Liebherr GN 5275 Premium - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr GN 5275 Premium op Kieskeurig.nl.

Een tevreden gebruiker 17-10-2020

Praktisch ingedeelde No-Frost vriezer met grote inhoud

Geschreven voor: Liebherr GN 5275 Premium

Supervriezer met grote inhoud (360 liter). Acht laden met praktische indeling. Laden kunnen eruit, waardoor plateau's ontstaan. Handig voor hoge porties. De hendel om de deur te openen is zo ontworpen dat de deur erg gemakkelijk open gaat. No-Frost is werkelijk ideaal; dus geen ijsvorming in de vriezer. LED-verlichting bij het openen van de deur doet z'n werk goed. We hadden eerder een vriezer van een A-merk concurrent, maar deze vriezer is echt een stap vooruit.

Pluspunten

• Grote inhoud en hulp bij openen deur
  • No-Frost

Minpunten

• Misschien het gewicht van de vriezer

Hans Gaillard 02-10-2020

Duurzaam apparaat

Geschreven voor: Liebherr GN 5275 Premium

We zijn verhuisd en in ons nieuwe huis is geen plaats voor onze 16 jaar oude Liebherr vrieskist. Een vriend is er blij mee. Onze 25 jaar oude Liebherr koel/vriescombinatie verhuisde naar ons vakantiehuis. Logisch dat we onze keuze hebben laten vallen op deze grote, maar zuinige vrieskast. Met als handig extra de telescopische lades

Pluspunten

• grote inhoud
  • zuinig verbruik

jvl 01-10-2020

liebherr

Geschreven voor: Liebherr GN 5275 Premium

een prachtige grote diepvrieskast. ziet er keurig uit. prachtige, makkelijk uitneembare lades die soepel over een rail lopen. super.

Pluspunten

• grote ruime kast
  • mooie lades