 7 jaar garantie konden krijgen gingen we helemaal over de streep. Wat een goed apparaat. Hij is fluisterstil en ziet er mooi uit, de onderdelen zien en voelen zeer solide. Ik raad iedereen aan ook eens naar Liebherr te kijken als je witgoed moet vervangen.

Pluspunten

• solide uitvoering
  • zuinig
  • invriezen tot -32
  • standaard -18 (verlagen tot -23)

Minpunten

• aanschafprijs

Mylène 30-05-2021

Goede keuze

Geschreven voor: Liebherr GP 1213 Comfort

Omdat onze 20 jaar oude vriezer van Liebherr slechter werd, wilde ik een nieuwe. Ik koos voor een vergelijkbare vriezer van Liebherr, vertrouwde kwaliteit.
Deze vriezer is weer stil en koud. De maximum temperatuur is zelfs lager dan bij de vorige.
De lades zijn dieper dan ik gewend ben. Hierdoor kan er per lade meer in. In deze vriezer kan nu bijna net zo veel als in de vorige kon.
Soms is een lade minder niet minder vriesruimte.
Ik ben blij, ook deze vriezer van Liebherr is voor mij weer de goede keuze.

• Snel op kou
  • Ruimer dan verwacht
  • Weinig ontdooien, nauwelijks rijpvorming

Harm 23-05-2021

Vrieskast

Geschreven voor: Liebherr GP 1213 Comfort

Compact en laag energieverbruik. Eenvoudige bediening. Groot genoeg voor een tweepersoons huishouden.

Ilona 14-04-2021

Liebherr vriezer

Geschreven voor: Liebherr GP 1213 Comfort

Mooie prijs-kwaliteit verhouding. Plug and play. Eenvoudig in gebruik. Simpel design. Goede uitstraling

Pluspunten

• Garantie
  • Stevige lades
  • Diverse standen

Minpunten

• Simpel design
  • Kleur

van der velden 10-04-2021

De vrieskast van Liebherr is een toppertje!!!

Geschreven voor: Liebherr GP 1213 Comfort

Na al heel veel jaren in het bezit te zijn van een grote vrieskast van Liebherr waar wij uiterste tevreden mee zijn qua gebruikersgemak, kwaliteit, uitstraling en de vriendelijkheid van het bedrijf....is voor onze uitbreiding wederom gekozen voor een vrieskast van Liebherr. Kan iedereen dit aanraden.

Pluspunten

• kwaliteit
  • energie gebruik

Gron 27-03-2021

Duidelijk bedieningspaneel

Geschreven voor: Liebherr GP 1213 Comfort

Een fijne diepvrieskast, met drie hoge lades waarin je de levensmiddelen goed kwijt kunt.
Bediening is super duidelijk en eenvoudig. Is heel stil. Mooi afgewerkt. Veel inhoudsruimte voor een tafelmodelkast.

Pluspunten

• Bediening
  • Ruim

R.Obbink 25-03-2021

stille vriezer

Geschreven voor: Liebherr GP 1213 Comfort

Mooie vormgeving en stille vriezer. de display is duidelijk en de menustructuur is duidelijk. Het afstellen van het apparaat is erg simpel. Degelijk en mooi product van Liebherr zoals ik gewend ben

• vormgeving
  • display

Prima Vriezer 18-03-2021

Prima Vriezer

Geschreven voor: Liebherr GP 1213 Comfort

Kleine vriezer met veel ruimte en geruisloos snel geleverd , Prima Product en past in een kleine ruimte en ook nog eens 7 jaar extra service.

JSBach 24-02-2021

Liebherr, Koelen en Vriezen

Geschreven voor: Liebherr GP 1213 Comfort

Ervaring met Liebherr koel- vriescombinatie en wijnkast. Uitstekende kwaliteit en functionaliteit.
Vormgeving en afwerking.
Aan het design én aan het product zelf wordt aandacht besteed.

Pluspunten

• afwerking
  • kwaliteit van onderdelen
  • vormgeving
  • duurzaamheid

Ap 24-02-2021

Mijn ouders hadden al Liebherr

Geschreven voor: Liebherr GP 1213 Comfort

Hallo, mijn ouders hadden al Liebherr producten en ze waren heel tevreden. Dat is de reden waarom ik in 1992 ook al voor Liebherr heb gekozen. Helaas was er iets mis met het product en Liebherr heeft deze vervangen door een nieuwe. Nu we kleiner zijn gaan wonen moest ik een ander koelkast en vriezer hebben, zonder verder te kijken is het Liebherr geworden. Voor mij een veilige keuze en een bedrijf met goede service en oplossingen bij problemen.

Pluspunten

• goede producten
  • goede service
  • bij problemen goede oplossing

Minpunten

• nog geen

marks85 12-01-2021

Mooie compacte vriezer geschikt in koude garage

Geschreven voor: Liebherr GP 1213 Comfort

Onze koelvriescombinatie die we hadden kon niet in onze koude garage staan. Deze sloeg steeds af en hierdoor konden we ons eten niet langer goed houden. Daarom speciaal deze vriezer gekozen omdat deze tot een omgevingstemperatuur van -15 graden kan staan.
Andere modellen kunnen maar vanaf 10 graden of zelfs 16 graden goed hun werk doen.
Deze vielen voor ons af.

De liebherr 1213-21 heeft een superfrost functie. Handig als je veel tegelijkertijd wil invriezen. Tevens zijn de 3 lades ruim en overzichtelijk. Je kan ze ook eruit halen en dan je spullen op de glazen plaat zetten, handig als je een ijstaart moet invriezen.

Enige minpunt is dat het jaarlijkse stroomverbruik alleen gegarandeerd kan worden als je de afstandshouders die erbij zitten gebruikt. Hierdoor is de vriezer nog een stukje dieper (35mm) dan de specificaties. Maar voor onze situatie maakt dat niet zoveel uit. Maar wel goed om rekening mee te houden als je voor het meeste optimale stroomverbruik wilt gaan en je bent gebonden aan een beperkte inbouwdiepte.

Wij zijn blij met deze vriezer. De oude kan de deur uit!

Pluspunten

• Ruime lades
  • Superfrost

Minpunten

• Inbouwdiepte grote met afstandhouders

fam Veltman 16-12-2020

handige bediening

Geschreven voor: Liebherr GP 1213 Comfort

Prima apparaat. goede afwerking, stevige materialen, makkelijke bediening, mooi stil en functionele instelling helderheid display. Had verwacht dat de bereikte temperatuur in cijfers werd aangeduid. Na korte gewenning is het lezen van de (positie) van de temperatuurblokjes in de display voor ons net zo duidelijk.
kortom zeer tevreden.

Pluspunten

• gebruikte materialen
  • bedieningsgemak

Hans Thuring 05-12-2020

Geruisloze energiezuinige vriezer

Geschreven voor: Liebherr GP 1213 Comfort

Wij waren op zoek naar een extra vriezer. De kwaliteit van Leibherr was ons al bekend, en na andere merken en modellen te hebben vergeleken op inhoud, indeling, energieverbruik, gemakkelijk ontdooien en levensduur, kwamen wij weer uit op model GP 1213 van Liebherr. Top product met ook een instelling voor een hoge vriesstand voor snel invriezen.

Joost 29-11-2020

Mooi product

Geschreven voor: Liebherr GP 1213 Comfort

Het betreft duidelijk een Liebherr. Degelijk materiaal en doet wat het moet doen! Vertrouwd vriezen!

Richard 11-11-2020

Mooie degelijke compacte diepvries.

Geschreven voor: Liebherr GP 1213 Comfort

Heb deze diepvries gekocht als extra diepvries om geordend meer spullen te kunnen invriezen.
Hij is energiezuinig en van degelijke kwaliteit.
Ook de 3 grote vakken/lade’s zijn ideaal en goed te overzien.
Had ik veel eerder moeten kopen.😀

Pluspunten

• Energie zuinig
  • Overzichtelijk

Frank 25-10-2020

top vriezer

Geschreven voor: Liebherr GP 1213 Comfort

wil geen rommel. staat 24/7 aan. vorige vriezer heeft het ook 25 jaar gedaan. als je bedrag uitsmeert over 25 jaar zijn de aanschafkosten minimaal

Harm D 13-10-2020

Klein en Ruim

Geschreven voor: Liebherr GP 1213 Comfort

Kleine ruime diepvries. Genoeg ruimte voor een 1 á 2 persoons huishouden. 98 liter.
Past perfect in mijn kleine kelder. Maakt totaal geen geluid.
3 ruime lades, die er makkelijk uitschuiven.
Energiezuinig, A++

Pluspunten

• energiezuinig
  • klein